Hop til indhold

Recommended Posts

Forrige fredag, solen skinnede og jeg følte klart jeg havde fortjent en god massage. På baggrund af anbefalingerne her – primært med vægt på indgangen er diskret – faldt valget på Jailak. Blev taget imod af en smilende Nanna og udbad mig en times olie massage.

God grundig massage med kærlige strøg undervejs – og inden jeg fik frække tanker – var jeg imponeret over massagen.  Når man ligger der og er opmærksom på hendes berøringer, er alle sanser aktiveret og når hun bevidst satte sig overskrævs på mit ben og gled baglæns følte jeg næste hun red på min hæl – og kunne tydeligt mærke at beklædningen under kjolen var yderst sparsom – for varmen fra hendes mest private område var tydelig at mærke.

Da vi nærmede os afslutningen af massagen kom det uundgåelige spørgsmål mens hun stod med hendes velformede røv mod mig – ”you wanna come in here” sagde hun og sendte et frækt blik. Hev op i kjolen og den afslørede en fin rød g-streng men alt tøjet faldt hurtigt. Jeg nøjedes (af økonomiske årsager og fordi jeg tit skyder hurtigt så skal hun have turen skal det være en dag hvor jeg indtaget en blå pastil) med BTB med et HJ og det var dælme det frækkeste jeg endnu har prøvet. Den måde hun gled rundt og til sidst i reverse cowgirl gnubbede skridtet og og ned af min mave samtidig med jeg kunne kærtegne hendes baller mens hun gav mig et dejlig HJ – halleluja. Resultatet udeblev ikke – aftørring og lidt mere massage med hendes dejlige bryster ned i ansigtet og så et bad. Alle 1.000 kr. værd.

Udgangsreplikken ”You remember me and come back” – JA  det kan du dælme regne med. Den diskrete indgang var ikke så diskret en udgang for i dagens anledning med super godt vejr sad der 2 beboere og en hun ovenfor trappen og drak kaffe. De kunne nok godt se på mig at jeg var helt oppe at  ringe – men var faktisk ligeglad – en fantastisk start på weekenden. Mine varmeste anbefalinger herfra.

https://annoncelight.dk/showad/244788

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 3 minutter siden:

Dejlig anmeldelse. Tror hun hedder Mona men pyt hun er fin. 
8000

Det kommer an på hvem der spørger :) 

Jeg har fået oplyst forskellige navne af piger, som ikke kunne huske hvad de kaldte sig sidst vi knaldede :lol:

Men uanset, så lyder hun dejlig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Det kommer an på hvem der spørger :) 

Jeg har fået oplyst forskellige navne af piger, som ikke kunne huske hvad de kaldte sig sidst vi knaldede :lol:

Men uanset, så lyder hun dejlig

 

Enig - mega dejlig. Uanset navn :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Måske dumt spørgsmål men læser jeg annoncen på AL så er det "bare" massage.

Kan man regne med ekstra fordi det er på AL eller skal man vide det via fora som dette?

Og kan man i givet fald være sikker på at få ekstra tilbudt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej. Ikke 100 % sikkert at der bliver tilbudt ekstra.  Setuppet er skruet sammen så pigen selv laver tilvalg mhst hvem hun sælger sex til.


En god rettesnor mhst Thaipiger på AL = sex

8000
 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige tur forbi Nanna idag.

Det var en super god time rigtig god massage og sexen var også tiptop.

Så stor tumps up herfra.

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ det er en lille måned siden. MenJailak består er jeg sikker på, og Nanna er en af de mere stadefaste piger, så cykel du bare op på bjerget og gør din pligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Skumslukkeren skrev, for 17 timer siden:

Nogle der har været der de sidste 14 dage?? Ingen nye annoncer og trængen presser på igen. Har forsøgt at ringe men har (måske) været uheldig. 

Ja har været der forleden. Nanna/Mona var i et super humør, måske fordi Arhus-bedste-elskeren havde været forbi og varmet hendes hjerte og krop op - hvem ved. Bare et gæt :D

Bare send en sms eller ring til nummeret i annoncen fra AL.

Mona er ingen ung vår hare, men hun er køn, sød, giver god massage og sex og har de mest fantastiske ægte bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ganske rigtigt - de er "alive and kicking". Har du ondt nogle steder spurgte Nanna? Mest foran. Aftalte BJ til at starte på - uhm uhm uhm - hende stående på gulvet, jeg siddende på briksen - lækkert. SÅ kunne jeg slappe af og nyde den fantastiske massage og da afslutningen var aftalt på forhånd så blev der ikke sparet på de frække berøringer - hun vidste jo godt hvor vi skulle ende henne. Og det gjorde vi i doggy - desværre gik det lid for hurtigt synes jeg - men sød som hun er "wow - du kom 2 gange på kort tid"  - jaaaa tak for rosen - også selvom jeg ikke var helt tilfreds med egen præstation. 

Nannas præstation var helt i top og den afsluttende massage var ligeså - et dejligt besøg. 

Jailakt må være et thailandsk ord for dyrt-bekendtskab - det bliver det ihvertfald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super indlæg, Skumslukkeren. Både det første og sidste. :biggrin:

Det gav mig ihvertfald ihvertfald lige blod på tanden iforhold til at prøve lykken til en massage da det ligger inden for gå afstand. 

Nu er jeg bare interesseret i noget massage i første omgang, da der ingen billeder er og det jo er individuelt om man finder dem attraktive i sådan grad at man går over i noget andet, eller omvendt at de finder en tilfredsstillende til at yde den form for service. 

