DrStrat 11 Skrevet 11. Juni, 2020 (edited) Kære alle, jeg ved ikke, hvor det er bedst at komme med denne forespørgsel,, men jeg tænker det er i dette forum: Jeg faldt med et brag for en dejlig kvinde i februar og vi udviklede hurtigt et meget intenst kæresteforhold. Hun er en karismatisk, lækker og sensuel kvinde på 35 år. Hun er biseksuel (50/50 præference, så det er ikke “for sjov”).Vi har talt om vores seksuelle fantasier og vil helst have en helt transparent tilgang til hendes og mit og vores fælles sexliv. Vi har derfor aftalt at give hinanden nogle fælles seksuelle oplevelser. Den første skal være en oplevelse til hendes fantasi: Hun vil gerne opleve mig have sex med en anden kvinde. Hun ønsker som udgangspunkt blot at kigge på og se, hvordan jeg har sex med en kvinde, der “kunne være hende selv”. Det betyder, at den kvinde, jeg skal være sammen med, helst skal være med på kærestesex med leg med alle dele af hendes krop og med rigtige kys. Hun forventer at føle både liderlighed og jalousi og mange andre følelser hos sig selv, og hun siger, at det nok vil være bedst, hvis den anden kvinde vil være åben overfor hendes mulige deltagelse under vejs og i givet fald altså også åben overfor at have sex med både min kæreste og mig. Jeg har påtaget mig at finde den kvinde, og jeg har ringet rundt til de supersøde og dejlige kvinder, jeg af og til besøger, men de siger nej tak til også at have besøg af en kvinde, der kigger på. Derfor: Vil I dejlige mennesker herinde pege mig i retning af nogle kvinder, der kunne synes, at det vil være dejligt at have besøg af både manden og kvinden? I hovedstadsområdet helst. Vi har også lovet hinanden en session, hvor hun har sex med en kvinde, og jeg kigger på, samt en regulær trekant med den anden kvinde i centrum. Så hvis der er kemi og lyst til det kan en evt relation måske udvikle sig ... Bedste hilsner Hr S. Redigeret 11. Juni, 2020 af DrStrat 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 11. Juni, 2020 Du ved godt at dette er en købe sexsite du er på ik? Der findes også scor hvor det er gratis men der skal man kunne et eller andet for at fange silden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DrStrat 11 Skrevet 11. Juni, 2020 Frodige Ida skrev, for 8 minutter siden: Du ved godt at dette er en købe sexsite du er på ik? Der findes også scor hvor det er gratis men der skal man kunne et eller andet for at fange silden. Jo, det er jeg helt med på. Det er bevidst, at jeg er her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 11. Juni, 2020 En mulighed: https://annoncelight.dk/showad/293684 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DrStrat 11 Skrevet 11. Juni, 2020 Pophair skrev, for 6 minutter siden: En mulighed: https://annoncelight.dk/showad/293684 Tak for tippet, Pophair! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Besse Skrevet 11. Juni, 2020 http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?cmd=menu&id=321 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 11. Juni, 2020 (edited) DrStrat skrev, for 11 minutter siden: Tak for tippet, Pophair! Var da så lidt, søgte bare på Annoncelight. Hun opfylder de ting du efterlyser. Held og lykke med det Redigeret 11. Juni, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 11. Juni, 2020 DrStrat skrev, 1 time siden: Jeg faldt med et brag for en dejlig kvinde i februar og vi udviklede hurtigt et meget intenst kæresteforhold..... Det er ikke for at afspore tråden, men det lyder som om, at du har mødt en helt fantastisk kvinde. - Man bliver helt glad af dit indlæg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 843 Skrevet 11. Juni, 2020 Prøv de to her: https://annoncelight.dk/showad/189569 https://annoncelight.dk/showad/210997 de er begge skønne og meget kæresteagtige. K 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DrStrat 11 Skrevet 11. Juni, 2020 Besse skrev, for 2 timer siden: http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?cmd=menu&id=321 Åh ja, Chantall, den skønne kvinde! Tak for det! Kh H Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DrStrat 11 Skrevet 11. Juni, 2020 Pophair skrev, for 2 timer siden: Var da så lidt, søgte bare på Annoncelight. Hun opfylder de ting du efterlyser. Held og lykke med det Tak, Pophair skrev, for 2 timer siden: Var da så lidt, søgte bare på Annoncelight. Hun opfylder de ting du efterlyser. Held og lykke med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DrStrat 11 Skrevet 11. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 1 time siden: Det er ikke for at afspore tråden, men det lyder som om, at du har mødt en helt fantastisk kvinde. - Man bliver helt glad af dit indlæg Tak, dejligt at høre. Ja, hun er superskøn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DrStrat 11 Skrevet 11. Juni, 2020 Kanon1 skrev, for 43 minutter siden: Prøv de to her: https://annoncelight.dk/showad/189569 https://annoncelight.dk/showad/210997 de er begge skønne og meget kæresteagtige. K Stort tak! Jeg vil checke dem ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DrStrat 11 Skrevet 11. Juni, 2020 DrStrat skrev, for 3 minutter siden: Stort tak! Jeg vil checke dem ud De ser dejlige - meget forskellige men dejlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 843 Skrevet 11. Juni, 2020 DrStrat skrev, for 8 minutter siden: De ser dejlige - meget forskellige men dejlige Ja du skrev ikke noget om hvilken type I er til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 11. Juni, 2020 Kanon1 skrev, 1 time siden: Prøv de to her: https://annoncelight.dk/showad/189569 https://annoncelight.dk/showad/210997 de er begge skønne og meget kæresteagtige. K Puha, DinaG også en anden kvinde, i en trekant det kan kun blive godt. Dina er top lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DrStrat 11 Skrevet 11. Juni, 2020 Kanon1 skrev, 1 time siden: Ja du skrev ikke noget om hvilken type I er til Hun er til de slanke typer, f.eks også asiatiske. Jeg elsker alle typer kvinder men er trods alt mest til de rundere former. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 166 Skrevet 11. Juni, 2020 Anna kunne være en mulighed. Dog ikke så ofte på Sjælland. https://annoncelight.dk/showad/238473 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9523 Skrevet 12. Juni, 2020 DrStrat skrev, for 7 timer siden: Jeg har påtaget mig at finde den kvinde, og jeg har ringet rundt til de supersøde og dejlige kvinder, jeg af og til besøger, men de siger nej tak til også at have besøg af en kvinde, der kigger på. I denne købesex verden, tror jeg faktisk at det hele ville glide lidt nemmere igennem, hvis du overlod kontakten og indgåelse af aftalen til din kæreste. Om alle omstændigheder, ville det være klogt at lade din kæreste tale alene med GP´en, selvom du så laver der indledende kontakter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DrStrat 11 Skrevet 12. Juni, 2020 TheVoice skrev, for 4 timer siden: Ja, jeg kan godt se pointen med at min kæreste etablerer en kontakt og laver den endelige aftale. Hun har dog ingen erfaring med denne købesex-verden overhovedet, så jeg tager mig af navigeringen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smokey 19 Skrevet 12. Juni, 2020 (edited) Min anbefaling ved en tidligere lejlighed "Jeg vil gerne endnu en gang anbefale DinaG. https://www.annoncelight.dk/showad/189569 Min samlever og jeg stod i en situation magen til jeres. DinaG fik at vide, at min samlever var blufærdig og hun derfor skulle gå forsigtigt frem. Det klarede DinaG til perfektion og de 2 kan bare finde hinandens "gode steder" og får normalt begge orgasmer. DinaG har en fantastisk fornemmelse for at tænde en anden pige og hun narrer mig hvis hun ikke også selv kan li at være sammen med en anden pige. DinaG er smuk, har en dejlig krop der fuldendes af store bryster og en dejlig røv - og nem at snakke med og næsten som at være sammen med en rigtig kæreste. Og hvis du som jeg kan li at lure på de 2 piger, så kan det også anbefales. Det kunne lyde som om manden bliver glemt men det er slet ikke tilfældet, hun kan besøges i alle huller og nyder såvel at gi som at modtage. For vores vedkommende startede bekendtskabet med DinaG i september 2018 og indtil for nogle måneder siden besøgte vi hende sammen 1 gang om måneden, det er nu ændret til at hver anden gang er vi der sammen og hver anden gang er jeg der alene. Hvis man ser bort fra betalingen, så er det som at besøge en veninde når vi mødes med DINAG" Min anmeldelse efter første besøg hos DinaG: "Har besøgt DinaG i Vejle sammen med min kæreste (samlever). Det var min kærestes debut med pigesex og DinaG er bare den helt rigtige til at indføre hende i den verden. Meget følsom og forsigtig start og når hun så kunne mærke, at det hun gjorde havde en rigtig god og meget ophidsende virkning, så blev alle gode steder berørt og stimuleret (og dejlig orgasme opnået). Dinag fik også på naturlig vis meget indraget i legen til en dejlig trekant. Så hvis du vil