Hop til indhold

Recommended Posts

Hey de hr. og drenge 

jeg var lige forbi Mercedes i går.

efter at havde læst meget godt om hinde her inde. Min oplevelse var ikke helt så god :cry:hun skrive at hun er 25 det har hun også været få 5-8 år side MEN hun har stadig en helt fantastisk krop :blink: de vi var færdig stod hun lige for and mig mens jeg skulle binde min sko det var godt nok svært at holde fokus, så selv om jeg tror hun er 30+ har hun virklig en sex op i min optik en flok krop med dejlig natur bryster “tror jeg” nå men hvor var det så en dårlig/kedelig oplevelse hinde kys var der ikke meget tunge eller lyst i sex meget af det samme hun prøvet alle trikes for at få mig til at komme hurtig, dog uden held. Det var ingen lyd fra hine eller meget ande og dog hun gav faktisk en rat god ride tur noget jeg sjælden ser hos GP. Så det skal hun havde det var også et ok BJ. 

Om det var kemi eller fordi hun bode på hotel med tynde være og havd en dårlig dag hved jeg ikke. Men det svære komme jeg ikke igen øv øv sq en super krop.

god somme der ude!

ps. Hilse den ordblind der bar gæren vil dele sine oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman

Tak for en god anmeldelse. Hun ser rigtig sød ud på billederne, men på baggrund af din beskrivelse vil jeg nok finde en anden at besøge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg må desværre også stemme koret af Mercedes der er kedelig, ikke leverer god service - men fuck en dejlig krop og fantastiske bryster - 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @JonDo

Tak for anmeldelsen. Så fedt at du giver den gas her på EG. Mere af det.

Jeg har et enkelt spørgsmål på baggrund af din oplevelse med Mercedes:

Bestilte du grundpakken eller hendes udvidede GFE-pakke?

Kære @Ballsy og @Vildsvinet

Egentlig bare samme spørgsmål: var det basispakken eller betalte I ekstra for GFE-pakken, da I var sammen med hende?

Jeres 

Cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, 1 time siden:

Hej @JonDo

Tak for anmeldelsen. Så fedt at du giver den gas her på EG. Mere af det.

Jeg har et enkelt spørgsmål på baggrund af din oplevelse med Mercedes:

Kære @Ballsy og @Vildsvinet

Egentlig bare samme spørgsmål: var det basispakken eller betalte I ekstra for GFE-pakken, da I var sammen med hende?

Jeres 

Cobham

Det var basis pakken plus 200 for kys som jeg husker det 

tænker du/håber du at Mercedes giver god service ved GFE pakken og ikke ved standard pakken ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cobham skrev, den 17.6.2020 at 10:32:

Cobham

Hey Cobham.

først og fremmes tak.

ja jeg tog 30 min hele GFE pakke.

jeg syntes alle bilder af hinde er helt klart hinde men der er nok +5 år gamle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

"jeg syntes alle bilder af hinde er helt klart hinde men der er nok +5 år gamle. "

kender du synoptik ? ... prøv besøg dem , de hjælper når synet trænger . 

hun har ikke engang været i gamet i så mange år . og nej , de er måske par år . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Softcore: ingen grund til at kommentere stavning, hellere ordblind end tonedøv ;)

Cobham: det var helt almindelig uden gfe - er hun varm og kærlig ved gfe? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JonDo skrev, den 16.6.2020 at 12:51:

Hilse den ordblind der bar gæren vil dele sine oplevelse.

FEDT at du bare skriver, fortsæt, vi er mange der er glade for det, og læser hvad du mener.

håber andre der har problemer med det, bare kan hoppe videre, og lade os andre glæde os over flere brugere der giver anmeldelser. 
tak, JonDo !! 

men nu var det ikke det emne der skulle debateres her. Mercedes er flot, men ikke altid helt oplagt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ballsy skrev, den 1.7.2020 at 19:08:

Softcore: ingen grund til at kommentere stavning, hellere ordblind end tonedøv ;)

Cobham: det var helt almindelig uden gfe - er hun varm og kærlig ved gfe? :rolleyes:

hej Ballsy , 

tror du misforstår mit indlæg .:))

kunne aldrig finde på at kommenterer på hvordan folk staver eller formulere sig .

det var en ren hentydning til han mener hendes billeder var gamle . :)) 

/Soft 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...