Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/276150

Så er jeg lige kommet hjem fra mit 3 møde med denne liderlig skønhed! :x

Denne gang er hun at finde på Frb, mit hood, så det var nemt at ses. Kom til aftalt tid, ringede på og hun lukkede mig ind. Op af trapperne og ind i lejligheden. Direkte ind i soveværelset hvor hun ligger klar i frækt undertøj og blindfold og begynder at snakke frækt til mig. Får tøjet af på 0,7 og så stikker jeg min pik i hendes hungrende mund. Ikke noget blow men mig der holder hendes hoved og facefucker hende hårdt imens hun savler udover min pik og kan høre hvordan hun elsker det og jeg elsker det endnu mere :P Min pik blev jernhård og så var det hurtigt på med gummiet og velvilligt spreder hun ben så jeg bare kan køre pik af i hende. Knepper det bedste jeg har lært i hvad der virker som en evighed, hun elsker det og stønner og snakker fræk imens. Jeg får hende til at komme skønt, og der går ikke længe før jeg trækker mig ud hendes dejlige fisse og overspermer op ad hendes mave og bryster. Vi griner sammen over hvor meget jeg kommer :D

Vi småsnakker lidt, imens jeg lige kommer mig og så er det på med tøjet, giver hende det aftalte beløb og ud i det gode vejr igen med et kæmpe smil på! Hun er fanme dejlig altså! Pisse fræk! 

Nyd sommeren gutter. Min er lige startet rigtig godt ;):x

Redigeret af Cuminyourface1979

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet til hende adskillige gange og hævet priserne hun gider aldrig at svare?! Hvad kan man gøre jeg har længe ledt efter en der kan facefuck men ingen held mette tæsen og hende her har begge ignoret mig og de er de bedste har jeg hært. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage
Aliung21 skrev, for 16 timer siden:

Jeg har skrevet til hende adskillige gange og hævet priserne hun gider aldrig at svare?! Hvad kan man gøre jeg har længe ledt efter en der kan facefuck men ingen held mette tæsen og hende her har begge ignoret mig og de er de bedste har jeg hært. 

samme her, hva har du tilbudt hende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det til mit 5 møde idag med denne frække skønhed :x

Hun holder til centralt i Kbh tæt på Nørreport. Kæmpe lækker lejlighed :) 

Nå men det sædvanlige guiden hvordan man kommer hen til hende og finder døren stå på klem. Ind med mig og der ligger hun klar på sengen med blindfold og frækt undertøj. Som altid ser hun pisse skøn ud! <3

Hurtigt af med mit tøj og stikker bare min pik i hendes mund med mig stående i sengen og boller løs i hendes hals, og lader hende få luft ind imellem. Fucking frækt at stå der og mundbolle hende. Mig den “fremmede” hun ikke kan se hvem er. Er så liderlig så får hende ned på ryggen og af med trusser og bh og får hende til at sprede ben for mig, så hun ligger klar til jeg køre min pik af i hende. Hurtigt på med gummi og op i hendes helt nybarberede glatte fisse og så puler jeg bare løs de næste 15min imens jeg snakker frækt og hun snakker frækt ;) Vi tænder begge meget på dette setup :P 

Til sidst kan jeg ikke holde mig længere og jeg pumper min kæmpe ladning ud i kondomet imens jeg er oppe i hende. Føltes næsten som jeg skød kondomet af, så god orgasme fik jeg :-P

På med tøjet og så på gensyn til næste gang jeg skal ses med hende ;) 

Hun er svær at fange da hun kun gør det når hun har lyst, men når det så lykkedes er det bare fantastisk :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Exchange-Student

@Cuminyourface1979    always a pleasure to have you ;) !! yes really feeling how you are pumping :P !

Very true! I do this once in a while, instead of doing it full time.. makes it more exciting when it happens I must say.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Exchange-Student You sound so nice, and I did have the pleasure of visiting you a few years ago in Valby. I remember you asked ME to bring condoms :D which surprised me a bit. Luckily, there was a pharmacy nearby. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Exchange-Student

@Qwas yes sometimes one can run out :)   

well mabye we will meet again some time ; ). Feel free to write to me in PM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...