Hop til indhold
MrLovaLova

Amazing Amy Århus

Recommended Posts

Nu havde jeg længe gået og luret lidt på den meget positivt omtalte Amy fra Århus, så tænkte jeg var nødt til at prøve.

https://annoncelight.dk/showad/215033

Jeg var helt mundlam da jeg så hende, billederne er tydeligvis hende, men wauv hvor er hun flot. Vi fik afregnet, og jeg havde sagt til hende at vi skulle tage det lidt roligt, da jeg nødig ville have øgenavnet "Mr 20 second man". Hun får en til at slappe helt af, og det virker meget til at hun nyder hvad hun laver. Der var masser af smil, grin, og dampende hed sex ( bogstavelig talt med de temperaturer i dag ). Hendes blow er fuldstændig vildt, og med masser af øjenkontakt.

Jeg kunne gå meget mere i detaljer om selve sexen, men vil hellere fokusere på hvad der gør Amy til en éner. Hendes helt enestående væremåde og væsen, jeg kunne have tilbragt timer i hendes dejlige selskab.

Jeg tror umiddelbart det er den bedste købesex oplevelse jeg har haft.

Simpelthen amazing!

Kommer jeg igen? Helt sikkert. Har på fornemmelsen hun bliver et dyrt bekendtskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig i beskrivelsen og egen oplevelser. Hun har været i byen forholdsvis længe og altid leveret, nå ja en enkelt af mine besøg blev netop den Mr. 20 sekunder, sku nogle gange svært at være trængende og møde en så smuk GP der kan sit håndværk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den 21.6.2020 at 21:04:

Nu havde jeg længe gået og luret lidt på den meget positivt omtalte Amy fra Århus, så tænkte jeg var nødt til at prøve.

https://annoncelight.dk/showad/215033

Jeg var helt mundlam da jeg så hende, billederne er tydeligvis hende, men wauv hvor er hun flot. Vi fik afregnet, og jeg havde sagt til hende at vi skulle tage det lidt roligt, da jeg nødig ville have øgenavnet "Mr 20 second man". Hun får en til at slappe helt af, og det virker meget til at hun nyder hvad hun laver. Der var masser af smil, grin, og dampende hed sex ( bogstavelig talt med de temperaturer i dag ). Hendes blow er fuldstændig vildt, og med masser af øjenkontakt.

Jeg kunne gå meget mere i detaljer om selve sexen, men vil hellere fokusere på hvad der gør Amy til en éner. Hendes helt enestående væremåde og væsen, jeg kunne have tilbragt timer i hendes dejlige selskab.

Jeg tror umiddelbart det er den bedste købesex oplevelse jeg har haft.

Simpelthen amazing!

Kommer jeg igen? Helt sikkert. Har på fornemmelsen hun bliver et dyrt bekendtskab.

Lækkert indlæg og hun lyder sgu spændende - Ku godt tænke mig at spørge om hvilket billede der er mest vellignende? (synes nemlig at de er meget forskellige måske over tid)

og et andet spørgsmål - Har du prøvet anal med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bujan skrev, for 1 time siden:

Lækkert indlæg og hun lyder sgu spændende - Ku godt tænke mig at spørge om hvilket billede der er mest vellignende? (synes nemlig at de er meget forskellige måske over tid)

og et andet spørgsmål - Har du prøvet anal med hende?

Det hvor hun har pels på ligner 100% Amy da jeg besøgte hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dickens skrev, for 4 minutter siden:

Det hvor hun har pels på ligner 100% Amy da jeg besøgte hende.

Jeg er enig, ud over det så dét billede hvor hun har den slangemønster-body på, og så det billede hvor hun ligger med numsen i vejret ved den sofa.

Jeg er så mega liderlig og klar på hende igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Antoninus
Aarhusbanditten skrev, for 3 minutter siden:

Hun bor i samme opgang som kollega (også en skøn pige)..., og jo det er diskret, ingen aner hvad der sker i opgangen med mindre du selv har været der;-)

Hvilken kollega? Boede hun ikke sammen med Sara?

Del dette indlæg

Link til indlæg
variomaster skrev, for 6 timer siden:

Måske man skulle prøve.

Er det noget med at hun ikke bor super diskret..?

Jeg syntes det er enormt diskret, det er meget trafikeret, men det gør det meget nemmere at "blende ind", der er ikke en nogen som helst der vil kigge mærkeligt efter en fyr der går lettere forvirret rundt med solbriller og kigger efter husnumre og samtidig kigger i sin telefon.

Jeg har prøvet de boligblokke der ligger lidt mere for sig selv, og det må jeg indrømme er meget værre. Der har jeg altså lidt på fornemmelsen at der ved folk godt hvad man kommer efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Adammra19
MrLovaLova skrev, den 23.6.2020 at 21:34:

Jeg syntes det er enormt diskret, det er meget trafikeret, men det gør det meget nemmere at "blende ind", der er ikke en nogen som helst der vil kigge mærkeligt efter en fyr der går lettere forvirret rundt med solbriller og kigger efter husnumre og samtidig kigger i sin telefon.

Jeg har prøvet de boligblokke der ligger lidt mere for sig selv, og det må jeg indrømme er meget værre. Der har jeg altså lidt på fornemmelsen at der ved folk godt hvad man kommer efter.

Hvor i Århus er det henne helt præcist. 
Århus C Eller Nord 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Amy besøgte jeg da hun var ny i Århus, nogle år til.. tog hende hele to gange på to dage og sikke en oplevelse. noget tid efter blev hun besøgt igen, og der var servicen en anden. mere professional. ægget uret ringede efter 10 min selvom jeg havde købt 15 min. Det tager altså ikke mig 5 min at spole baglæns. Oplevelsen gjorde jeg ikke har besøgt hende siden , meeen måske har Amy nye forretningstiltag :) 100% ægte pige, du får hvad du ser.. stort plus herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...