Cuminyourface1979 417 Skrevet 15. Juni, 2020 (edited) https://annoncelight.dk/showad/276150 Så er jeg lige kommet hjem fra mit 3 møde med denne liderlig skønhed! Denne gang er hun at finde på Frb, mit hood, så det var nemt at ses. Kom til aftalt tid, ringede på og hun lukkede mig ind. Op af trapperne og ind i lejligheden. Direkte ind i soveværelset hvor hun ligger klar i frækt undertøj og blindfold og begynder at snakke frækt til mig. Får tøjet af på 0,7 og så stikker jeg min pik i hendes hungrende mund. Ikke noget blow men mig der holder hendes hoved og facefucker hende hårdt imens hun savler udover min pik og kan høre hvordan hun elsker det og jeg elsker det endnu mere Min pik blev jernhård og så var det hurtigt på med gummiet og velvilligt spreder hun ben så jeg bare kan køre pik af i hende. Knepper det bedste jeg har lært i hvad der virker som en evighed, hun elsker det og stønner og snakker fræk imens. Jeg får hende til at komme skønt, og der går ikke længe før jeg trækker mig ud hendes dejlige fisse og overspermer op ad hendes mave og bryster. Vi griner sammen over hvor meget jeg kommer Vi småsnakker lidt, imens jeg lige kommer mig og så er det på med tøjet, giver hende det aftalte beløb og ud i det gode vejr igen med et kæmpe smil på! Hun er fanme dejlig altså! Pisse fræk! Nyd sommeren gutter. Min er lige startet rigtig godt Redigeret 15. Juni, 2020 af Cuminyourface1979 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aliung21 56 Skrevet 17. Juni, 2020 Jeg har skrevet til hende adskillige gange og hævet priserne hun gider aldrig at svare?! Hvad kan man gøre jeg har længe ledt efter en der kan facefuck men ingen held mette tæsen og hende her har begge ignoret mig og de er de bedste har jeg hært. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 17. Juni, 2020 You just have to have patience. She clearly writes you might not get a reply! Maybe it is your photo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 18. Juni, 2020 Aliung21 skrev, for 16 timer siden: Jeg har skrevet til hende adskillige gange og hævet priserne hun gider aldrig at svare?! Hvad kan man gøre jeg har længe ledt efter en der kan facefuck men ingen held mette tæsen og hende her har begge ignoret mig og de er de bedste har jeg hært. samme her, hva har du tilbudt hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 18. Juni, 2020 Hvor cirka på Frederiksberg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 18. Juni, 2020 She isn’t there now so where in Frederiksberg isn’t a factor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 15. Oktober, 2020 @Cuminyourface1979 thank you for another round ;)!! Which is the fourth after this review I suppose And as always such a nice load !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 417 Skrevet 15. Oktober, 2020 Exchange-Student skrev, for 5 timer siden: @Cuminyourface1979 thank you for another round ;)!! Which is the fourth after this review I suppose And as always such a nice load !! Thank you! Im ready for round 5 and give you another huge load Just write me and we find a Day soon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas Thomas 3 Skrevet 22. Oktober, 2020 Kan tilslutte mig de positive skrevet om hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 23. Oktober, 2020 She always deliverers 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 261 Skrevet 24. Oktober, 2020 Hvilke prisleje er vi i ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 24. Oktober, 2020 Thank you everybody and yes “see” you next week Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 417 Skrevet 8. Juni, 2021 Så blev det til mit 5 møde idag med denne frække skønhed Hun holder til centralt i Kbh tæt på Nørreport. Kæmpe lækker lejlighed :) Nå men det sædvanlige guiden hvordan man kommer hen til hende og finder døren stå på klem. Ind med mig og der ligger hun klar på sengen med blindfold og frækt undertøj. Som altid ser hun pisse skøn ud! Hurtigt af med mit tøj og stikker bare min pik i hendes mund med mig stående i sengen og boller løs i hendes hals, og lader hende få luft ind imellem. Fucking frækt at stå der og mundbolle hende. Mig den “fremmede” hun ikke kan se hvem er. Er så liderlig så får hende ned på ryggen og af med trusser og bh og får hende til at sprede ben for mig, så hun ligger klar til jeg køre min pik af i hende. Hurtigt på med gummi og op i hendes helt nybarberede glatte fisse og så puler jeg bare løs de næste 15min imens jeg snakker frækt og hun snakker frækt ;) Vi tænder begge meget på dette setup :P Til sidst kan jeg ikke holde mig længere og jeg pumper min kæmpe ladning ud i kondomet imens jeg er oppe i hende. Føltes næsten som jeg skød kondomet af, så god orgasme fik jeg På med tøjet og så på gensyn til næste gang jeg skal ses med hende ;) Hun er svær at fange da hun kun gør det når hun har lyst, men når det så lykkedes er det bare fantastisk :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 8. Juni, 2021 @Cuminyourface1979 always a pleasure to have you !! yes really feeling how you are pumping ! Very true! I do this once in a while, instead of doing it full time.. makes it more exciting when it happens I must say. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qwas 160 Skrevet 8. Juni, 2021 @Exchange-Student You sound so nice, and I did have the pleasure of visiting you a few years ago in Valby. I remember you asked ME to bring condoms which surprised me a bit. Luckily, there was a pharmacy nearby. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 8. Juni, 2021 @Qwas yes sometimes one can run out well mabye we will meet again some time ; ). Feel free to write to me in PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg