Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Gents,

Er der nogen som har erfaring med pigerne på Nyholms alle 30a?

Har prøvet pigerne overfor i bygningen med tårnet og har været uheldig de 2 gange jeg var der. Generelt dårlig service og pigerne har travlt med at “servicere” hinanden og tale med deres pimps, end at tage sig af deres gæster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Azn_love skrev, for 7 minutter siden:

Hej Gents,

Er der nogen som har erfaring med pigerne på Nyholms alle 30a?

Har prøvet pigerne overfor i bygningen med tårnet og har været uheldig de 2 gange jeg var der. Generelt dårlig service og pigerne har travlt med at “servicere” hinanden og tale med deres pimps, end at tage sig af deres gæster.

https://www.eroguide.dk/massageklinikker/sexysecret/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Azn_love skrev, for 42 minutter siden:

Tak BlackMagic2020, men er det virkelig danske piger? 

beklager forvirringen men det var blot et generel forspørgelse om deres service og ikke nogen specifik. (Derfor ingen link) der var dog en pige Sexy Gina men hendes link er der ikke længere...

Ja, det VAR danske piger.
Men Google (og tidligere indlæg på EG) siger:

Lukket permanent

SexySecret

Erotisk massage i Rødovre

Adresse: Nyholms Alle 30A, 2610 Rødovre

Telefon: 36 70 20 08

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været i kælderen på den angivne adresse, uden synderlig succes - pigen var IKKE som på billederne. Jeg vendte om på hælenene og kørte fluks hjem. Uden for stod der en ungarsk indregistreret bil.

Der er i øvrigt flere tråde om eksempelvis Kiara etc - bliv væk.

Max

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Max Bjævermose skrev, 1 time siden:

Har været i kælderen på den angivne adresse, uden synderlig succes - pigen var IKKE som på billederne. Jeg vendte om på hælenene og kørte fluks hjem. Uden for stod der en ungarsk indregistreret bil.

Max

Enig - stedet virker næsten som taget ud af "Taken 1" tvivler på frivilligheden hos de piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pas på ikke at forveksle forskellige steder på Nyholms alle, nr 30a lukkede for 1 års tid siden og det var dejlige selvstændige Danske piger, i store flotte lokaler 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Bjævermose skrev, for 10 timer siden:

Max

Tak Max!

Det var lige det jeg frygtede, lyder som om at dem fra den anden side har ekspanderet deres kedelige concept:( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rolias skrev, for 20 timer siden:

Pas på ikke at forveksle forskellige steder på Nyholms alle, nr 30a lukkede for 1 års tid siden og det var dejlige selvstændige Danske piger, i store flotte lokaler 

Jeg har lige - for at være helt sikker i min sag - kigget på Google maps og jeg VAR i kælderen i nr. 30 A - men i meget kort tid.

Max

Redigeret af Max Bjævermose
Fede fingre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Bjævermose skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har lige - for at være helt sikker i min sag - kigget på Google maps og jeg VAR i kælderen i nr. 30 A - men i meget kort tid.

Max

Der er åbenbart startet et nyt bordel op på adressen. Jeg besøgte Sexy Secret flere gange og havde hver gang en god oplevelse (jeg har da også troligt givet anmeldelser af besøgene). Det er dog mere end fem år siden, jeg var der sidst, og har også set, at der var lukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sexy Secret lå der før i tiden men er lukket. Nu er der en masse rumænske/østeuropæere som holder til der. 

Jeg var der for måneder tilbage hvor det var tydeligt at flere fyre holdte til der også.(deres pimpsa antager jeg) jeg mødte endda en af dem da jeg skulle ud af døren  :)

Men Ja. Et pænt nasty sted og så ryger de herre meget der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Bjævermose skrev, den 21.6.2020 at 10:35:

Max

Beklager, se opslag fra warmgun og dcdo, efter mit første indlæg - jeg var ikke klar over at der var åbnet et nyt sted, med et åbenbart dårligt ry.

Det gamle sted sexysecret var i top klasse og det var pigerne også ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal dog siges at hende jeg besøgte faktisk leverede en helt fint præstation :)
Men omgivelserne var ikke helt optimale. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der lader til at være en del latinaer, dom også holder til på Nyholm Allé. Er de en del af samme østeuropæiske slæng fra nr 30A, som af mange er dårligt anmeldt, eller er det noget helt andet (som tilfældigvis bare holder til på samme gade)?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...