J@n38 84 Skrevet 13. Juni, 2020 Jeg havde prøvet at skrive til den unge dame her. Og fik også aftalt et tidspunkt med hende her i eftermiddags. Jeg skulle skrive, når jeg var på et bestemt sted hvilket jeg også gjorde. Uden svar retur. - Lidt surt, når man var taget afsted. https://annoncelight.dk/showad/294018 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 122 Skrevet 13. Juni, 2020 Hey, det lyder da top træls :( Selvom jeg godt kan se logikken i at du har lagt den her besked under efterlysninger, burde det faktisk være en anmeldelse. Bedre held næste gang, måske var der en god grund til at hun ikke svarede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Juni, 2020 T-Boner skrev, for 44 minutter siden: Bedre held næste gang, måske var der en god grund til at hun ikke svarede? Jeg har læst flere tråde hvor hun udebliver fra aftaler Senest i denne her tråd er det nævnt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 13. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Jeg har læst flere tråde hvor hun udebliver fra aftaler Senest i denne her tråd er det nævnt Ikke særlig smart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T-Boner 122 Skrevet 14. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 15 timer siden: Jeg har læst flere tråde hvor hun udebliver fra aftaler Senest i denne her tråd er det nævnt Ja ok, der kan jeg godt se hun har statistikken imod sig. Generelt kan der jo godt være gode grunde til at folk udebliver selvom det er særdeles dårlig stil ikke at give besked om det. Hygge Jonas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. Juni, 2020 T-Boner skrev, for 22 minutter siden: Ja ok, der kan jeg godt se hun har statistikken imod sig. Generelt kan der jo godt være gode grunde til at folk udebliver selvom det er særdeles dårlig stil ikke at give besked om det. Hygge Jonas Jeg er helt enig med dig, at der kan være en god grund til udeblivelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 14. Juni, 2020 Sjov at bruge alt det krudt. Hvis hun ik mener det osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 17. Juni, 2020 Nå, jeg blev så også brændt af. Skrev med hende i morges om, hvad vi skulle lave, og hun lød vældig sød, så vi aftalte at skrives ved senere. Kl 13.50 skrev hun, at vi kunne mødes kl 15.30; derfra var der så tavshed, selv om jeg skrev tre gange Øv bøv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cws 0 Skrevet 18. August, 2020 Samme her , havde også en aftale med hende i dag. Hun giver adresse og tid , og man skal bare skrive når man er ved døren og så stopper alt. man kan bare svare nej tak og sende folk videre i min optik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. August, 2020 Hun afholder GB i morgen, håber det bliver til noget for jer mænd der gerne vil mødes med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 19. August, 2020 J@n38 skrev, den 13.6.2020 at 17:19: Jeg havde prøvet at skrive til den unge dame her. Og fik også aftalt et tidspunkt med hende her i eftermiddags. Jeg skulle skrive, når jeg var på et bestemt sted hvilket jeg også gjorde. Uden svar retur. - Lidt surt, når man var taget afsted. https://annoncelight.dk/showad/294018 Lækkert hvis din overskrift lige havde fortalt det var oppe i Randers ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 27. August, 2020 Jeg havde også lavet en aftale med hende idag. Ringede og skrev til hende inden jeg kørte og ingen svar.... Ja så bliver man da bare hjemme. Hun er ikke videre seriøs IMO. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 27. August, 2020 Men Hun har ihvertfald en mega indbydende annonce må man sige. Vil ha den HÅRDT i røven og sluger med stor lyst..;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 27. August, 2020 Og det gør hun bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bødlen2020 14 Skrevet 29. August, 2020 Ja hver sin smag da... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungkniv 6 Skrevet 28. September, 2020 Fik en aftale istand med hende, indtil hun bad om 400 i forudbetaling.. det blev et nej tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bracetrain 15 Skrevet 29. September, 2020 Hun Har Løbet fra vores aftaler 3 gange.Hun pisser mig af.UUUUUUUUUUUUUUUUserøs-------- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 27. Maj, 2021 Ja dette er en gammel tråd - men hun har åbenbart ikke ændret sig Lavede en aftale - men pludselig svarer hun så ikke - Undrer mig hvad hun synes hun får ud af det? Men kikset og kedeligt er det Så pas på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg