Arne Jensen 2079 Skrevet 28. Juni, 2020 Er glat på pik og boller, missen skal være glat, men gerne med en lille stribe øverst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. Juni, 2020 Jeg har aldrig været gladere for den trekant jeg holder mig forbeden (eller pilen som peger ned til godterne), som da jeg lå og fik vokset missen i dag. Sjeisse! En trøst at den trekant fik lov at overleve rebtrækket. Men spøg til side. Ingen hår i maden, men derefter er alt godt i min verden.. og det sagt er det lidt spøjst, for jeg har aldrig nogensinde gået op i om en mand gav mig hår i maden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 63 Skrevet 4. Juli, 2020 Jeg er egenlig ligeglad, bare hun ikke har en stor busk Jeg kan godt lige hun har lidt hår på, men det er da også fint nok når den er glatbarberet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 4. Juli, 2020 Foretrækker nok mænd med hår. Meeen det kan godt være distraherende hvis man lige vil pirre pungen også får lange hår i munden så længe hygiejnen er på plads er jeg ret ligeglad. Foretrækker min egen mis glatbarberet, men desværre har jeg meget sensitiv hud, og hun er bare ikke glad for skrabere. alternativet med voks virker ikke særlig appalerende, så min behåring skifter efter hvor modig jeg føler mig på dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9930 Skrevet 4. Juli, 2020 Emmalie skrev, for 21 minutter siden: Foretrækker nok mænd med hår. Meeen det kan godt være distraherende hvis man lige vil pirre pungen også får lange hår i munden så længe hygiejnen er på plads er jeg ret ligeglad. Foretrækker min egen mis glatbarberet, men desværre har jeg meget sensitiv hud, og hun er bare ikke glad for skrabere. alternativet med voks virker ikke særlig appalerende, så min behåring skifter efter hvor modig jeg føler mig på dagen Jeg syntes nu ellers det var så pænt til dig med den lille dusk du havde sidst vi mødtes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 5. Juli, 2020 Lauersen skrev, den 04-07-2020 at 13:44: Jeg syntes nu ellers det var så pænt til dig med den lille dusk du havde sidst vi mødtes Gid jeg også en dag må møde en dusk, tror det er 5 år siden, selv i dag er Thai også glat, det var de ej for blot 5 år siden men det fik Danskerne hurtig lavet om på, sådan er det bare i dag, stort set over alt, ærgerlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg