Wolfen0204 41 Skrevet 14. Juni, 2020 (edited) Er der nogen i dette forum der har besøgt denne unge pige i Viborg https://annoncelight.dk/showad/297067 Det er jo ikke normalt at de viser ansigts billeder Så enten er det en sur ex eller også er det lånte billeder men kan ikke finde noget Redigeret 14. Juni, 2020 af Wolfen0204 Glemte et punkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 14. Juni, 2020 Har skrevet til hende flere gange, men ingen svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
barrøv 87 Skrevet 14. Juni, 2020 Wolfen0204 skrev, for 1 time siden: Er der nogen i dette forum der har besøgt denne unge pige i Viborg https://annoncelight.dk/showad/297067 Det er jo ikke normalt at de viser ansigts billeder Så enten er det en sur ex eller også er det lånte billeder men kan ikke finde noget Har skrevet med hende, hun er også på sugardaters. Jeg opgav da hun ville have 3000,- for en time. Tror nærmere hun er nystartet amatør og ikke fake. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 41 Skrevet 14. Juni, 2020 barrøv skrev, for 2 minutter siden: Har skrevet med hende, hun er også på sugardaters. Jeg opgav da hun ville have 3000,- for en time. Tror nærmere hun er nystartet amatør og ikke fake. Ok så der er bare ikke mange der viser ansigts billeder 3000 var da også en slat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 962 Skrevet 14. Juni, 2020 Måske en pris i den højere ende af skalaen, hun må godt nok være god til det hun laver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 15. Juni, 2020 Wolfen0204 skrev, for 7 timer siden: Er der nogen i dette forum der har besøgt denne unge pige i Viborg https://annoncelight.dk/showad/297067 Det er jo ikke normalt at de viser ansigts billeder Så enten er det en sur ex eller også er det lånte billeder men kan ikke finde noget skulle det så være en fake fordi hun viser ansigtsbilleder...... noget af en forsimplet og total ude i hampen konklusion... det kan du ikke tillade dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 15. Juni, 2020 mester4u skrev, for 5 timer siden: Måske en pris i den højere ende af skalaen, hun må godt nok være god til det hun laver ja præcis - det kan hun jo godt være men når man læser hendes annonce tilbyder hun jo nærmest det meste .- både de hårde og det kinky... og enig... et ordsprog siger... - den der har grisen sætter prisen... så hvis annoncetekst og billeder står til troende.... ja så er hun også pengene værd... helt enig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 15. Juni, 2020 Hvis hun forventer at få 3000 kroner for en time så må hun virkelig være god til det hun tilbyder også må jeg vente med at besøge hende til jeg vinder i lotto! :-) Hun har også store bryster hvad det ser ud til på hendes billeder som 20 årig, men det må jeg give hende :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 41 Skrevet 15. Juni, 2020 biker skrev, for 13 timer siden: skulle det så være en fake fordi hun viser ansigtsbilleder...... noget af en forsimplet og total ude i hampen konklusion... det kan du ikke tillade dig. Som jeg skriver så er det jo ikke normalt at de viser ansigts billeder Og i 99% af tilfældene hvor der er en dansk pige Som viser ansigts billeder på en annonce så er det jo som regel en spammer eller en fake annonce Men undskyld da hvis jeg har fornærmet nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jegharværetherfør 37 Skrevet 16. Juni, 2020 Hun er god nok.Har dog ikke været der pga af prisen men fake er hun ikke 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg