Hop til indhold

Recommended Posts

Vil lige komme med min anbefaling hvis man søger noget lækkert hygge i Randers til rigtig fornuftig pris. Jeg besøgte Black Candy i dag som så mange gange før og det gjorde jeg fordi jeg synes hun yder en super service konsekvent. Prisen er rigtig fin og hun er rigtig sød. Hun kan virke lidt genert eller distræt til at starte med. Kan se nogen skriver hun finder musik eller lige sidder med telefonen. Så hvis man søger en der er meget udadvent og kommer springene i armene på dig så kan man muligvis blive skuffet. Men for mig fungere det helt fint fordi når du først har taget tøjet af og har lagt dig så er du i kærlige hænder. Hun starter som regel med at give en blid massage eller hvad man skal kalde det. Hvor hun får lidt liv i pikken og som regel leger hun med dildo eller vibrator hvilket jeg synes er frækt at se på. Hun er verdensmester i at give blowjob og hun sutter i virkelig langtid. Man føler slet ikke at hun skynder sig eller springer over hvor gærdet er lavest. Hendes blowjob bliver hverken irriterende eller kedeligt men er altid meget varieret frækt og ikke mindst super vådt. Faktisk så vådt at det løber ned af kuglerne :). Jeg kan se at nogen tidligere har skrevet at hun gør det uden gummi men det har jeg aldrig oplevet. Hun har altid gået meget op i sikkerhed når jeg har været der og ellers ville jeg ikke komme igen. Alle kan have sin mening men nu har i hvertfald min og min største anbefaling til at besøge en super sød og lækker mørk pige som virkelig virker som om hun nyder at servicere. Jeg spørger som regel om hun vil tage noget læder eller shiny på fordi jeg synes det er mega frækt. Det gør hun altid med glæde og fniser altid "hvorfor kan alle mænd lide læder eller latex" siger hun altid, tja det ved jeg ikke men det er sku bare frækt. Jeg synes også det er frækt at hun altid tager høje hælet sko på. 

https://annoncelight.dk/profile/frækchokolade

Redigeret af Larslassen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larslassen skrev, for 7 minutter siden:

Man føler slet ikke at hun skynder sig eller springer over hvor gærret er lavest

Ellers må man jo HÆVE barren ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DJX skrev, for 9 timer siden:

Er der stadig ikke mulighed for at nuppe et bad?

Kan du fortælle mig, hvor jeg kan bagefter et besøg hos en prostitueret kan få et bad i Randers?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thorodin99 skrev, for 2 timer siden:

Kan du fortælle mig, hvor jeg kan bagefter et besøg hos en prostitueret kan få et bad i Randers?

Ikke pt. Men jeg har da besøgt flere gennem tiden i Randers hvor bad var muligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DJX skrev, for 3 timer siden:

Ikke pt. Men jeg har da besøgt flere gennem tiden i Randers hvor bad var muligt. 

Ved det faktisk ikke da jeg ikke har spurgt eller har haft behov. Jeg gør det hjemmefra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DJX skrev, for 20 timer siden:

Er der stadig ikke mulighed for at nuppe et bad?

Nej ikke mig bekendt. Kun toilet og håndvask. Efter sexen vasker hun sig med vådservietter, så jeg vil helst være dagens første kunde.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheJack skrev, 1 time siden:

Nej ikke mig bekendt. Kun toilet og håndvask. Efter sexen vasker hun sig med vådservietter, så jeg vil helst være dagens første kunde.......

Så er det vel bare at klemme ballerne sammen og kravle i håndvasken:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 7 timer siden:

Så er det vel bare at klemme ballerne sammen og kravle i håndvasken:D

Ja det må du jo kende alt til. Du tilbyder jo ofte hyrdetimer i det fri, hvor mødestedet er en p-plads eller lign. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DJX skrev, for 19 timer siden:

Jeg kender heller ingen steder hvor der er bad i Randers, og hvis der skulle være nogle steder med bad, vil jeg ikke bruge 20 min. kvalitet sextid på et bad, som jeg kunne tage derhjemme, men har man råd til at bruge sin sextid på et bad, er det vel OK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thorodin99 skrev, for 1 time siden:

Jeg kender heller ingen steder hvor der er bad i Randers, og hvis der skulle være nogle steder med bad, vil jeg ikke bruge 20 min. kvalitet sextid på et bad, som jeg kunne tage derhjemme, men har man råd til at bruge sin sextid på et bad, er det vel OK

Jeg tror, det, der tænkes på, er, at det vil være rart at ikke mindst pigen har mulighed for et bad mellem hver kunde... ;)

Som du selv skriver, har vi jo ofte mulighed for at tage et bad inden besøget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larslassen skrev, for 18 timer siden:

Ved det faktisk ikke da jeg ikke har spurgt eller har haft behov. Jeg gør det hjemmefra.

Jeg tænker at det oftest er efter akten at man har behov for et bad:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
chas skrev, for 2 timer siden:

På pigekollektivet i Laksegade er der mulighed for bad 

Så kan man jo altid gå derover og bade bagefter. Hvad mon det koster, hvis man dukker op og kun vil låne badet? :rolleyes::D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter hvad jeg har læst tidligere, så bor hun ikke samme sted, hvor hun boller. Så mon ikke at vi bare skal regne med, at hun går hjem i bad, inden næste gæst. Og gæsterne - 0s - bør jo have badet inden ankomst, ikke. Så kan vi jo tage smagen og duften med os hjem og SÅ gå i bad igen!? Eller hur? Så, altså - kom nu ind i "kampen" igen og debatter pigen - hvis i ved noget om hende - eller osse luk arret!

Del dette indlæg

Link til indlæg
doctor who skrev, for 16 timer siden:

Efter hvad jeg har læst tidligere, så bor hun ikke samme sted, hvor hun boller. Så mon ikke at vi bare skal regne med, at hun går hjem i bad, inden næste gæst. Og gæsterne - 0s - bør jo have badet inden ankomst, ikke. Så kan vi jo tage smagen og duften med os hjem og SÅ gå i bad igen!? Eller hur? Så, altså - kom nu ind i "kampen" igen og debatter pigen - hvis i ved noget om hende - eller osse luk arret!

Det skal du så ikke regne med at hun gør. 

Jeg har mødt hende begge steder og der er noget afstand imellem. 

Men ellers en dejlig fræk Q. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
weber skrev, for 3 timer siden:

Det skal du så ikke regne med at hun gør. 

Jeg har mødt hende begge steder og der er noget afstand imellem. 

Men ellers en dejlig fræk Q. 

Der er vel 5 min. på hendes cykel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej med jer , top hygiejne er sgu da nemt at lugte og smage ,  korrekt eller . OM du er grundig i haandvask eller bad  er nok ikke det vigtigste men tiden det tager i haanvask er nok ikke for hvem som helst . Bare et indput fra en der har erfaring med verden uden for lille DK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Black Candy i dag, og fik en fantastisk god behandling/oplevelse.

En smuk og lækker kvinde med med super lækre bryster, nærmest perfekte - efter min smag. De hænger og er store og bløde med let påvirkelige vorter, som bliver meget lange ved berøring og sut. I love it.

Hun snakker meget før og efter, en blanding af dansk og engelsk, men er hele tiden glad og smilende, så hendes snak er på ingen måde belastende - nærmest tværtimod. Jeg følte mig godt tilpas fra start til slut.

Vi startede med en meget lang 69'er, hun slikker og sutter længe, og gør det godt, og jeg nød at slikke hende. Det virkede som om, hun var meget tæt på at få orgasme, men jeg tror ikke, det lykkes helt. Efter 69'eren, en god ridetur og doggy, og til sidst sprøjt i hendes mund.

En virkelig sød pige med en super behandling!

Stedet er fyldt med mange ting, det virker temmelig rodet. Jeg tror det er ting, som skal sælges på markeder, men det påvirker på ingen måde behandlingen, og jeg følte ikke, der er grund til bekymring med hensyn til hygiejnen.

Hun skal helt sikkert besøges igen!

https://annoncelight.dk/showad/294785

Alle billederne på annoncen er hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larslassen skrev, den 11.6.2020 at 22:16:

... Jeg kan se at nogen tidligere har skrevet at hun gør det uden gummi men det har jeg aldrig oplevet. 

I hendes annonce skriver hun, at hun sutter uden gummi, og at hun elsker, man kommer i munden på hende... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 4 timer siden:

I hendes annonce skriver hun, at hun sutter uden gummi, og at hun elsker, man kommer i munden på hende... 

Det er også korrekt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var en tur forbi denne dejlige pige i lørdags hvor der blev taget imod med smil og godt humør.
Hun er meget nem at snakke med og, som flere har skrevet, er hun meget snaksaglig.

Det virker helt bestem som om hun er afklaret med det hun laver, hun yder en dejlig service og meget er berøringsvenlig.
Da jeg var på gennemfart på vej mod Ålborg, havde jeg bestilt lidt B2B med afslutning. Der blev ikke kigget på uret og vi hyggede med lidt snak bagefter.

Kommer jeg igen`- JA BESTEMT -og så skal jeg helt sikkert prøve noget mere fra menukortet.

Det er uden sammenligning min bedste oplevelse med en af de mørke skønheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...