MickeyM 1156 Skrevet 21. Juni, 2020 Le Male skrev, for 43 minutter siden: .. for løgn og bedrag gavner ingen, uanset grunden... Nej, enig, jeg tror bare at vi skal passe lidt på med at definere noget som løgn og bedrag hos andre, ud fra vores egen livserfaring... Sat på spidsen: Er vi sikker på at trådstarter lyver og bedrager? Det er, indrømmet, sat på spidsen, men hvis vi kommer med en sådan dom, tager den som oftes udgangspunkt i vores eget liv. Det er vel ikke helt fair, den burde vel tage udgangspunkt i trådstarters liv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 21. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 39 minutter siden: Er vi sikker på at trådstarter lyver og bedrager? Det er, indrømmet, sat på spidsen, men hvis vi kommer med en sådan dom, tager den som oftes udgangspunkt i vores eget liv. Det er vel ikke helt fair, den burde vel tage udgangspunkt i trådstarters liv? Som du selv skriver, så er dit udsagn sat på spidsen. Personligt mener jeg ikke at jeg dømmer trådstarter, og jeg tager netop udgangspunkt i det han skriver. Jeg ytrer blot min holdning ud fra det som trådstarter skriver og hvad jeg mener at kunne læse ud fra de skrevne ord. Skulle det vise sig at jeg tager fejl, og at han har involveret sin kone i sine tanker/planer, så skal jeg hjertens gerne være den første til at undskylde for mit udsagn om løgn og bedrag. Søger man råd i et offentligt forum som dette, må man også være forberedt på at der kommer meninger både for og imod. Dette skal der efter min mening også være plads til, så længe man kan finde ud af at holde en fornuftig tone over for hinanden. Og skal vi så ikke holde os til trådens emne, så den ikke ender som så mange andre afsporede tråde her på EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 21. Juni, 2020 Le Male skrev, for 8 minutter siden: Og skal vi så ikke holde os til trådens emne, så den ikke ender som så mange andre afsporede tråde her på EG Jo, bevares. Jeg syntes blot at du havde fat i noget meget spændende og vigtigt. Beklager hvis jeg fik tråden lidt på afveje... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5247 Skrevet 22. Juni, 2020 Ros til @Københavner for at starte en interessant tråd med et ærligt indlæg, og ros til @MickeyM og @Le Male for at debattere jeres forskellige holdninger med respekt for den anden part. Dejligt at se, når debatten er konstruktiv. Personligt ligger jeg meget på linje med det, som @MickeyM giver udtryk for. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 22. Juni, 2020 Skal alting italesættes...? Du har nogle behov som din kone ikke kan give dig, og dem kan du finde andetsteds. Jeg ser intet problem i at du får letter trykket ude i byen. Det vil give mere overskud til konen hjemme. Du skal ikke bruge en psykolog, men bare have noget fisse. Længere er den ikke. Lad være med at gøre det til et større issue. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg