Hop til indhold
the latin lover

Hvor længe er man ny medlen

Recommended Posts

Undrer mig over hvor længe man er registreret som " ny medlem på eroguide ".

Ikke fordi det har den store betydning, men måske er der nogle medlemmer der stoler mindre på ens anmeddelser, hvis man står registreret som ny bruger...

Har været bruger af Eroguide siden Maj 2017, så vil ikke betegne mig som " ny bruger "....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tilmørkepiger skrev, for 5 timer siden:

Har lige tjekket.. er os ny bruger  selvom den er oprettet november 2012 :biggrin:

Tja alle med under 100 indlæg er ny bruger.

Med 20 indlæg på 8 år, fortsætter du samme tempo med at skrive indlæg, så må du nok vænne dig til at være ny bruger de næste 32 år endnu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 1 minut siden:

Tja alle med under 100 indlæg er ny bruger.

Med 20 indlæg på 8 år, fortsætter du samme tempo med at skrive indlæg, så må du nok vænne dig til at være ny bruger de næste 32 år endnu

Ha ha....!

Da er jeg nok død til den tid... spurgte kun af nysgerrighed, sådan set ligeglad hvordan jeg er " kategoriseret af eroguide " og undrer mig faktisk hvorfor de har " disse forskellige niveauer "....

Del dette indlæg

Link til indlæg
the latin lover skrev, for 20 minutter siden:

spurgte kun af nysgerrighed, sådan set ligeglad hvordan jeg er " kategoriseret af eroguide " og undrer mig faktisk hvorfor de har " disse forskellige niveauer "....

Betegnelsen "ny bruger" giver vel heller ikke mening hvis man har været med i flere år? ... Det er et underligt system de har fundet på....

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, Lige nu:

Betegnelsen "ny bruger" giver vel heller ikke mening hvis man har været med i flere år? ... Det er et underligt system de har fundet på....

Ja ved INGENGANG ikke hvad " deres system  er "...

Del dette indlæg

Link til indlæg
the latin lover skrev, for 1 minut siden:

Ja ved INGENGANG ikke hvad " deres system  er "...

Det handler vist udelukkende om antal af indlæg. Så længe du ikke har lavet over 100 indlæg er du "ny bruger" uanset om du har været medlem de sidste 10 år. Det er en mærkelig måde at kategorisere sine brugere på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 30 minutter siden:

Det handler vist udelukkende om antal af indlæg. Så længe du ikke har lavet over 100 indlæg er du "ny bruger" uanset om du har været medlem de sidste 10 år. Det er en mærkelig måde at kategorisere sine brugere på.

På den anden side. Hvis du opretter dig i 2012 og kun læser og læser og læser ... og så skriver et eneste indlæg. F.eks: "Vrøvl".

Er du så en Erfaren bruger?  Har man kategorier så er man jo nødt at finde på nogle niveauer. Og det giver vel mere mening at jo mere aktiv man er, des mere erfaren kan man betragtes som?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

På den anden side. Hvis du opretter dig i 2012 og kun læser og læser og læser ... og så skriver et eneste indlæg. F.eks: "Vrøvl".

Er du så en Erfaren bruger?  Har man kategorier så er man jo nødt at finde på nogle niveauer. Og det giver vel mere mening at jo mere aktiv man er, des mere erfaren kan man betragtes som?

Jo det giver mening, men hvorfor skal der endelig være disse niveauer ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 17 minutter siden:

Og det giver vel mere mening at jo mere aktiv man er, des mere erfaren kan man betragtes som

Jeg tænker, at jo mere man lytter, jo mere erfaren?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm - Jeg har været her siden januar 2012 - Har ikke skrevet 100 indlæg endnu, men skriver heller aldrig - "følger lige" eller andet ligegyldigt. Hvis det "bare" er et spørgsmål om antal indlæg, så tager det vel ikke volsomt lang tid at nå 100 stk.

Nå, jeg er også ligeglad med kategori o.s.v. men det er vel stof til eftertanke

Redigeret af PeterG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørgsmålet er vel ret beset hvad "ny bruger" dækker over. Som jeg kan forstå det er nu, så er antallet af indlæg man har skrevet afgørende for hvornår man ikke er "ny bruger" længere. Vel lidt ligesom at man får erfaring indenfor et felt ved at udøve indenfor feltet. Man bliver kort sagt bedre til at skifte dæk ved at skifte mange dæk. 
    I bund og grund et fair nok princip tænker jeg. Men man kan jo overveje om de "titler" man får undervejs (når man skriver flere indlæg) nu også ordenligt afspejler at det handler om hvor mange indlæg man skriver, og ikke hvor lang tid man har været medlem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...