Lady Laura 45 Skrevet 24. Juni, 2020 (edited) Hvornår kommer den? Jeg er sikker på at vi er mange, som gerne vil orienteres om "os" ligesom at "i" vil orientere om jer selv Redigeret 24. Juni, 2020 af Lady Laura 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 24. Juni, 2020 Lady Laura skrev, for 4 minutter siden: Hvornår kommer den? Jeg er sikker på at vi er mange, som gerne vil orienteres om "os" ligesom at "i" vil orientere om jer selv Ha ha : ja det er vist på tide ligestillingen også flytter herind Del dette indlæg Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden 196 Skrevet 24. Juni, 2020 Lady Laura skrev, for 4 minutter siden: Hvornår kommer den? Jeg er sikker på at vi er mange, som gerne vil orienteres om "os" ligesom at "i" vil orientere om jer selv Nu er det her jo et forum hvor man kan anmelde, efterlyse , søge og mange andre ting. Men fælles er jo at det handler om GP i alle afskygninger. Hvis du vil have et forum eller andet hvor I kan anmelde kunder tror jeg du selv skal oprette sådanne en side. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 24. Juni, 2020 Dette er et forum for kunder af købesex. Vi har heldigvis lov at ytre os herinde, men det vil blive for langt ude, hvis vi begynder at anmelde kunder. Og hvad skal de anmeldelser bruges til? En kunde kunne bare kalde sig noget andet, når han kontaktede næste gp. Så ville vi alligevel ikke vide det var ham der evt havde fået en dårlig anmeldelse. Eller de kunne alle kalde sig Brian, fordi Brian havde fået en god anmeldelse. Så nej tak. Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer56 54 Skrevet 24. Juni, 2020 Jeg synes bestemt, det kunne være på sin plads, at I glædespiger har et sted, hvor I kan anmelde os mænd, eller advare hinanden omkring nogle bestemte typer af mænd, jeg ved generer jer med mails og opkald, eller mænd der siger de dukker, men aldrig har tænkt sig at gøre det alligevel. at få ryddet lidt op i mandejunglen kan kun gavne os alle, der vælger at være seriøse og behandle jer med den fornødne respekt og pli. blot min mening. Men hvordan det skal gøre og kan gøre, ved jeg intet om. for mig handler det her ikke om at det nødvendigvis skal være i ligestillingens hellige navn, men simpelthen fordi der bliver flere og flere fakere blandt mænd, men og blandt jer kvinder, der tilbyder sexuelle ydelser. bh. oldtimer56 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 24. Juni, 2020 Oldtimer56 skrev, for 11 minutter siden: Jeg synes bestemt, det kunne være på sin plads, at I glædespiger har et sted, hvor I kan anmelde os mænd, eller advare hinanden omkring nogle bestemte typer af mænd, jeg ved generer jer med mails og opkald, eller mænd der siger de dukker, men aldrig har tænkt sig at gøre det alligevel. at få ryddet lidt op i mandejunglen kan kun gavne os alle, der vælger at være seriøse og behandle jer med den fornødne respekt og pli. blot min mening. Men hvordan det skal gøre og kan gøre, ved jeg intet om. for mig handler det her ikke om at det nødvendigvis skal være i ligestillingens hellige navn, men simpelthen fordi der bliver flere og flere fakere blandt mænd, men og blandt jer kvinder, der tilbyder sexuelle ydelser. bh. oldtimer56 Det ville være dejligt at blive advaret om wankers eller no-shows, men det giver data-lovgivningen desværre ikke mulighed for. Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 24. Juni, 2020 Så resten af kunderne på Fyn skal holdes udenfor eller? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 24. Juni, 2020 (edited) Jeg har altid syntes det var absurd at bruge et ord som anmelde i forbindelse med en relationel interaktion. Bare ordet anmeldelse kan man sgu da ikke bruge om et andet menneske. Kan i ikke høre det? Det er jo vanvittigt Istedet kan man måske tale om en evaluering af den interaktion der har fundet sted imellem to mennrsker. En evaluering med udgangspunkt i beskriverens subjektive ståsted. Den dynamik der foregår i en intim stund mellem to mennesker kan aldrig nogensinde anmeldes. Men man kan måske evaluere. For sex kunden har også et ansvar for at en relation / interaktion mellem ham og gp fungerer. Redigeret 24. Juni, 2020 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 24. Juni, 2020 Jamen jeg kan da ligge ud og give en smagsprøve på hvordan en anmeldelse af undertegnet ville se ud. Så slipper evt. GP også for besværet (det at have sex