Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Anmeldelser Århus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Jeg efterlyser mange flere anmeldelser/beretninger/fortællinger af besøg hos thai piger i Århus.
Der er rundt regnet 35 klinikker i Århus, med 2-5 tilknyttede piger. Der stilles rigtig mange spørgsmål om disse klinikker/piger, men der skrives næsten intet om besøg på stederne. 
Det behøver jo ikke være et roman, bare lidt fakta

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må prøve at blive bedre til at skrive. Men er med tiden blevet mere selektiv i mine skriv. Når jeg har skrevet en gang om et sted/ pige kommer der ikke meget mere fra min pen. 
Jeg prøver at hjælpe i mange efterlysninger, men når de samme brugere spørger om det samme igen efter en måned taber jeg pusten.

Tallet 35 klinikker i Aarhus er helt forkert der er 43.( tænk at du tager 20% fejl) Tænker at du skal pumpe hanomargen og tage pen og papir med og besøge de 8 klinikker du har glemt :)

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 11 minutter siden:

besøge de 8 klinikker du har glemt :)

Skal ske, men hvilke er det???? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 11 minutter siden:

men når de samme brugere spørger om det samme igen efter en måned taber jeg pusten

Ja, det er deres "besøg" men den værste er ikke rigtig aktiv mere :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Du har aldrig skrevet om den i chr. Værumsgade start der.  :)

Mener den hedder Minhs. Jeg har skrevet for år tilbage. Så du kan hente lidt oplysninger der. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 16 minutter siden:

Så du kan hente lidt oplysninger der

Tak, så ved jeg det :D
Men der massage only. Det er jeg simpelthen for meget gammel gris til at kunne klare i en time. 
Men Minhs ligger i Langelandsgade. Der har jeg været, og skrevet om det. 

Redigeret af Aarhuselsker
Snavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Har forøvrigt aldrig besøgt  Duang rung i Carl Bertelses gade, men det har andre skrevet om. 

Jasmin i baggården i Frederiksgade?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 59 minutter siden:

Har forøvrigt aldrig besøgt  Duang rung i Carl Bertelses gade, men det har andre skrevet om. 

Tag et andet sted. Eller test om det stadig er ligeså ringe som da jeg skrev om det :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Har du været på i  Dannebrogsgade Århus ? 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Tak, så ved jeg det :D
Men der massage only. Det er jeg simpelthen for meget gammel gris til at kunne klare i en time. 
Men Minhs ligger i Langelandsgade. Der har jeg været, og skrevet om det. 

Der er mere end massage i chr, værumsgade

Ellers er der en perle i hans brogesgade. Ser frem til dine skriv. :)

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 29 minutter siden:

hvor i dannebrogsgade er der kommet en thaimassage  ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 21 minutter siden:

Der er mere end massage i chr, værumsgade

Ellers er der en perle i hans brogesgade. Ser frem til dine skriv. :)

8000

jeg har været i chr. wærumsgade 

men syntes ikke rigtig hun lagde op til at der skulle ske noget og hun tændte mig nu heller ik rigtig,

så det kan være det var min egen skyld :) 

gik jeg glip af noget ? 

har du lagt anmeldelser op af  chr. wærumsgade og hans Brogesgade  ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 9 timer siden:

Må prøve at blive bedre til at skrive. Men er med tiden blevet mere selektiv i mine skriv. Når jeg har skrevet en gang om et sted/ pige kommer der ikke meget mere fra min pen. 
Jeg prøver at hjælpe i mange efterlysninger, men når de samme brugere spørger om det samme igen efter en måned taber jeg pusten.

Tallet 35 klinikker i Aarhus er helt forkert der er 43.( tænk at du tager 20% fejl) Tænker at du skal pumpe hanomargen og tage pen og papir med og besøge de 8 klinikker du har glemt :)

8000

43? Hvor er de registreret? Det lyder da helt vanvittigt med så mange ... det kunne være spændende med en liste over dem med adresse, www og hvis ikke www tlf.nr. ... jeg har den vane, at har jeg først fundet et godt sted, kommer jeg igen og igen ... bl.a. hos Cream i Morten Børups Gade ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 8 timer siden:

Og heller ikke Skjernvej. 
Men Dannebrogsgade?? Det må være en PD. De er så besværlige at besøge 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
NUCH2019 skrev, for 1 time siden:

43? Hvor er de registreret? Det lyder da helt vanvittigt med så mange ... det kunne være spændende med en liste over dem med adresse, www og hvis ikke www tlf.nr. ... jeg har den vane, at har jeg først fundet et godt sted, kommer jeg igen og igen ... bl.a. hos Cream i Morten Børups Gade ....

Der er 35-45 klinikker. Der var flere på det gamle thaikort, men nogle er lukket, nye er kommet til. Jeg opdaterer ikke kortet mere, så det nøjagtige tal har jeg ikke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 10 timer siden:

jeg har været i chr. wærumsgade 

men syntes ikke rigtig hun lagde op til at der skulle ske noget og hun tændte mig nu heller ik rigtig,

så det kan være det var min egen skyld :) 

gik jeg glip af noget ? 

har du lagt anmeldelser op af  chr. wærumsgade og hans Brogesgade  ?

Du er ikke gået glip af noget. Har skrevet om stedet. 
Hans brogesgade har jeg ikke besøgt. 
8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blot en lille tanke...

Jeg har siddet og læst nogle af alle de tråde, der er skrevet herinde, hvor mange af jer, uden at nævne navne, med stor entusiasme har skrevet meget detaljerede oplysninger om flere kvinder, med deres kaldenavn og sted. Korrekt, mange af pigerne hjælper selv til med annoncerne på Annoncelight. Jeg er selvfølgelig ikke det mindste i tvivl om, at en del af jer har et stort behov for at delagtiggøre alle andre i jeres "erobringer" og helt sikkert store evner på lagenet, men i skal vide, at det ikke er et lukket fora for sexkunder, men at også andre kigger med og det er nok ikke lige til pigernes fordel som i måske lige har haft en hyggelig stund hos. I kan jo bare tage et kig på de seneste 5 års udvisninger, hvor pigerne, ifølge det, jeg har kunnet finde frem til, har fået mellem 2 og 6 års indrejseforbud alt efter hvad de er blevet dømt for. Så det har jo væsentligt større konsekvenser for dem end det har for jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den halvfede skrev, for 18 minutter siden:

Blot en lille tanke...

Jeg har siddet og læst nogle af alle de tråde, der er skrevet herinde, hvor mange af jer, uden at nævne navne, med stor entusiasme har skrevet meget detaljerede oplysninger om flere kvinder, med deres kaldenavn og sted. Korrekt, mange af pigerne hjælper selv til med annoncerne på Annoncelight. Jeg er selvfølgelig ikke det mindste i tvivl om, at en del af jer har et stort behov for at delagtiggøre alle andre i jeres "erobringer" og helt sikkert store evner på lagenet, men i skal vide, at det ikke er et lukket fora for sexkunder, men at også andre kigger med og det er nok ikke lige til pigernes fordel som i måske lige har haft en hyggelig stund hos. I kan jo bare tage et kig på de seneste 5 års udvisninger, hvor pigerne, ifølge det, jeg har kunnet finde frem til, har fået mellem 2 og 6 års indrejseforbud alt efter hvad de er blevet dømt for. Så det har jo væsentligt større konsekvenser for dem end det har for jer.

Den har været oppe før. Jeg ved positivt at det ikke er fra EG politiet har deres informationer om hvad der foregår i de små kældre. Politiet ved helt udmærket hvad der foregår af dette og hint i deres distrikt. De ved også hvilke personer der ikke er rejst ud til tiden. De navne de benytter i deres jobs her i DK har ikke nogen reference til deres rigtige navne. 

Resten undlader jeg at kommentere på ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er det ikke deres rigtige navne, men når der i flere tråde herinde bliver lavet krydsreferencer til piger, der har været andre steder tidligere og nu er genkendt et nyt sted, så kræver det ikke den helt store Latin eksamen for at lægge to og to sammen. 

Redigeret af Den halvfede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den halvfede skrev, for 11 minutter siden:

Selvfølgelig er det ikke deres rigtige navne, men når der i flere tråde herinde bliver lavet krydsreferencer til piger, der har været andre steder tidligere og nu er genkendt et nyt sted, så kræver det ikke den helt store Latin eksamen for at lægge to og to sammen. 

Og hvad vil du sige med det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

At man kan identificere pigerne som jeg skrev i første indlæg. Selv om du ikke mener at tingenes tilstand er som jeg har opridset, er jeg desværre ikke selv overbevist.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den halvfede skrev, for 25 minutter siden:

At man kan identificere pigerne som jeg skrev i første indlæg. Selv om du ikke mener at tingenes tilstand er som jeg har opridset, er jeg desværre ikke selv overbevist.;)

Det er også fint nok at vi ikke er enige. 

Husk at stort set alle thaipiger arbejder ulovligt, så politiet ved at de kan besøge en hvilken som helst klinik og få gevinst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den halvfede skrev, for 19 timer siden:

nu kan jeg ikke rigtig se, at det er nogens opgave at overbevise dig om noget som helst !

1. "delagtiggøre" - det hedder anmeldelser for at guide andre, hvor man efter ens egen mening får en god eller dårlig oplevelse, det er jo lidt det, dette forum handler om. det giver jo ikke rigtig mening at komme med en anmeldelse uden at skrive sted og navn. 

2. det er vidst intet med "erobringer" at gøre, når man køber en ydelse, det her er udelukkende et spørgsmål om penge !

"bare en lille tanke" ;) 

men hvorfor læser du med her  ?  

jeg vil da gerne se dig bidrage med noget til gavn for andre læsere eller kommer du bare til tá selvbordet uden at bringe noget med ?

så kan du jo vise os andre, hvordan en "rigtig" og brugbar anmeldelse skal skrives :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Peter C. jeg har bestemt ikke noget imod at man besøger de piger, det er jo faktisk derfor de fleste overhovedet vælger at være her i landet (supply and demand), men nu kender jeg selv nogle, der er blevet hjemsendt eller har prøvet det og ved hvilke konsekvenser det kan have for dem efterfølgende og hvor meget deres hverdag ændres på et øjeblik. Bevares de fleste har været her ulovligt eller overstay og burde kende konsekvensen deraf, men det er stadigvæk mennesker vi snakker om. Jeg kunne sagtens have bidraget med viden til nogle af alle de spørgsmål angående piger og steder, der bliver beskrevet her og det har da også kriblet i fingrene indimellem, men jeg har alligevel valgt ikke at gøre det af hensyn til pigernes sikkerhed, da det jo faktisk er meget nemt ved at identificere nogle af dem ud fra de beskrivelser, der bliver leveret.

Med hensyn til brug af ordet "erobringer" var det bestemt ikke ment for at genere nogle herinde, men nogle, mere end andre, har et større behov for at være meget seksuelle eksplicitte:) og det er fint nok. Det var heller ikke det, der var min pointe med det jeg skrev.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...