Hop til indhold
Hanshj

Behåring - Hot or Not

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne

Jeg har aldrig været gladere for den trekant jeg holder mig forbeden (eller pilen som peger ned til godterne), som da jeg lå og fik vokset missen i dag. Sjeisse! En trøst at den trekant fik lov at overleve rebtrækket. 

Men spøg til side. 

Ingen hår i maden, men derefter er alt godt i min verden.. og det sagt er det lidt spøjst, for jeg har aldrig nogensinde gået op i om en mand gav mig hår i maden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Foretrækker nok mænd med hår. Meeen det kan godt være distraherende hvis man lige vil pirre pungen også får lange hår i munden :lol: så længe hygiejnen er på plads er jeg ret ligeglad. 

Foretrækker min egen mis glatbarberet, men desværre har jeg meget sensitiv hud, og hun er bare ikke glad for skrabere. :( alternativet med voks virker ikke særlig appalerende, så min behåring skifter efter hvor modig jeg føler mig på dagen :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 21 minutter siden:

Foretrækker nok mænd med hår. Meeen det kan godt være distraherende hvis man lige vil pirre pungen også får lange hår i munden :lol: så længe hygiejnen er på plads er jeg ret ligeglad. 

Foretrækker min egen mis glatbarberet, men desværre har jeg meget sensitiv hud, og hun er bare ikke glad for skrabere. :( alternativet med voks virker ikke særlig appalerende, så min behåring skifter efter hvor modig jeg føler mig på dagen :lol:

Jeg syntes nu ellers det var så pænt til dig med den lille dusk du havde sidst vi mødtes :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Lauersen skrev, den ‎04‎-‎07‎-‎2020 at 13:44:

Jeg syntes nu ellers det var så pænt til dig med den lille dusk du havde sidst vi mødtes :wub:

Gid jeg også en dag må møde en dusk, tror det er 5 år siden, selv i dag er Thai også glat, det var de ej for blot 5 år siden men det fik Danskerne hurtig lavet om på, sådan er det bare i dag, stort set over alt, ærgerlig :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...