med mig kan være besværligt nok i sig selv) Jeg vælger at bruge det vanlige format. Udseende: 5/10 Billederne (som jeg ikke havde bedt om) var helt sikkert af ham, dog var billederne af hans penis taget fra en særdeles flatterende vinkel. Hans boller var mere behårede end billederne lagde op til. Servicen: 6/10 Han åbnede døren høfligt og pillede tøjet af både ham selv og mig. Jeg blev budt på dårlig rødvin - han ved nemlig INTET om vin. Da vi besluttede os for et glas champagne istedet, ramte han henholdsvis sig selv i panden og derefter mig på inderlåret med med proppen, det efterlod et mærke. Stedet: 8/10 Pænt og rent med tvivlsom kunst på vægen - huset viser at man gerne vil give udtryk for at man har penge, men ingen smag. Gode badefaciliteter (dog lå der et håndklæde på gulvet). Sexen: 1/10 Ikke meget at berette om her, han gav mig ca. 10 stød rejste sig så, for at gå ud og lave e leverpostejs mad, hvilket han også tilbød mig. Konklusion Det var fanme nemme penge. 18 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 24. Juni, 2020 Lady C skrev, for 15 minutter siden: Jeg har altid syntes det var absurd at bruge et ord som anmelde i forbindelse med en relationel interaktion. Bare ordet anmeldelse kan man sgu da ikke bruge om et andet menneske. Kan i ikke høre det? Det er jo vanvittigt Istedet kan man måske tale om en evaluering af den interaktion der har fundet sted imellem to mennrsker. En evaluering med udgangspunkt i beskriverens subjektive ståsted. Den dynamik der foregår i en intim stund mellem to mennesker kan aldrig nogensinde anmeldes. Men man kan måske evaluere. For sex kunden har også et ansvar for at en relation / interaktion mellem ham og gp fungerer. Hvad betyder relationel interaktion. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 24. Juni, 2020 norisk skrev, for 4 minutter siden: Hvad betyder relationel interaktion. Hvad tror du det kunne betyde i den her kontekst? Del dette indlæg Link til indlæg
2300AM 307 Skrevet 24. Juni, 2020 Lady C skrev, for 30 minutter siden: Jeg har altid syntes det var absurd at bruge et ord som anmelde i forbindelse med en relationel interaktion. Bare ordet anmeldelse kan man sgu da ikke bruge om et andet menneske. Kan i ikke høre det? Det er jo vanvittigt Vi er så ganske enige. Jeg bryder mig bestemt heller ikke om ordet anmeldelser. Mit forslag er: Oplevelser med piger og på klinikker i... Jeres AM 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Juni, 2020 2300AM skrev, Lige nu: Vi er så ganske enige. Jeg bryder mig bestemt heller ikke om ordet anmeldelser. Mit forslag er: Oplevelser med piger og på klinikker i... Jeres AM Borende X kaldte dem oplevelsesbeskrivelser i sin aktive tid. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 24. Juni, 2020 Lady Laura skrev, for 2 timer siden: Hvornår kommer den? Jeg er sikker på at vi er mange, som gerne vil orienteres om "os" ligesom at "i" vil orientere om jer selv Hvad skal vi bruge det til? Du vil beskrive et besøg af en kunde, der har betalt dig for sex. Der er lidt "omvendeslev" i det. Hvis det er for at fortælle om en dårlig oplevelse med no show, eller trusler mv, så kunne det da være en god ide, bare ikke her på siden, da det vil overskride de muligheder der er her og sitet er til for (hovedsageligt) mænd. Der er blot problemet, at du ikke kender manden, udover at han har kontaktet dig på mail, eller tlf, så lidt svært, hvis du samtidig vil overholde lovens bogstav vedr. registrering Hvis vi teoretisk beskriver din idé, skal det så være anmeldelser som der er mulighed for nu? Hvis du vil ødelægge din forretning med det, så gør du bare det. Fx jeg har besøgt dig og du vil nu beskrive mit besøg: "Han kontaktede mig på tlf og aftalte en tid sidst på eftermiddagen, hvilket også blev overholdt. Han så meget mainstream ud. Sexen vil jeg beskrive som middelmådig, da han godt kunne ha kneppet mig længere end han gjorde, når jeg nu bedre kan lide at blive kneppet, end slikket Han ville også ha suttet pik i laaaang tid, hvilket også er ok, men han ville ikke komme i min mund, som jeg tænder på, kun udover mine bryster. Han havde købt en time, men var allerede færdig efter 40 minutter. Fedt, for så fik jeg da en timeløn for det Så alt i alt, et godt besøg, men han fokuserede meget på sin egen lyst og glemte helt at spørge mig. Gentagelse, joooo" Hvis det er sådan du har tænkt dig, tror du så jeg ville komme igen, hvis jeg læste det? Eller er det en skamrosning af dine kunder du går efter? Du ved ham den lille fede med den tynde pik, han er træls men betaler godt. Så han får hele armen med ros og ih åhh, hvor var det godt, kom snart igen. Eftrrfulgt af hele galleriet af smileys Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 24. Juni, 2020 Lady C skrev, 1 time siden: Hvad tror du det kunne betyde i den her kontekst? Det kan jeg ikke regne ud desvære. Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer56 54 Skrevet 24. Juni, 2020 2300AM skrev, 1 time siden: Vi er så ganske enige. Jeg bryder mig bestemt heller ikke om ordet anmeldelser. Mit forslag er: Oplevelser med piger og på klinikker i... Jeres AM Du har faktisk ret i at anmelde ikke er det bedste ord, hvis det handler om mennesker, men at anmelde en oplevelse hos den pågældende gb eller andet, kan man vel godt sige. Tænker ikke det på den skiller sig ret meget ud i forhold til en evaluering bh og god aften Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 24. Juni, 2020 (edited) norisk skrev, for 12 minutter siden: Det kan jeg ikke regne ud desvære. En relation er noget to mennesker har sammen. En interaktion er det de gør sammen. For at sige det meget forenklet. Og fordi der foregår noget imellem to mennesker som indeholder føkelser såsom begejstring, tiltrækning, glæde eller afsky og skuffelse, så kan man ikke skrive objektivt om det. Fordi følelser ikke er objektive. At anmelde følelser er derfor i sin grundtanke - fuldstændig absurd. Men det er der så meget herinde der er Redigeret 24. Juni, 2020 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Juni, 2020 Lady C skrev, for 9 minutter siden: At anmelde følelser er derfor i sin grundtanke - fuldstændig absurd. Men det er der så meget herinde der er Jeg mener sagtens man kan skrive om sine følelser i forbindelse med et besøg, og dermed berette om netop den oplevelse. En oplevelse vil altid være subjektiv. Del dette indlæg Link til indlæg
Detektor 14 Skrevet 24. Juni, 2020 Lady Laura skrev, for 3 timer siden: Hvornår kommer den? Jeg er sikker på at vi er mange, som gerne vil orienteres om "os" ligesom at "i" vil orientere om jer selv Det vil være fint. Det vil vi glæde os til. Eller I kan lave et forum selv, hvor vi mænd også har adgang. Så kan vi mænd sidde og kloge os på ALT ligesom @Lady C, liv og flere andre af de dominerende kvinder herinde, der har sat sig på dagsordenen..... Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 24. Juni, 2020 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Jeg mener sagtens man kan skrive om sine følelser i forbindelse med et besøg, og dermed berette om netop den oplevelse. En oplevelse vil altid være subjektiv. Enig. Men min indvendig går også på at man ofte ser beskrivelser herinde som beskriverens selv mener er objektivt. Som om det er sandheden der beskrives. Det er så tåbeligt Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 24. Juni, 2020 (edited) Detektor skrev, for 12 minutter siden: Det vil være fint. Det vil vi glæde os til. Eller I kan lave et forum selv, hvor vi mænd også har adgang. Så kan vi mænd sidde og kloge os på ALT ligesom @Lady C, liv og flere andre af de dominerende kvinder herinde, der har sat sig på dagsordenen..... Ak ja. Stærke kvinder kan ofte virke intimiderende på nogle mænd Redigeret 24. Juni, 2020 af Lady C Del dette indlæg Link til indlæg
Detektor 14 Skrevet 24. Juni, 2020 Lady C skrev, for 22 minutter siden: Ak ja. Stærke kvinder kan ofte virke intimiderende på nogle mænd I mine øjne er du ikke stærk, faktisk tværtimod. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 24. Juni, 2020 Detektor skrev, for 5 minutter siden: I mine øjne er du ikke stærk, faktisk tværtimod. Du tager så gruelig fejl. @Lady C matcher de fleste psygisk som fysisk og måske især mentalt. En meget stærk kvinde Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 24. Juni, 2020 @Lady C og @Detektor kan i ikke tage den på PB underholdningsværdien i jeres fnidder er begrænset Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 24. Juni, 2020 Detektor skrev, for 10 minutter siden: I mine øjne er du ikke stærk, faktisk tværtimod. Jamen du er da velkommen til at tage teten og markere dig noget mere. Kom frem i lyset og gem dig ikke væk. Du kan godt, måske hvis du får lidt mere selvtillid Del dette indlæg Link til indlæg