Hop til indhold

Recommended Posts

Ærede logebrødre. Er lige kommet tilbage fra et frækt sommerknald med hennde her:

https://annoncelight.dk/showad/255452

Sommertemperaturen nærmer sig de 25 grader. Oplagt vejr til at dyrke sex i det fri.

Jeg kontaktede Emma på sms og aftalte en tid halvanden time senere. Kørte derud i god tid og gik lidt rundt i Fælledparken. Alle mørkhårede piger i sommerkjoler fik elevatorblikket. Kunne det være hende? Ret kinky faktisk.

På det aftalte tidspunkt ringede jeg hende op gelejdede mig hen til hendes hemmelige hule inde i krattet.

Damn, en lille godte. Pæredansk.Først i tyverne.  Superflot ansigt. Meget smilende, flotte hvide tænder. - Og nøgen inde under sommerkjolen. Billederne er ægte.

Vi gik længere ind i krattet til hendes hemmelige hule. Hun flashede sine ungpigebryster som straks blev kysset. Hun løftede op i sommerkjolen. Dejlig fisse og faste baller.

Vi stod lidt og gramsede og kyssede. Så kom kondomet på og gav mig et herligt blowjob med masser af øjenkontakt. Hun var dejlig fræk i munden, hvilket kun tændte mig endnu mere.

Så blev det tid til at tage hende bagfra - stående. Mens man kunne høre børn lege, hunde gø og folk snakke lige ved siden af. Det gav et ekstra lille pift af frækhed.

Fissen var dejlig stram og hun blev ved med sit dirty talk. Det varede ikke lang tid før jeg kom.

På med tøjet. Kyssede hendes bryster farvel.

Fedt knald. Skal helt sikkert gentages.

Hold jer muntre.

Tacoma

Redigeret af Tacoma

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu kæft hvor det lyder frækt. Selvom jeg allerede har taget to spillere i dag sidder jeg med hern på lige nu. Godt at høre at du har fået noget "action".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tænk at hun kan få pik, trode du betalte hende :P men tak for en forfriskende god anmeldelse...

god dag til alle

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal ikke tage mig mange minutter at finde ind i buskene med Emma - den dag hun sætter Cif og mega-blæs på menuen : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 58 minutter siden:

Tænk at hun kan få pik, trode du betalte hende :P men tak for en forfriskende god anmeldelse...

god dag til alle

Alko

Hun fik vel både pik og penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972

Ååhhh nej.... Næste gang jeg er i Fælledparken, vil jeg gå holde øje med puslen i buskene... :ugeek:

Redigeret af klodshans1972

Del dette indlæg

Link til indlæg
klodshans1972 skrev, den 15.6.2020 at 19:49:

Ååhhh nej.... Næste gang jeg er i Fælledparken, vil jeg gå holde øje med puslen i buskene... :ugeek:

Lad være! Havde nogle år tilbage oplevelsen, at bliver forstyrret midt i det hele. Formodentligt hvade en fundet stedet efter var i dialog med pigen og så ikke dukkede op. Ufedt. Det var ikke i Fælledparken, men han var en klam fætter som bare ikke vil gå selvom vi stoppede og holdt øje med ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tacoma skrev, den 15.6.2020 at 14:19:

Ærede logebrødre. Er lige kommet tilbage fra et frækt sommerknald med hennde her:

https://annoncelight.dk/showad/255452

Sommertemperaturen nærmer sig de 25 grader. Oplagt vejr til at dyrke sex i det fri.

Jeg kontaktede Emma på sms og aftalte en tid halvanden time senere. Kørte derud i god tid og gik lidt rundt i Fælledparken. Alle mørkhårede piger i sommerkjoler fik elevatorblikket. Kunne det være hende? Ret kinky faktisk.

På det aftalte tidspunkt ringede jeg hende op gelejdede mig hen til hendes hemmelige hule inde i krattet.

Damn, en lille godte. Pæredansk.Først i tyverne.  Superflot ansigt. Meget smilende, flotte hvide tænder. - Og nøgen inde under sommerkjolen. Billederne er ægte.

Vi gik længere ind i krattet til hendes hemmelige hule. Hun flashede sine ungpigebryster som straks blev kysset. Hun løftede op i sommerkjolen. Dejlig fisse og faste baller.

Vi stod lidt og gramsede og kyssede. Så kom kondomet på og gav mig et herligt blowjob med masser af øjenkontakt. Hun var dejlig fræk i munden, hvilket kun tændte mig endnu mere.

Så blev det tid til at tage hende bagfra - stående. Mens man kunne høre børn lege, hunde gø og folk snakke lige ved siden af. Det gav et ekstra lille pift af frækhed.

Fissen var dejlig stram og hun blev ved med sit dirty talk. Det varede ikke lang tid før jeg kom.

På med tøjet. Kyssede hendes bryster farvel.

Fedt knald. Skal helt sikkert gentages.

Hold jer muntre.

Tacoma

Lyder som et pænt frækt møde

kunne jeg godt være fristet til at gøre efter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972
Pigernesven skrev, for 3 timer siden:

Lad være! Havde nogle år tilbage oplevelsen, at bliver forstyrret midt i det hele. Formodentligt hvade en fundet stedet efter var i dialog med pigen og så ikke dukkede op. Ufedt. Det var ikke i Fælledparken, men han var en klam fætter som bare ikke vil gå selvom vi stoppede og holdt øje med ham.

Rolig, rolig... Jeg kommer ikke i Fælledparken. Det var en joke eller et forsøg på en joke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigernesven skrev, for 3 timer siden:

Jeg var ellers musestille :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 15.6.2020 at 16:35:

Frækt, kreativt tænkt og sexet - tillykke med oplevelsen :)

Vælg Ørstedparken næste gang, hvis I kan finde en ledig busk :rolleyes:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Er det da mere privat eller hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 18 minutter siden:

Er det da mere privat eller hvad?

Bestemt ikke, parken har bare ry for at være populær blandt bøsser til friluft sex.

Der er nok flere ledige buske i andre parker, vil jeg tro.

Det var bare ment som en lille joke.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...