Den Gamle Greve 230 Skrevet 13. Juni, 2020 (edited) Hej logebrødre og piger ! Kender I det at man har en favorit GP eller gæst - for hvert besøg bliver det bare bedre og bedre. Alle fantasier udleves - man tror ikke det kan blive bedre og alligevel byder hvert nyt besøg på endnu bedre oplevelser end den sidste ? Samtidig med at man nu er tunet endnu mere ind på hinanden ? Jeg oplever det nu med min favorit GP, ( mere end een ) men har også prøvet det tidligere. Er jeg den eneste der har det sådan ? Skal selv afsted i morgen formiddag og kan næsten ikke sove pga spændingen - og det er efter et års bekendtskab. Hver gang er som den første - bare bedre. Hvad siger I ? Redigeret 13. Juni, 2020 af Den Gamle Greve stavefejl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 13. Juni, 2020 Nu er mit sammenligningsgrundlag begrænset, men jo. Den ene jeg har mødtes med 3 gange var det bedst gang nr.3, og en anden jeg har mødt 2 gange blev det bare langt vildere med anden gang. Måske det er dem man har god kemi med man prøver at besøge igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 13. Juni, 2020 Jeg har også flere favorit GPere. Jeg har det sådan at jeg efter at have besøgt den samme pige nogle gange finder på nye frække ting som vi begge tænder på, men som måske ikke ville gå så godt med en anden pige. På den måde kan det for mig blive frækkere og lækrere at besøge den samme pige flere gange. Jeg har det dog sådan at jeg også besøger andre ud over mine favoritter, lidt ligesom at man ikke hver eneste gang tager på ferie på det samme sted men også gerne vil se noget andet. Og dette medfører løbende en vis udskiftning blandt mine favoritter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 14. Juni, 2020 Den Gamle Greve skrev, for 7 timer siden: Hej logebrødre og piger ! Kender I det at man har en favorit GP eller gæst - for hvert besøg bliver det bare bedre og bedre. Alle fantasier udleves - man tror ikke det kan blive bedre og alligevel byder hvert nyt besøg på endnu bedre oplevelser end den sidste ? Samtidig med at man nu er tunet endnu mere ind på hinanden ? Jeg oplever det nu med min favorit GP, ( mere end een ) men har også prøvet det tidligere. Er jeg den eneste der har det sådan ? Skal selv afsted i morgen formiddag og kan næsten ikke sove pga spændingen - og det er efter et års bekendtskab. Hver gang er som den første - bare bedre. Hvad siger I ? Jeg siger helt enig, jeg skal også af sted i dag hos en jeg har besøgt over tyve gange og glæder mig helt vildt, og ikke kun fordi der har været en pause pga. corona. . Jeg er også begyndt at komme hos en som jeg nu har besøgt en 5-6 gange og det bliver bare bedre og bedre, ingen tvivl om det også bliver til mange besøg. , fantastisk at have to så gode bekendtskaber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 230 Skrevet 14. Juni, 2020 Fedt at høre at jeg ikke er den eneste - jeg smiler til op over begge ører over mit besøg idag. Helt forrygende - det hjælper så også at min GP har samme humor som jeg. Det er skide sjovt hver gang - og vi når hvad vi skal på lagnerne. Jeg er ofte overrasket når vi går til 2. halvleg - som idag var jeg noget i tvivl om der var mere energi tilbage, men den skønne kan altså trylle - og det er bare hver gang. Fatter ikke hvordan hun gør det ud over at se dejlig ud ( og så nok en super teknik ). Jeg vil sige at jeg har kendt et par stykker gennem tiden - ikke 2 er ens, det er jo fascinerende. Jeg har dog efterhånden en facitliste for hvornår det fungerer for mig - og så er min egen præference altså danske piger. Udover det er der et vist spillerum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg