Guest TheQueen Skrevet 11. Juni, 2020 Jeg er normalen ikke typen der øffer, men hold fast jeg bliver træt når folk ikke melder afbrud og bare lader som ingen ting, det er desværre derfor jeg ej længe har modtager udeladt nr. nogen har pli til at skrive eller ringe, men hvor er det trist folk er så lige glad med at spilder min og andres tid. Jeg valgte dette som min lege plads kort efter jeg blev skilt, jeg har altid været grænse søgende, men det har bare aldrig rigtig været nogen for mine partner. Da jeg blev skilt tænkte jeg nu skal jeg udleve luder legen, og har aldrig fortrut, et sec. tværdig mod kan jeg udleve mig og nyde... så kære du der læser med bestiller du tid hos en glædes pige så husk også at afbestille når du ikke dukker op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 11. Juni, 2020 så fint med alle de indlæg om samme emne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 11. Juni, 2020 TheQueen skrev, for 45 minutter siden: Jeg er normalen ikke typen der øffer, men hold fast jeg bliver træt når folk ikke melder afbrud og bare lader som ingen ting, det er desværre derfor jeg ej længe har modtager udeladt nr. nogen har pli til at skrive eller ringe, men hvor er det trist folk er så lige glad med at spilder min og andres tid. Jeg valgte dette som min lege plads kort efter jeg blev skilt, jeg har altid været grænse søgende, men det har bare aldrig rigtig været nogen for mine partner. Da jeg blev skilt tænkte jeg nu skal jeg udleve luder legen, og har aldrig fortrut, et sec. tværdig mod kan jeg udleve mig og nyde... så kære du der læser med bestiller du tid hos en glædes pige så husk også at afbestille når du ikke dukker op Booker du ind på hemmelige numre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 11. Juni, 2020 TheQueen skrev, for 54 minutter siden: Jeg er normalen ikke typen der øffer, men hold fast jeg bliver træt når folk ikke melder afbrud og bare lader som ingen ting, det er desværre derfor jeg ej længe har modtager udeladt nr. nogen har pli til at skrive eller ringe, men hvor er det trist folk er så lige glad med at spilder min og andres tid. Jeg valgte dette som min lege plads kort efter jeg blev skilt, jeg har altid været grænse søgende, men det har bare aldrig rigtig været nogen for mine partner. Da jeg blev skilt tænkte jeg nu skal jeg udleve luder legen, og har aldrig fortrut, et sec. tværdig mod kan jeg udleve mig og nyde... så kære du der læser med bestiller du tid hos en glædes pige så husk også at afbestille når du ikke dukker op Hvis du bliver træt af dette, hvordan tror du så ikke vi sex købere har det, når vi også bliver brændt af indimellem, det går begge veje kan jeg hilse at sige . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 11. Juni, 2020 Kan trøste jer med, at det ikke kun er inden for denne branche man oplever dette. Har så sent som her til morgen kørt 40 km. for, at komme frem til et tomt sommerhus. Da jeg ringer til dem er det konen jeg får fat i, og hun fortæller de var blevet nød til, at køre hjem i forgårs. Da jeg talte med dem tirsdag morgen, var det meget vigtig, at det blev torsdag morgen. Så man tager sig til hovedet. Ikke nok med man spiller sin tid, det ødelægger også ens planlægning for dagen, var dog så heldig, at den næste kunde som jeg havde aftalt kl. 1300 men var fleksibel, så jeg ikke skulle sidde og vente i bilen hele formiddagen. Men det koster en 1/2 dagløn, var hjemme igen kl. 1230. På jysk hedder det TRÆLS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 11. Juni, 2020 Det så øv at læse om alle de kvinder/mænd der bliver brændt af, når vi hver især er seriøse og aldrig ville brænde nogen af. Gid vi kunne finde hinanden og lade de useriøse spilde hinandens tid, haha 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 11. Juni, 2020 BBW Emma skrev, for 3 minutter siden: Det så øv at læse om alle de kvinder/mænd der bliver brændt af, når vi hver især er seriøse og aldrig ville brænde nogen af. Gid vi kunne finde hinanden og lade de useriøse spilde hinandens tid, haha Helt enig, tror bare det er en del af livet desværre, verden er fyldt med useriøse, utroværdige mennesker desværre . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 11. Juni, 2020 LoveThaiMassage skrev, Lige nu: Helt enig, tror bare det er en del af livet desværre, verden er fyldt med useriøse, utroværdige mennesker desværre . Fortæl mig om det. Er allerede blevet brændt af to gange idag 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 11. Juni, 2020 Frodige Ida skrev, for 34 minutter siden: Booker du ind på hemmelige numre? ikke længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 11. Juni, 2020 BBW Emma skrev, for 1 minut siden: Fortæl mig om det. Er allerede blevet brændt af to gange idag ja tror du har ret.... nogen gange bliver man bare lidt træt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 11. Juni, 2020 LoveThaiMassage skrev, for 5 minutter siden: Helt enig, tror bare det er en del af livet desværre, verden er fyldt med useriøse, utroværdige mennesker desværre . Du har så ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 11. Juni, 2020 BBW Emma skrev, for 15 minutter siden: Det så øv at læse om alle de kvinder/mænd der bliver brændt af, når vi hver især er seriøse og aldrig ville brænde nogen af. Gid vi kunne finde hinanden og lade de useriøse spilde hinandens tid, haha he he jaaaaa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 11. Juni, 2020 Pite skrev, for 20 minutter siden: Kan trøste jer med, at det ikke kun er inden for denne branche man oplever dette. Har så sent som her til morgen kørt 40 km. for, at komme frem til et tomt sommerhus. Da jeg ringer til dem er det konen jeg får fat i, og hun fortæller de var blevet nød til, at køre hjem i forgårs. Da jeg talte med dem tirsdag morgen, var det meget vigtig, at det blev torsdag morgen. Så man tager sig til hovedet. Ikke nok med man spiller sin tid, det ødelægger også ens planlægning for dagen, var dog så heldig, at den næste kunde som jeg havde aftalt kl. 1300 men var fleksibel, så jeg ikke skulle sidde og vente i bilen hele formiddagen. Men det koster en 1/2 dagløn, var hjemme igen kl. 1230. På jysk hedder det TRÆLS ja det lyder bare øv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 11. Juni, 2020 kenderen skrev, 1 time siden: så fint med alle de indlæg om samme emne... går nok ind mellem må man bare ryste posen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 11. Juni, 2020 BBW Emma skrev, for 11 minutter siden: Fortæl mig om det. Er allerede blevet brændt af to gange idag Ring dem op og sig, at det ikke er ok, så kan det være at det tænker over det næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 11. Juni, 2020 LoveThaiMassage skrev, for 1 minut siden: Ring dem op og sig, at det ikke er ok, så kan det være at det tænker over det næste gang. Gider ikke spilde mere af min tid. De ryger på den sorte liste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 11. Juni, 2020 LoveThaiMassage skrev, for 40 minutter siden: Helt enig, tror bare det er en del af livet desværre, verden er fyldt med useriøse, utroværdige mennesker desværre . ja, vil nu ikke kalde det "utroværdigt" men mere som en form for "respektløshed"....vi lever i et 2020 samfund hvor jeg-mig-egoisme mentaliteten desværre opleves temmelig hyppigt, om det er i køen i Bilka-Parkering på tanken-trafikken generelt....her er der kun mig, og kun mig alene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 11. Juni, 2020 Har oplevet stor forskel på mentaliteten omkring netop det med bare at blive væk...Oplever det SÅ ofte på Sjælland hvorimod i Jylland- der skete det stort set aldrig...Jeg elsker jyder.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Juni, 2020 TheQueen skrev, for 2 timer siden: Jeg er normalen ikke typen der øffer, men hold fast jeg bliver træt når folk ikke melder afbrud og bare lader som ingen ting, det er desværre derfor jeg ej længe har modtager udeladt nr. nogen har pli til at skrive eller ringe, men hvor er det trist folk er så lige glad med at spilder min og andres tid. Jeg valgte dette som min lege plads kort efter jeg blev skilt, jeg har altid været grænse søgende, men det har bare aldrig rigtig været nogen for mine partner. Da jeg blev skilt tænkte jeg nu skal jeg udleve luder legen, og har aldrig fortrut, et sec. tværdig mod kan jeg udleve mig og nyde... så kære du der læser med bestiller du tid hos en glædes pige så husk også at afbestille når du ikke dukker op Kender det godt, det er sååå træls. Jeg har selv oplevet det idag. En tid blev booket både på telefon og sms og personen bekræftede aldrig sin aftale. Jeg valgte at sende en sms til ham men han svarede selvfølig ikke tilbage. Der var 5 andre der gerne ville ha haft hans tid. Men fordi han havde booket, havde jeg selvfølgelig skrevet at der var booket. Jeg prøvede efterfølgende at skrive til de andre om de stadig havde lyst ( dem der havde skrevet indenfor 1 time) men de skulle noget andet nu. Det er vildt frustrerende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 11. Juni, 2020 (edited) Det er pisse træls for at sige det lige ud og går både ud over dig og de kunder der ikke kan få tiden da du er booket. Jeg spørger altid om hun har mobilpay, enten privat- eller erhvervs. Betaler så det halve af det aftalte beløb. Det giver en god stemning fra start og hun ved jeg kommer. Er dog en sjælden gang blevet forhindret. Hun var så sød at gi mig lov til at gemme det indtalte beløb, til jeg fik mulighed igen. Ja, det kræver du bruger dit privat nummer, og ja, det er et problem, hvis du har fælleskonto med fruen. Det har jeg ikke og det er kun mig der har adgang til min konto. Har aldrig haft problemer med at mit nr blev misbrugt. Hvis flere ville gøre det, ville det hjælpe en del på problemet, specielt de der er single, der kan jeg slet ikke se det skulle være et problem. Ja, du kan blive snydt og jeg vil heller ikke anbefale det til fx sugardating og lign., men kun bruge det til en veletableret, som fx trådstarter, eller de andre veletablerede herinde på EG Redigeret 11. Juni, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 11. Juni, 2020 Pophair skrev, for 11 minutter siden: Det er pisse træls for at sige det lige ud og går både ud over dig og de kunder der ikke kan få tiden da du er booket. Jeg spørger altid om hun har mobilpay, enten privat- eller erhvervs. Betaler så det halve af det aftalte beløb. Det giver en god stemning fra start og hun ved jeg kommer. Er dog en sjælden gang blevet forhindret. Hun var så sød at gi mig lov til at gemme det indtalte beløb, til jeg fik mulighed igen. Ja, det kræver du bruger dit privat nummer, og ja, det er et problem, hvis du har fælleskonto med fruen. Det har jeg ikke og det er kun mig der har adgang til min konto. Har aldrig haft problemer med at mit nr blev misbrugt. Hvis flere ville gøre det, ville det hjælpe en del på problemet, specielt de der er single, der kan jeg slet ikke se det skulle være et problem. Ja, du kan blive snydt og jeg vil heller ikke anbefale det til fx sugardating og lign., men kun bruge det til en veletableret, som fx trådstarter, eller de andre veletablerede herinde på EG SÅ GOD STIL !!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18094 Skrevet 11. Juni, 2020 LoveThaiMassage skrev, for 2 timer siden: Hvis du bliver træt af dette, hvordan tror du så ikke vi sex købere har det, når vi også bliver brændt af indimellem, det går begge veje kan jeg hilse at sige . Jeg tror lige godt vi bliver brændt af liiidt oftere.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 11. Juni, 2020 Frodige Misser skrev, for 1 time siden: Har oplevet stor forskel på mentaliteten omkring netop det med bare at blive væk...Oplever det SÅ ofte på Sjælland hvorimod i Jylland- der skete det stort set aldrig...Jeg elsker jyder.... Jeg gæstede Sjælland for et par år siden og der udeblev 9 ud af 10. Jeg kom simpelthen frem til at den eneste grund kunne være at jeg måtte melde alt optaget til dem der ringede og at de efterfølgende besøgte de udenlandske piger da jeg var ene dansk pige i området. Dagen efter var tidsbestilling taget af og dagen forløb super godt. Så Sjælland. Nej tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 11. Juni, 2020 Røvslikker skrev, for 2 timer siden: ja, vil nu ikke kalde det "utroværdigt" men mere som en form for "respektløshed"....vi lever i et 2020 samfund hvor jeg-mig-egoisme mentaliteten desværre opleves temmelig hyppigt, om det er i køen i Bilka-Parkering på tanken-trafikken generelt....her er der kun mig, og kun mig alene. Utroværdig/respektløshed kald det hvad du vil, men jeg mente nu det samme som du skriver . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 11. Juni, 2020 JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden: Jeg tror lige godt vi bliver brændt af liiidt oftere.. Det skal jeg ikke kun udtale mig om, er sådan set også ligegyldigt, hovedsagen er vel at det ikke er okay at blive brændt af, uanset hvem du er . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg