Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Zoro1

Hej er der nogen der kender/har prøvet Tena i det gule på hus på Jyllingevej. Hun annoncerer under Islevdalvejs 43, men uden billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zoro1

Hej Bebop.

Sorry jeg skrev forkert det er selvfølgelig Islevhusvej 49, men hun er ikke der mere, men på Jyllingevej i det gule hus. Besøgte hende i mandags

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 6 9
Zoro1 skrev, for 2 timer siden:

Besøgte hende i mandags

Hvad med en anmeldelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke mødte Tena, men Mimmi et par gange, hun er sku en sød pige.
Hvis du er til en erotisk buttet positiv pige, så er Mimmi klart et besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Tena i går. Bebobs (Advarsel) link øverst i tråden er det Tena bruger nu. Hun fortalte, at hun har været her en måned og ellers været i Spanien. Det kan selvfølgelig passe med, at de tidligere indlæg her i tråden er mere end et år gamle. Besøget var dog kun betinget succes. Havde booket tid, men Tena var optaget, da jeg kom. Fik dog at vide, at hun var klar om kort tid og en anden (ret buttet pige) gerne ville massere lidt i ventetiden. Det fik hun lov til. En blød ventetidsmassage, der ikke er værd at skrive mere om, og efter ca et kvarter overtog Mena. Hun er noget mere buttet end på de flotte billeder. Da billederne er taget bagfra kan jeg kun gætte på, at det er Tena for nogle år siden. Tena har et tilbud på fuld pakke 45 min. 1000 kr. Hun gik straks i gang med pirring de rette steder, så gummiet på og et udmærket knald. Efter vel ca 20 min. var det overstået og jeg fornemmede ligesom, at det var det. Fik dog på min anmodning lidt mere massage og derefter et hurtigt bad. Tena er sød og venlig, men kemien var der ikke helt. Den samlede vurdering er, at mødet ikke helt var det, jeg forventede. Det udelukker dog ikke, at andre kan have bedre oplevelser. Jeg kommer dog nok ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...