Hop til indhold
Guest Nemtøs

Anbefalinger af spisesteder

Recommended Posts

Guest Nemtøs

En  tråd  med  anbefalinger  af  gode  lokale  spisesteder. 

Jeg  vil  gerne  høre  jeres  bud  på  et  godt  spisested  i  Odense centrum  - foretrækker  en  god  bøf, som  holder  sig  i  et  prisleje  under  300 kr.

Hvad  er  et  besøg værd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
WhoKnowsWhat skrev, for 3 minutter siden:

Salinaz -> guf..!!

Mange  tak  ser  ud  som  om  det  er  der  jeg  skal  spise. 

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 18 minutter siden:

En  tråd  med  anbefalinger  af  gode  lokale  spisesteder. 

Jeg  vil  gerne  høre  jeres  bud  på  et  godt  spisested  i  Odense centrum  - foretrækker  en  god  bøf, som  holder  sig  i  et  prisleje  under  300 kr.

Hvad  er  et  besøg værd?

Hej

Et godt bud er Cafebiograffen eller Giraffen Odense Banegård.

Jeg kan godt give middag en aften !!

Med venlig hilsen

Søren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
sørenbrun skrev, Lige nu:

Hej

Et godt bud er Cafebiograffen eller Giraffen Odense Banegård.

Jeg kan godt give middag en aften !!

Med venlig hilsen

Søren

Giraffen  er  det  ikke  et  værtshus? Mindes  at have  passeret  det  da jeg  var  på  vej  i biograf 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Le Queen

Uuuuhhhhh. Jeg ville nok sprænge budgettet lidt og tage på Mash.

Ja, det koster lidt mere, men de steaks er bare gode, og så ved de hvordan man giver sine kunder den bedste service. Plus at deres vinkort er den tand bedre...

Håber du får en fantastisk aften !

You’re worth it!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Le Queen skrev, for 12 minutter siden:

Uuuuhhhhh. Jeg ville nok sprænge budgettet lidt og tage på Mash.

Ja, det koster lidt mere, men de steaks er bare gode, og så ved de hvordan man giver sine kunder den bedste service. Plus at deres vinkort er den tand bedre...

Håber du får en fantastisk aften !

You’re worth it!

Jeg  er  simpelthen  for  nærig  til  at  betale  500 kr  for  en  bøf.. måske  skulle  jeg  lukke  øjne/øre og  blot  køre dankortet  igennem på  et  tidspunkt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Le Queen
Nemtøs skrev, for 24 minutter siden:

Jeg  er  simpelthen  for  nærig  til  at  betale  500 kr  for  en  bøf.. måske  skulle  jeg  lukke  øjne/øre og  blot  køre dankortet  igennem på  et  tidspunkt. 

 

Som jeg ser det er man simpelthen nødt til at have lidt selvforkælelse en gang imellem.

Hook up med din bedste powergirl og nyd det!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Le Queen skrev, for 6 minutter siden:

Som jeg ser det er man simpelthen nødt til at have lidt selvforkælelse en gang imellem.

Hook up med din bedste powergirl og nyd det!

 

Selvforkælelse  kan  ske  på  mange  måder,  og  jeg er  god til  at  forkæle  mig  selv.  

Vil  overveje  om  restauranten  skal  besøges  på  et  tidspunkt  i godt  selskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 8 minutter siden:

Et lækkert sted http://www.dengamlekro.eu. Og i alt fald ikke jensens bøfhus...

Fra dit link:

"Kære Venner og Gæster.

Vi har i dag for sidste gang lukket døren bag os på Den Gamle Kro. 

Vi indgiver i dag konkursbegæring efter 12 år som forpagtere af dette dejlige sted."

:(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak Bear ærgerligt at det er lukket, det var et rigtigt godt madsted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været stort set alle de gode steder.  De sidste årstid er jeg blevet rigtig glad for UBN

UBN

Første gang undrede jeg mig en del over deres menu kort, der både indeholdt særdeles gode bøffer, vin i alle prisklasser og så...…. pizzaer.  Nå men de bliver så åbenbart lavet på en særlig måde.  Vil man have gode bøffer fås de også til en fornuftig pris.  Vil man efter måltiden blive lidt hængende har de særdeles god bar med alt hvad hjertet kan begære.

Betjeningen er god og professionel.  Jeg kan på det varmeste anbefale stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Nemtøs skrev, den 20.6.2020 at 16:19:

En  tråd  med  anbefalinger  af  gode  lokale  spisesteder. 

Jeg  vil  gerne  høre  jeres  bud  på  et  godt  spisested  i  Odense centrum  - foretrækker  en  god  bøf, som  holder  sig  i  et  prisleje  under  300 kr.

Hvad  er  et  besøg værd?

@Nemtøs Fandt du et godt spisested?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
fraodense skrev, for 23 minutter siden:

@Nemtøs Fandt du et godt spisested?

Sprang  restaurants besøg  over  sidst  jeg  var  i Odense,  var  ikke  i humør  til  at  sidde  alene  på  restaurant  og  nyde  god  mad. 

Det  endte  med  en  tur  til  den  nærmeste  netto  efter  blåbær, lakrids og  cola..(Det  var  den  aftensmad)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 timer siden:

Sprang  restaurants besøg  over  sidst  jeg  var  i Odense,  var  ikke  i humør  til  at  sidde  alene  på  restaurant  og  nyde  god  mad. 

Det  endte  med  en  tur  til  den  nærmeste  netto  efter  blåbær, lakrids og  cola..(Det  var  den  aftensmad)

Det var synd!

Jeg har haft flere hyggelige møder og samtaler når jeg ind imellem har spist alene ude i bygen, primært i udlandet dog.

Du skulle måske have slået det op på EG og søgt efter en sulten og snakkesaglig mand eller kvinde i Odense :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Gh0st skrev, for 1 time siden:

Det var synd!

Jeg har haft flere hyggelige møder og samtaler når jeg ind imellem har spist alene ude i bygen, primært i udlandet dog.

Du skulle måske have slået det op på EG og søgt efter en sulten og snakkesaglig mand eller kvinde i Odense :-)

Jeg  havde  skam  fået  dækket  mit  sociale  behov, var  træt  og  trængte  blot  til  at  slappe  af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...