Hop til indhold

Recommended Posts

jeg havde et par trælse oplevelser igår aftes, først en pige der spildte min tid, det kan der læses mere om under efterlysning af josefine damgaard.
men da jeg var forsøgt snydt, der var jeg irriteret og manglede sku lige en hurtig sutter til at få tømt tankene. arnum ligger lige på vejen kunne se der var et par gp der lige nu jeg finder hende her https://annoncelight.dk/showad/287802' og skriver og spørger om hun har tid om 30min. det har hun så og vi aftaler jeg kommer forbi, hun skriver så 10 min senere "are you coming or what" tænkte hun havde måske bare misforstået noget så skriver til hende jeg er der om 20 min. fint nok. jeg ankommer og bliver lukket ind af en egentlig meget sød ung pige vil tro 26-30 år. men det er ihvertfald ikke pigen på billederne, jeg viser hende så annoncen på mobilen, og siger jeg vil møde hende, det kunne ikke lade sig gøre forstod ikke lige hvorfor men jeg accepterede det for hva fanden det var jo bare en hurtig sutter. hun viser så menu korten og det ene punkt hedder blow u. gummi og siger til hende at det ville jeg have og hun fik pengene, hun siger jeg skal gå ind og ligge mig på sengen, hun kommer ind og starter med at ville sætte kondom på min i øvrigt meget slappe pik. jeg stopper hende og fortæller det skulle være uden gummi. hun flyver op og skælder ud, hvad fanden jeg havde tænkt mig, jeg kunne ikke få uden kondom till 500kr. det skulle hun have gode penge mindst 800kr. jeg henviser så til menu kortet, og hun var faktisk pænt sur det ender så med jeg giver hende 100kr. mere, jeg gad sku ikke køre fra endnu et sted uden og have fået noget.. så begynder hun så, og og hun vinder ikke en plads i top 1000 med det blow, og efter 5 min. spørger hun så om jeg snart kommer, og fortæller at 5min. er sku ikke nok for mig. hun fortsætter dog og 5 min senere halvejs råber hun " are you fucking cumming or what" hun begynder så og rive den af på mig, og jeg overtager så selv og kommer jeg da. men må sige dette var sku den dårligste dag jeg nogensinde har haft i denne verden... og hun får ikke en stemme her fra.
udseende 3/10 hun er en god røv og et par store patter men det da også det
blow 2/10 elendigt
stedet 6/10 ligger på en villa vej så ikke det mest diskrete sted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har også været i Viby, pigen på billedet.

Jeg skrev om jeg kunne få gensidig oralsex, hvortil hun svarede "No anal", jeg er glad for at droppede det, når jeg læser din beretning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...