lokke din kæreste til en trekant så er DinaG også et rigtigt godt valg. Ja, så er hun som mange har skrevet før en dejlig pige, smuk, flot krop, dejlige store naturlige bryster, nem at snakke med og ikke mindst empatisk." Hvis I vælger DinaG ville jeg skrive en mail til hende, om hvad det er i ønsker. Jeg er overbevist om, at DinaG ikke har noget problem med, at der er en der kigger på (uanset hvem af jer det er!) Hun er jo i Glostrup næste gang onsdag og torsdag i uge 26, hvis i har almindelige arbejdstider er det nok onsdag I skal satse på, for torsdag er der kun "åbent" til kl 14. Book timen onsdag fra kl 20 til 21 og vær ikke bange for hun er kørt træt, hun yder 100 % uanset hvornår på dagen man besøger hende, men når man vælger den sidste time er der ikke nogen næste kunde. Håber I laver en anmeldelse af jeres besøg, uanset om det bliver DinaG eller en anden I besøger! Redigeret 12. Juni, 2020 af Smokey manglede et ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DrStrat 11 Skrevet 12. Juni, 2020 Smokey skrev, for 5 timer siden: Min anbefaling ved en tidligere lejlighed "Jeg vil gerne endnu en gang anbefale DinaG. https://www.annoncelight.dk/showad/189569 Min samlever og jeg stod i en situation magen til jeres. DinaG fik at vide, at min samlever var blufærdig og hun derfor skulle gå forsigtigt frem. Det klarede DinaG til perfektion og de 2 kan bare finde hinandens "gode steder" og får normalt begge orgasmer. DinaG har en fantastisk fornemmelse for at tænde en anden pige og hun narrer mig hvis hun ikke også selv kan li at være sammen med en anden pige. DinaG er smuk, har en dejlig krop der fuldendes af store bryster og en dejlig røv - og nem at snakke med og næsten som at være sammen med en rigtig kæreste. Og hvis du som jeg kan li at lure på de 2 piger, så kan det også anbefales. Det kunne lyde som om manden bliver glemt men det er slet ikke tilfældet, hun kan besøges i alle huller og nyder såvel at gi som at modtage. For vores vedkommende startede bekendtskabet med DinaG i september 2018 og indtil for nogle måneder siden besøgte vi hende sammen 1 gang om måneden, det er nu ændret til at hver anden gang er vi der sammen og hver anden gang er jeg der alene. Hvis man ser bort fra betalingen, så er det som at besøge en veninde når vi mødes med DINAG" Min anmeldelse efter første besøg hos DinaG: "Har besøgt DinaG i Vejle sammen med min kæreste (samlever). Det var min kærestes debut med pigesex og DinaG er bare den helt rigtige til at indføre hende i den verden. Meget følsom og forsigtig start og når hun så kunne mærke, at det hun gjorde havde en rigtig god og meget ophidsende virkning, så blev alle gode steder berørt og stimuleret (og dejlig orgasme opnået). Dinag fik også på naturlig vis meget indraget i legen til en dejlig trekant. Så hvis du vil lokke din kæreste til en trekant så er DinaG også et rigtigt godt valg. Ja, så er hun som mange har skrevet før en dejlig pige, smuk, flot krop, dejlige store naturlige bryster, nem at snakke med og ikke mindst empatisk." Hvis I vælger DinaG ville jeg skrive en mail til hende, om hvad det er i ønsker. Jeg er overbevist om, at DinaG ikke har noget problem med, at der er en der kigger på (uanset hvem af jer det er!) Hun er jo i Glostrup næste gang onsdag og torsdag i uge 26, hvis i har almindelige arbejdstider er det nok onsdag I skal satse på, for torsdag er der kun "åbent" til kl 14. Book timen onsdag fra kl 20 til 21 og vær ikke bange for hun er kørt træt, hun yder 100 % uanset hvornår på dagen man besøger hende, men når man vælger den sidste time er der ikke nogen næste kunde. Håber I laver en anmeldelse af jeres besøg, uanset om det bliver DinaG eller en anden I besøger! Hej Smokey, tak for en supergod og indlevende beskrivelse af Dina. Hun lyder virkelig som en dejlig pige, og hun ser skøn ud på billederne. Jeg vil skrive til hende og se om vi kan finde ud af noget sammen. Godt tip vedr. den sidste tid torsdag:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smokey 19 Skrevet 13. Juni, 2020 DrStrat skrev, for 10 timer siden: Hej Smokey, tak for en supergod og indlevende beskrivelse af Dina. Hun lyder virkelig som en dejlig pige, og hun ser skøn ud på billederne. Jeg vil skrive til hende og se om vi kan finde ud af noget sammen. Godt tip vedr. den sidste tid torsdag:-) Det var nu den sidste tid onsdag jeg foreslog,men hvis I kan torsdag fra kl 13 til14 så er det jo lige så godt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg