knallert 3415 Skrevet 13. April, 2013 er der blevet slettet indlæg i denne tråd syntes der mangler nogle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2013 Hej knallert, ja det er der da de mente jeg Line blev for personlig i min tekst.. Så hvis du ønsker at debatere mere herom kan du bare skrive direkte til mig så skal jeg gerne viderebringe Info til dig. Knus fra Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 14. April, 2013 Er jeg den eneste, der sidder og krummer tæ'r? Line, jeg synes, at det er synd, at du kun har oprettet dig herinde for at svine din forhenværende arbejdsplads til og advare andre piger og gæster imod at komme på stedet. Jeg kender intet til Valhalla. Hverken indehaveren, pigerne eller din histore, Line. Så det kan jo meget vel være sandt, hvad du fortæller. Men for EroGuide er det en farlig vej at gå ned af. For man kan altså ikke bare offentligt beskylde andre mennesker for ulovligheder og andet grimt. Det er op til en dommer at dømme, og ikke os herinde. Hverken piger eller gæster. Det næste bliver jo så, at en bordelindehaver kan gå herind og skrive, at man skal holde sig langt væk fra den og den pige, fordi man lige er blevet sur på hende og hende. Det ser bare ikke kønt ud. Alt sådan noget drama og internt fnidder mellem pigerne og for den sags skyld bordelindehavere burde EroGuide ikke lægge spalteplads til. Det er pinligt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 14. April, 2013 Er jeg den eneste, der sidder og krummer tæ'r? Line, jeg synes, at det er synd, at du kun har oprettet dig herinde for at svine din forhenværende arbejdsplads til og advare andre piger og gæster imod at komme på stedet. Jeg kender intet til Valhalla. Hverken indehaveren, pigerne eller din histore, Line. Så det kan jo meget vel være sandt, hvad du fortæller. Men for EroGuide er det en farlig vej at gå ned af. For man kan altså ikke bare offentligt beskylde andre mennesker for ulovligheder og andet grimt. Det er op til en dommer at dømme, og ikke os herinde. Hverken piger eller gæster. Det næste bliver jo så, at en bordelindehaver kan gå herind og skrive, at man skal holde sig langt væk fra den og den pige, fordi man lige er blevet sur på hende og hende. Det ser bare ikke kønt ud. Alt sådan noget drama og internt fnidder mellem pigerne og for den sags skyld bordelindehavere burde EroGuide ikke lægge spalteplads til. Det er pinligt... Nu er Line jo så nok åbenbart ikke en person, der har dokumentationen i orden, ellers ville hun jo nok gå de officielle veje med sine anklager, men hvis man ikke selv har rent mel i posen, så er dette jo også den nemmeste vej, at komme med åbenbart udokumenterede beskyldninger. Så du er ikke den eneste der sidder og krummer tæ´r, Nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2013 Nu er Line jo så nok åbenbart ikke en person, der har dokumentationen i orden, ellers ville hun jo nok gå de officielle veje med sine anklager, men hvis man ikke selv har rent mel i posen, så er dette jo også den nemmeste vej, at komme med åbenbart udokumenterede beskyldninger. Så du er ikke den eneste der sidder og krummer tæ´r, Nej. Hej, forstår jeres undren og kan kun oplyse at der er skam viderebragt Info mm til anden og højre indstans. Klart jeg gør det rigtige ellers er jeg jo uærlig og ikke bedre end de rådne kar.. Spændende debat og tak for respons. Jeg har sagt/ advaret det jeg har brug for i denne sag, så testen kan vel følges af andre veje fremover. Mvh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2013 Hej, forstår jeres undren og kan kun oplyse at der er skam viderebragt Info mm til anden og højre indstans. Klart jeg gør det rigtige ellers er jeg jo uærlig og ikke bedre end de rådne kar.. Spændende debat og tak for respons. Jeg har sagt/ advaret det jeg har brug for i denne sag, så testen kan vel følges af andre veje fremover. Mvh Line Der skulle stå teksten og ikke testen... Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 14. April, 2013 Det var mig som valgte at slette nogle indlæg i den omtalte tråd, da der kom nogle personangreb mod nogle personer fra Valhalla. Det fremgår også af vores regelsæt (§ 3), som alle brugere har accepteret, når de opretter en bruger på Eroguide.dk. Jeg har også lige fjernet en ny tråd om Valhalla, som ligesom den sidste også var kørt af sporet. Det er også værd at huske at det er mig som ejer af Eroguide.dk, som i sidste ende kan komme til at stå til ansvar, når brugere her inde kommer med injurierende udtalelser mod andre. Hvis Line mener der foregår noget ulovligt hos Valhalla, må hun gå til myndighederne med den oplysning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 14. April, 2013 Der skulle stå teksten og ikke testen Du kan godt rette det, du har 24 timer fra det er skrevet. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2013 Det var mig som valgte at slette nogle indlæg i den omtalte tråd, da der kom nogle personangreb mod nogle personer fra Valhalla. Det fremgår også af vores regelsæt (§ 3), som alle brugere har accepteret, når de opretter en bruger på Eroguide.dk. Jeg har også lige fjernet en ny tråd om Valhalla, som ligesom den sidste også var kørt af sporet. Det er også værd at huske at det er mig som ejer af Eroguide.dk, som i sidste ende kan komme til at stå til ansvar, når brugere her inde kommer med injurierende udtalelser mod andre. Hvis Line mener der foregår noget ulovligt hos Valhalla, må hun gå til myndighederne med den oplysning. Hej, og det har jeg fuld forståelse for. Har sagt / advaret det jeg mente jeg skulle/ ville og alene af den grund at jeg bestemt ikke ønsker for andre at opleve det her.. Jeg har ikke mere at sige i den sag, ikke her i hvert fald. Beklager hvis jeg har trådt over reglerne eller på andre end de rette vedkommende. God søndag mvh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2013 Mine højtærede dharmer og herrrrer. Krumme tæer eller ej, så har jeg lige støvsuget begge de 2 nu slettede strenge, og tro det eller ej, uden at finde så meget som en enkelt rapportering. Selv om vi på moderatorsiden er et triumvirat, så er der ingen garanti for, at én af os er online og minutiøst læser revl og krat herinde. En PM har jeg dog fået, og tak for det, sådanne overser vi ikke, ejheller rapporteringer, og det er nu engang lettere at klikke på rapporteringsknappen end at skrive et indlæg, når man har mistanke om, at dette og hint måtte være plantet/bestilt arbejde. Det kan godt undre mig, at når der er flertal for Facebook knapper, at der så ikke er tradition for at bruge de udmærkede tilkendegivnings-værktøjer, der allerede er på siden, men det er nok bare mig, ikke? Lad mig slutte med at konstatere, at herinde er personangreb, offentliggørelse af personrelaterede detaljer og lignende NO GO. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2013 Du kan godt rette det, du har 24 timer fra det er skrevet. -OD Ikke vandt til det her, så fejl laves.. Men tak for oplysningen og fortsat god dag mvh line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg