Hop til indhold

Recommended Posts

I dag har man så været på sit første besøg ved Ban Na Wellness.

Det var faktisk slet ikke min plan. Jeg har valgt, som jeg har skrevet i et andet indlæg, at give mit stamsted en pause så jeg havde lyst til en tur på Sawadee… Derfor kørte jeg derud, men de var lukket! Står ellers ikke noget om det på hjemmesiden, men det er nok pga. Songkran. Holdt derude og besluttede mig lige for at ringe for at høre om de havde en ledig tid lige nu, hvilket de normalt altid har, men den blev taget og en sød dame fortalte at de først åbner mandag.

Har længe ville prøve Ban Na Wellness og Joy så jeg ringede til dem og hørte om de havde åbent. Det havde de så jeg kørte mod Hellerup.

Der blev jeg modtaget af en ganske sød pige. Det var dog ikke Joy da hun var på ferie eller noget i den stil. Denne pige taler stort set intet engelsk. Hun taler Thai og Italiensk… Hun er der kun en uge.

Siden hun var ny ville jeg gerne have en B2B i 30 minutter efterfulgt af en fransk afslutning, for ligesom at teste vandene. Det ville koste 1000, hvilket var fint med mig.

Hendes B2B var mere en tantraagtig massage, men det var rigtigt godt alligevel. Der blev skam lavet B2B men tantra delen var langt bedre. Jeg blev vendt om og efter lidt yderligere Tantra/B2B blev det franske påbegyndt. Hun havde beholdt trusserne på, men efter lidt overtalelse fik jeg listet dem af hende. Jeg prøvede flere gange at få lidt ”fingerkontakt” med hende, men hun afviste det pænt, med lidt fnisen. Til sidst fik jeg dog sneget en finger derned og jeg har aldrig oplevet en pige så våd som hende. Tror bare hun overgav sig og hun kom ret hurtigt første gang derefter. På dette tidspunkt var den halve time gået, men vi var ikke halvt færdige så jeg foreslog hende på et sprog hun kunne forstå ”Boom Boom”. Hun var jo plask våd og hun ville derfor mere en gerne for 400 ekstra, hvilket jeg sagde ok til. Vi gik i gang med akten og det varede ca 15 minutter så overgav den lille doktor sig og hun var også kommet en gang mere. Herefter blev jeg vasket af og maseret i en god tid bagefter, mens hun hele tiden sagde magic fingers og greb om den hånd jeg havde ”løsnet” hende op med…

Kom ud derfra 1½ time efter jeg ankom, og jeg var godt tilfreds.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en go oplevelse du har haft der. Kan du beskrive pige lidt mere? Alder vægt højde osv?

Det lyder til at Sawadee er ved at lukke helt ned. Jeg tror ikke der går lang tid før de drejer nøglen om.

Jeg har aldrig oplevet at de har haft lukket før. Heller ikke selv om det har været songkran

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder som en go oplevelse du har haft der. Kan du beskrive pige lidt mere? Alder vægt højde osv?

Det lyder til at Sawadee er ved at lukke helt ned. Jeg tror ikke der går lang tid før de drejer nøglen om.

Jeg har aldrig oplevet at de har haft lukket før. Heller ikke selv om det har været songkran

Uha, jeg har personligt svært ved at dømme alder på Thaipiger, vil dog skyde hende til slut 20'erne til midt 30'erne. Hun var en lille én. Nok ikke mere end 150-155. Hun var ikke super tynd men hun var bestemt heller ikke tyk. Vil sige at hun var ganske normal, altså ingen deller eller noget. Hendes bryster var naturlige og en god håndfuld. Hendes røv var fast :D

Ok, jeg troede Sawadee gik godt. Efter hvad man læser og hører minder stedet om en banegaard, med folk der hele tiden besøger dem? Damen i røret sagde at de åbnede mandag... Hvad har du hørt siden du tror de er ved at lukke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha, jeg har personligt svært ved at dømme alder på Thaipiger, vil dog skyde hende til slut 20'erne til midt 30'erne. Hun var en lille én. Nok ikke mere end 150-155. Hun var ikke super tynd men hun var bestemt heller ikke tyk. Vil sige at hun var ganske normal, altså ingen deller eller noget. Hendes bryster var naturlige og en god håndfuld. Hendes røv var fast :D

Ok, jeg troede Sawadee gik godt. Efter hvad man læser og hører minder stedet om en banegaard, med folk der hele tiden besøger dem? Damen i røret sagde at de åbnede mandag... Hvad har du hørt siden du tror de er ved at lukke?

Jeg talte med en af pigerne der nede. De har ikke meget mere end 4-5 kunder om dagen. Altså ialt. Så de sidder bare og keder sig der nede. Også derfor at de lukker tidligt ind imellem. Så en banegård er det ihvertfalde ikke mere.

Det lyder som om hun er en go lille nips. Det er længe siden jeg har været hos Ba Na. Ku være man skulle ta der ud på besøg en gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin beretning Doctor,

Der tog du orderne ud af munden på mig, var der forleden og ville skrive en anmeldelse.

Ja, hun kan intet engelsk og er lidt genert og tilbageholdende, er meget velsmurt når

man når så vidt. Hun kalder sig Solau, er ca. 40 år har en lille smule mave.

Hun sagde "new in Denmark" men nej, var sammen med hende for et halvt år siden under

navnet "Sara", i Thai Center Vanløse, hvor jeg lavede en beretning.

viewtopic.php?f=32&t=2279

VH

OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin beretning Doctor,

Der tog du orderne ud af munden på mig, var der forleden og ville skrive en anmeldelse.

Ja, hun kan intet engelsk og er lidt genert og tilbageholdende, er meget velsmurt når

man når så vidt. Hun kalder sig Solau, er ca. 40 år har en lille smule mave.

Hun sagde "new in Denmark" men nej, var sammen med hende for et halvt år siden under

navnet "Sara", i Thai Center Vanløse, hvor jeg lavede en beretning.

viewtopic.php?f=32&t=2279

VH

OD

Lige præcis. Da hun først udtalte navnte lød det som Sarau, men senere som Solau! Nok noget at gøre med at Thai'er ikke bryder sig om lyden af bogstavet "R" og derfor udtaler det som et L.

Peter Pedal, jeg sagde at jeg var elendig til at gætte alder på Thai'er. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skønt der sker noget dejligt på Ban Na igen. Lang tid siden man hørte noget positivt derfra.

Lyder som at du klarer det fint uden hjælp fra Thai Skye ;)

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skønt der sker noget dejligt på Ban Na igen. Lang tid siden man hørte noget positivt derfra.

Lyder som at du klarer det fint uden hjælp fra Thai Skye ;)

B

I'll be back... Altså til Thai Skye... Med et så enormt udbud er det umuligt ikke at finde noget nyt der er godt, det kræver bare et lille nøk, for at man igen jagter på de evige rismarker...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...