Hop til indhold

Recommended Posts

afløbsrenseren skrev, den 26.6.2020 at 22:04:

hejsa.

Nu ved jeg ikke om Runaldo har besøgt hende eller eller bare talt med hende over mobil.

Men, min oplevelse med hende og stedet:  hun virkede sød over sms som vi lavede aftalen over, modtagelsen fin, smil mm vi jokere med at det var så varmt at vi burde gøre det ude i haven og så tage betaling fra naboerne :) .    nå op og klare betaling og et hurtigt bad, hun var klædt i lækkert undertøj og hun var også selv meget indbydende og velduftende .

Tilbage fra bad og i gang med det sjove, jeg havde fortalt hvad jeg godt kunde lide /tænke mig , vi havde aftalt en halv times tid med blow uden og diverse stillinger.

Hun har en super lækker krop frække øjne og giver et super blow :P  .        vi var igennem de  forskellige stillinger ,ingen problemer her, hun arbejde hårdt trods varmen ( hold kæft hvor vi svedte da vi var færdige ) .     Tror ikke hun selv var med ,men hun var god til at leve sig ind i akten på en god måde.

Eneste minus var at det var nix med fingre i lysthulen, det er lidt ærgerligt..    og hun var øm på brystvorterne  ( ellers nogle super bryster ).

Super afslutning med hånd og mund :) .

Nå ja , glemte at fortælle om stedet,  super fint, dejlig værelse og gode bad forhold, rene håndklæder mm. 

 

Go weekend  

Kunne hun lave helt dyb deepthroat som hun reklamerer med eller bare lidt dyb?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. 69'er skrev, den 19.10.2020 at 22:07:

Jeg var sjovt nok også forbi idag, dog lidt senere på aftenen.... 

Lad mig slå fast med det samme: Billederne snyder på ingen måde...! Hun er helt SINDSSYGT SMUK og SEXET...! 

Og virkelig, virkelig sød.... Som i rigtig sød...! Og hendes "håndværk"? Jeg må ærligt sige, at det var det bedste jeg har prøvet i LANG TID!! 

Hun får 6 ud af  6 stjerner.....! 

Kunne hun lave helt dyb deepthroat som hun reklamerer med eller bare lidt dyb?

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 12 minutter siden:

Kunne hun lave helt dyb deepthroat som hun reklamerer med eller bare lidt dyb?

Måske du kunne nøjes med at stille spørgsmålet en gang i en tråd i stedet for to gange hver i to tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Måske du kunne nøjes med at stille spørgsmålet en gang i en tråd i stedet for to gange hver i to tråde.

jeg ved jo ikke hvem der kan svare idag.... du svarede jo ikke på spg`?

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 2 timer siden:

jeg ved jo ikke hvem der kan svare idag.... du svarede jo ikke på spg`?

Hvad har det at gøre med at stille samme spørgsmål fire gange? Svar garantien bliver ikke større af at gentage sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 9 minutter siden:

Hvad har det at gøre med at stille samme spørgsmål fire gange? Svar garantien bliver ikke større af at gentage sig selv. 

det ville det hvis jeg fik svar i stedet for du kommenterer på dem alle, når du ikke har besøgt hende??? Lad nu bare dem som har besøgt hende give svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, 1 time siden:

det ville det hvis jeg fik svar i stedet for du kommenterer på dem alle, når du ikke har besøgt hende??? Lad nu bare dem som har besøgt hende give svar

Du er da lidt belastende, du har stillet samme spørgsmål i 4-5 tråde. Når ingen nu gider at svare dig, så skriv selv til hende og hør om hun går helt dybt. Som jeg skrev tidligere, hun er skide sød, så hvis du spørger pænt, er jeg sikker på du får svar på dit spørgsmål af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 2 timer siden:

i stedet for du kommenterer på dem alle

Jeg har kun kommenteret på et af dine spørgsmål.
Lad dog være med at fylde trådene med alt det støj. Ikke nok med du stiller det samme spørgsmål flere gange, du skal da også lige citere hele teksten - også flere gange - så trådene bliver unødvendigt lange.

Ved nærmere gennemlæsning af din historik viser det sig så du har stillet samme spørgsmål 9 gange. Det er hvad der kaldes spam og er i langt de fleste fora uønsket.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, den 5.11.2020 at 10:08:

Kunne hun lave helt dyb deepthroat som hun reklamerer med eller bare lidt dyb?

Naa, deepthroat , var det ikke, måske hun kan , jeg har ikke jordens størst pik ,nok sådan almindelig størrelse, så hun burde kunne tage den , det er der andre som har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 3 timer siden:

Naa, deepthroat , var det ikke, måske hun kan , jeg har ikke jordens størst pik ,nok sådan almindelig størrelse, så hun burde kunne tage den , det er der andre som har.

Lige et dumt spørgsmål, når du skriver det, er det så fordi du betalte ekstra for deepthroat, ellers ved vi jo desværre stadig ikke om hun kan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 6.11.2020 at 20:42:

Lige et dumt spørgsmål, når du skriver det, er det så fordi du betalte ekstra for deepthroat, ellers ved vi jo desværre stadig ikke om hun kan

Ahh, ikke dumt spørgsmål.... så langt havde jeg ikke tænkt, havde ikke set/husket om hun tog ekstra for det. men hvis så var det jo nok derfor jeg ikke fik det :lol: :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...