Hop til indhold

MiraMalou - bryster og baller!

Featured Replies

Skrevet

Har fulgt med et stykke tid her og på guiden uden at gøre noget ved det endnu men nu skal det snart værre.

Håber min første post bliver taget alvorligt selv om det er en efterlystnign det er ikke en reklame:

MiraMalou

Har nogen her prøvet de bryster, den f.... og den røv i virkeligheden? Er hun virkelig så lækker og er oplvesen tæt på en date som hun skriver?

Skrevet

Det er en fantastisk god hjemmeside hun har. Der er alle informationer, og gode råd. Flot!!!

Skrevet
Det er en fantastisk god hjemmeside hun har. Der er alle informationer, og gode råd. Flot!!!
Ja, den er flot. Og især informativ. Jeg fandt da ud af, at jeg dumper på de to kriterier om vægt og alder :lol: :lol:
Skrevet

Ja, den er flot. Og især informativ. Jeg fandt da ud af, at jeg dumper på de to kriterier om vægt og alder :lol::lol:

Pyt du pynter bare på det som mange af pigerne gør. Jeg sladrer ikke. Nå nu er du jo også monogam, godt og vel endda :)

Skrevet

Ja, den er flot. Og især informativ. Jeg fandt da ud af, at jeg dumper på de to kriterier om vægt og alder :lol::lol:

Så er du ikke den eneste x får jeg dumper også på alder og vægt

Men så er det jo dejligt at vi to kender en som ikke går så merget op i den slags ;)

Bager

Skrevet

Pyt du pynter bare på det som mange af pigerne gør. Jeg sladrer ikke

Altså, alderen kan jeg jo ikke så godt løbe – eller rulle – fra, men nok den anden variabel efter en vis fysisk egenindsats.

Jeg ligner dog ingen spærreballon, men for et mere sandfærdigt billede, må du forhøre dig andetsteds :lol: :lol:

Skrevet

Hvis vi nu skulle prøve at få efterlysningen til at handle om Mira og ikke om Borende X så har jeg fundet denne lidt sparsomme omtale af hende her http://www.gimel.dk/log/Efterlysning/Sh ... p?ID=11455

Så vidt jeg kan se er det eneste omtale der har været af hende men måske der kommer noget mere frem på denne efterlysning.

Skrevet
  • Author

Jeg prøver lige en sidste gang, er der virkelig eingen der har erfaring med at duske denne røv?

Skrevet

Jeg prøver lige en sidste gang, er der virkelig eingen der har erfaring med at duske denne røv?

Profilen findes ikke?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.