2300AM 307 Skrevet 26. Juni, 2020 Pophair skrev, den 24.6.2020 at 23:23: Kan ikke rigtig se hvad interessen for mig skulle være i, at du anmelder,/beskriver/beretter ect. En kunde. Jeg kan da ikke være mere ligeglad om hvordan du synes hans besøg var, ros/ris. Jeg skal jo ikke besøge/ha' besøg af ham alligevel. Noget andet er en beskrivelse af en betalingskvinde/gp/domina ect. Det vil kunne vejlede mig i en retning om du er værd at besøge fx: Er der value for money? Giver hun den betalte tid, eller vil hun gerne ha afsluttet så hurtigt som muligt? Er det hendes egne billeder? Hvordan er stedet, rent/beskidt/rodet? Rendte der katte rundt på stedet? Er hun ryger og bliver der røget? indenfor? Er stedet diskret, eller står man ud til befærdet gade.? Se det kan jeg bruge til noget. Jeg kan ikke bruge det til så meget, at du har rykket Karl Åge i bollerne, mens han havde lodder i, samt en dildo i colastørrelse i røven, mens han er befalet til at gø som en hund, så han kan få sin belønning, som er udblokning af urinrøret mm Skal du lave noget, så lav en blog om dine kunde besøg, det er så populært i tiden. Så kan du samtidig blive influenzer ved at reklamere for de produkter du bruger på stedet, fx Så indførte jeg den altid superdejlige dildo fra www.xxxxx.dk, altid et godt tilbud fra dem. Indsæt Laura i bestillingen, så får du 5 % fratrukket prisen Endvidere brugte jeg de altid, super gennemførte klemmer fra www.xxxxx.dk. Det er bare det bedste produkt overhovedet. Også 5 % rabat på dem Held og lykke med projektet Kunne det måske tænkes, at du har misforstået Lady'ens koncept ?? Jeg ved det ikke, men efter hastig læsning på ladylaura.nu bemærker jeg, at hun blandt andet tilbyder: Dominans, fetich, drømme, rollespil og fantasier om en situation hvor slaven underkaster sig en dominerende kvinde og giver sig helt hen i det rigtige øjeblik. Bondage, pirring og urinlege og åndedræt’s- og orgasme-kontrol, er nogle af favoritterne! Afstraffelse, spanking med spanskrør, pisk eller en klask i numsen med en hård hånd. Perfekt til en rigtig god gammeldags endefuld. Ladyen elsker at ydmyge sine slaver på det groveste! Sådan!!!!!!!!!! Jeg er ikke i Lady Lauras målgruppe, men måske forholder det sig sådan, at enkelte af hendes hard-core klienter slet ikke har nok i ovenstående. Og så er det da et trumfkort at kunne afslutte seancen med at give dem den ultimative ydmygelse i form af en dårlig anmeldelse på eroguide - hvilke andre piger kan stikke den? Ja, det er rent gætteri fra min side. Fortsat god sommer AM 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) Lady Laura skrev, for 2 timer siden: Du har lige bevist at den her hjemmeside er bullshit. Tusind tak og tak for din lort din dumme so EG er det vi har at bruge, vil du noget andet, eller kan du ikke li "lugten i bageriet", så er det muligt at fortryde dit medlemsskab og lave din egen pragtfulde hjemmeside. Der er du din egen admin. Her er der flere admins/ordstyrere, der håndhæver de regler der er for sidens brug. Det er en fordel at læse de regler, før man går i gang med" enevældet" For at tage det sidste først, en so er en gris af hunkøn. Jeg er hankøn, så kan højest være en orne. Du har lige bevist at du ikke hører hjemme her på siden og slet ikke i en debat, hvor jeg 100% har lov at ytre mig på en sober måde. Dit indlæg er meldt til admin, så kan du få en tur i kulden, velfortjent. Redigeret 26. Juni, 2020 af Pophair Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 26. Juni, 2020 Lady Laura skrev, for 2 timer siden: ladylaura.nu Hvor er de hjemmesider med anmeldelser af kunder, som du skriver er i mange lande og hvor DK er langt bagud. Det er din egen hjemmeside du har linket til og der kan jeg ikke se du har skrevet nogle anmeldelser af kunder? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 26. Juni, 2020 2300AM skrev, for 20 minutter siden: Kunne det måske tænkes, at du har misforstået Lady'ens koncept ?? Jeg ved det ikke, men efter hastig læsning på ladylaura.nu bemærker jeg, at hun blandt andet tilbyder: Dominans, fetich, drømme, rollespil og fantasier om en situation hvor slaven underkaster sig en dominerende kvinde og giver sig helt hen i det rigtige øjeblik. Bondage, pirring og urinlege og åndedræt’s- og orgasme-kontrol, er nogle af favoritterne! Afstraffelse, spanking med spanskrør, pisk eller en klask i numsen med en hård hånd. Perfekt til en rigtig god gammeldags endefuld. Ladyen elsker at ydmyge sine slaver på det groveste! Sådan!!!!!!!!!! Jeg er ikke i Lady Lauras målgruppe, men måske forholder det sig sådan, at enkelte af hendes hard-core klienter slet ikke har nok i ovenstående. Og så er det da et trumfkort at kunne afslutte seancen med at give dem den ultimative ydmygelse i form af en dårlig anmeldelse på eroguide - hvilke andre piger kan stikke den? Ja, det er rent gætteri fra min side. Fortsat god sommer AM Er også uden for målgruppen, så er dig svar skyldig, men måske er det den langsigtede plan, hvem ved. Måske er det bare en flyvsk tanke på en meget dårlig dag Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 26. Juni, 2020 Pophair skrev, for 21 minutter siden: Dit indlæg er meldt til admin, så kan du få en tur i kulden, velfortjent. Samme her, troede faktisk i første omgang det var en joke... Vi kan jo så grine af at bruge "so" til at tale nedsættende til én mand, ikke just er feministisk - hvilket er dejligt ironisk, trådens tema taget i betragtning Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) EksilKøbenhavner skrev, for 12 minutter siden: Samme her, troede faktisk i første omgang det var en joke... Vi kan jo så grine af at bruge "so" til at tale nedsættende til én mand, ikke just er feministisk - hvilket er dejligt ironisk, trådens tema taget i betragtning Ja, ved ikke hvad der pissede hende af, skrev jo blot forslag til en side. Kan jeg føle mig krænket nu? Nu der er skrevet nedsættende, var jeg engang på arbejdet i diskussion med en flygtning vi havde i praktik. Kan ikke huske emnet, men da han ikke havde mere tålmodighed med mig, kaldte han mig "kartoffel" Tror ikke jeg har grinet så meget at det ord, som den dag og han lignede et spørgsmålstegn "kartoffel" er et nedsættende om danskere Nå vil ikke afspore den noget specielle debat, blot blokere trådstarter, så kan hun hygge sig der sammen med de andre. Redigeret 26. Juni, 2020 af Pophair Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Juni, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 25 minutter siden: Samme her, troede faktisk i første omgang det var en joke. Det er da en joke, en god en oven i købet Men det kræver nok at man kan kigge ud over egen næse. Lagde du forresten mærke til smileyen efter so? Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 26. Juni, 2020 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Lagde du forresten mærke til smileyen efter so? @Aarhuselsker du er en so Hjælper smileyen (Anmelder mig selv for denne... bare for at være sikker) Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 26. Juni, 2020 (edited) Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: Det er da en joke, en god en oven i købet Men det kræver nok at man kan kigge ud over egen næse. Lagde du forresten mærke til smileyen efter so? Hvis du er så klog og god til at kigge ud over Din næse, så forklar mig lige joken? I den sammenhæng den er lavet i, skrevet efter mit indlæg, kan det da ikke være en joke. Så er det måske også en joke, at Citat: " " Du har lige bevist at den her hjemmeside er bullshit" Altså lårklaskende er det ikke Du er da vist en Aarhusbums, måske derfor du forstår en dårlig joke !!!!!!!! Se blinksmiley!!!!!!! Redigeret 26. Juni, 2020 af Pophair Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 27. Juni, 2020 Emnet er vist uddebatteret, og folk er begyndt at blive personlige. Derfor stopper vi her. Del dette indlæg Link til indlæg