Mit spørgsmål er bare hvis jeg får en aftale i stand med enten Nanna eller Jailakt, hvilken pris skal jeg være forberedt på? (hvor meget skal have med? - blir der taget elektronisk betaling hvis massagen udvikler sig til andet end blot en massage?) 

Og et spørgsmål mere, hvem af Mona eller Jailakt er at fortrække? Jeg fortrækker så vidt frem alderen i 20'erne, Max 35.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jinxed skrev, for 7 timer siden:

Super indlæg, Skumslukkeren. Både det første og sidste. :biggrin:

Det gav mig ihvertfald ihvertfald lige blod på tanden iforhold til at prøve lykken til en massage da det ligger inden for gå afstand. 

Nu er jeg bare interesseret i noget massage i første omgang, da der ingen billeder er og det jo er individuelt om man finder dem attraktive i sådan grad at man går over i noget andet, eller omvendt at de finder en tilfredsstillende til at yde den form for service. 

Mit spørgsmål er bare hvis jeg får en aftale i stand med enten Nanna eller Jailakt, hvilken pris skal jeg være forberedt på? (hvor meget skal have med? - blir der taget elektronisk betaling hvis massagen udvikler sig til andet end blot en massage?) 

Og et spørgsmål mere, hvem af Mona eller Jailakt er at fortrække? Jeg fortrækker så vidt frem alderen i 20'erne, Max 35.

 

Jailak er stedet navn :) 
Nana/Mona vil have 1000 eller også er det 1200 for fuld pakke. Kan ikke lige huske det nøjagtigt. 
Jeg tror ikke de tager mobil pay eller lignende, så  tag heller kontanter med. Jeg er sikker på du ikke kan sige nej til Nana når først hendes hænder har været igang med dig:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden:

Jailak er stedet navn :) 
Nana/Mona vil have 1000 eller også er det 1200 for fuld pakke. Kan ikke lige huske det nøjagtigt. 
Jeg tror ikke de tager mobil pay eller lignende, så  tag heller kontanter med. Jeg er sikker på du ikke kan sige nej til Nana når først hendes hænder har været igang med dig:mrgreen:

Enig Aarhuselsker - man kan ikke sige nej. Jeg slap 1200 for fuld pakke men gav lidt ekstra for opstarts bj. Måske jeg kunne have forhandlet en bedre pris men når jeg føler pris og ydelse matcher så går jeg ikke i forhandlings-mode. 
 

god tur jinxed - ser frem til anmeldelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer at besøge Nanna/Mona men hvordan kan jeg være sikker på det er hende jeg får, eller er der i hvert fald ikke på stedet andre der kalder sig Nanna eller mona

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 23 minutter siden:

Overvejer at besøge Nanna/Mona men hvordan kan jeg være sikker på det er hende jeg får, eller er der i hvert fald ikke på stedet andre der kalder sig Nanna eller mona

Der er mutter Nong og Nanna på stedet, så det er ikke så svært. Nong arbejder vist kun når Nanna ikke er der, eller er optaget. Men Nong er altså også en dejligt besøg, men ældre end Nanna. Du kan jo ringe og forhøre dig. Jeg har ikke lige nummeret her og nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Der er mutter Nong og Nanna på stedet, så det er ikke så svært. Nong arbejder vist kun når Nanna ikke er der, eller er optaget. Men Nong er altså også en dejligt besøg, men ældre end Nanna. Du kan jo ringe og forhøre dig. Jeg har ikke lige nummeret her og nu

Tak for svar. Havde en ide om de var flere end 2. Tlf nr finder jeg selv.

Kan fornemme det ikke er altid lige diskret at komme og gå, men hvordan er parkeringsmulighederne (kommer mest i Vejle)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 10 minutter siden:

Tak for svar. Havde en ide om de var flere end 2. Tlf nr finder jeg selv.

Kan fornemme det ikke er altid lige diskret at komme og gå, men hvordan er parkeringsmulighederne (kommer mest i Vejle)

De gange jeg har besøgt stedet har været om formiddagen og der har aldrig siddet nogen i gården. Man går rundt om gavlen på en boligblok og ned ad en trappe. Ovenfor og ved siden af trappen er et bord med stole, men der er ikke morgensol :) 
Der er masser af P pladser i gaden og tilstødende gader

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

De gange jeg har besøgt stedet har været om formiddagen og der har aldrig siddet nogen i gården. Man går rundt om gavlen på en boligblok og ned ad en trappe. Ovenfor og ved siden af trappen er et bord med stole, men der er ikke morgensol :) 
Der er masser af P pladser i gaden og tilstødende gader

Igen tak, Det bliver i forbindelse med jeg skal til kontrol på Skejby kl 08.15, så formentlig ved 10 tiden, så der er nok ikke nogen sol at nyde endnu!

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 11 minutter siden:

sol at nyde endnu!

Nix, men så er der Nanna der kan nydes :) og så en frokost ved åen med lidt bird watching :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst at der andetsteds i Aarhus kun er forhæng i mellem kunderne, vil jeg lige sikre mig, I jailak er det da i massagerum det foregår, ikk?

gamlingen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamlingen skrev, for 11 minutter siden:

Efter at have læst at der andetsteds i Aarhus kun er forhæng i mellem kunderne, vil jeg lige sikre mig, I jailak er det da i massagerum det foregår, ikk?

gamlingen

 

Jeps eget rum  

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...