vildtgernenu 42 Skrevet 9. Juni, 2020 https://annoncelight.dk/showad/295382 Frække malou klar på frække møder enten bil/natur eller hos dig... Bosat mellem Helsingør og Hillerød. Er 34 år, 179 høj, b75 bryst, dansk kvinde alm bygning. Jeg nyder et frækt blowjob hvor du kommer i min mund og sluger selvfølgelig. Kæreste sex med nærhed og kærtegn. Nyder også lige på og hårdt og letter dominas til mig. Jeg er diskret og respekter hvis du ønsker derfor kan parfume undlades osv. Jeg forventer du overholder vores aftale eller aflyser i det mindste. Jeg er sund og rask så skal du også være og ikke booke mig hvis du er små sløj. Jeg har faste priser, ikke til at diskutere Blowjob 1000,- alm sex 1600,- Sex med anal 2000,- Køre kun hverdage mellem 9-13 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Er der nogen der kan berette om deres møde med hende her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 9. Juni, 2020 Har haft fornøjelsen at møde hende i bilen. Hun er klar i alle huller, dengang 1.600 inkl. alt. Dejlig krop, sutter som en drøm og dejlig stram Kunne ikke holde så længe så jeg fik ikke prøvet anal. Ikke så mange dikkedarer hun vil have pik alle steder. At det blev ved det ene besøg er udelukkende at jeg synes det er lidt bøvlet i bilen. Har ikke en varevogn - desværre. Havde hun eget sted ville jeg blive fattig. Gummi var ikke på tale. Så bare afsted, og husk en tilbagemelding - smiler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vildtgernenu 42 Skrevet 9. Juni, 2020 Svpe1970 skrev, for 9 minutter siden: Så bare afsted, og husk en tilbagemelding - smiler. Tak for meldingen, jeg må se at få sagt hej til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
legio 23 Skrevet 9. Juni, 2020 Svpe1970 skrev, for 21 minutter siden: Har haft fornøjelsen at møde hende i bilen. Hun er klar i alle huller, dengang 1.600 inkl. alt. Dejlig krop, sutter som en drøm og dejlig stram Kunne ikke holde så længe så jeg fik ikke prøvet anal. Ikke så mange dikkedarer hun vil have pik alle steder. At det blev ved det ene besøg er udelukkende at jeg synes det er lidt bøvlet i bilen. Har ikke en varevogn - desværre. Havde hun eget sted ville jeg blive fattig. Gummi var ikke på tale. Så bare afsted, og husk en tilbagemelding - smiler. Havde I aftalt noget med gummi på forhånd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 9. Juni, 2020 legio skrev, 1 time siden: Havde I aftalt noget med gummi på forhånd? Nej, det havde vi ikke. Efter et godt blow og en slikketur til hende sagde hun simpelthen knep mig.... så det gjorde jeg. Super dejlig stram velsmagende men egentlig ved eftertanke en noget stille kvind. Og jeg synes hun har nogle rigtig lækre bryster - lige noget for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 9. Juni, 2020 Takker for de rosende ord og du syntes om vores sidste frække møde. kys Malou Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 9. Juni, 2020 Malou00 skrev, for 26 minutter siden: Takker for de rosende ord og du syntes om vores sidste frække møde. kys Malou @Malou00Det er sandelig mig der takker. Kender du et sted/værelse der kan lejes og hvor vi kan ses igen? Svar evt i PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 9. Juni, 2020 (edited) Ved jeg ikke men kan vi da finde ud af Stort set ikke her inde kun fordi en gjorde mig opmærksom på indlægget her og mente jeg havde fået dig til at skrive rosende ord og kunne umuligt passe griner personen ville ikke selv spørger om jeg havde fået dig til at skrive eller du faktisk selv havde gjort det af frie vilje griner eller jeg selv havde lavet en profil og rost mig selv. Redigeret 9. Juni, 2020 af Malou00 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 9. Juni, 2020 Malou00 skrev, for 38 minutter siden: Ved jeg ikke men kan vi da finde ud af Stort set ikke her inde kun fordi en gjorde mig opmærksom på indlægget her og mente jeg havde fået dig til at skrive rosende ord og kunne umuligt passe griner personen ville ikke selv spørger om jeg havde fået dig til at skrive eller du faktisk selv havde gjort det af frie vilje griner eller jeg selv havde lavet en profil og rost mig selv. @Malou00Nej det er af egen fri vilje jeg skrev begge 2. Selvfølgelig. Kunne aldrig lokkes eller betales for at skrive noget der ikke er sandt. Beklager, men sådan er jeg. Beskriver kun min egen oplevelse og så må andre tage det for hvad det er - min oplevelse - og den var super super. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 9. Juni, 2020 Har gennem 1 år stødt på en vis person gemmer sig gennem mange navne og profiler.. ønsker ikke os kvinder her i denne branche nået godt og kommer jævnligt med trusler osv. samme person gjorde mig opmærksom på disse rosende ord her inde fra. Her uddrag fra mail jeg har modtaget eftersom han følger med her inde og sat en undersøgelse igang med mig. personen er ikke mand nok til selv at kommenter her inde som jer andre ærlige skønne mænd. Eroguide undersøger dig, de kan se hvilken ip adresse det kommer fra, kommer de fra dig er du på røven. I og med du ikke laver andet end være luder får du jo nok Penge fra det offentlige, hvad vil du gøre hvis dem du skrev om har anmeldt dig? giver nok yderligere trusler via mail men de fleste kvinder her inde har stiftet bekendt skab med ham. jeg er ikke længer bange for trusler om at få mig lokket i fælde og tævet af mørke mænd, skælds ord om jeg er en vammel narko luderkælling osv, at melde mig til det offentligt politi og hvad alt ellers kan finde frem. Har intet gjort galt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 9. Juni, 2020 (edited) Jeg vil lige slå fast aldrig nævnt navne eller andet her Personen føler sig krænket og lagt ud som ses her. ikke ude på at fremstille nogle skrive løgne osv. vi er ret mange kvinder der er under denne mands daglige mails . admin er kontaktet Og så fortsætter fake aftaler med dig hvor du kører forgæves fra alle mine venner. Enten får du det løgn slettet ellers går jeg til kommunen og skat i morgen, gider ikke finde mig i du skriver løgn om mig. Jeg har aldrig truet dig eller nogen andre. Hallo jeg har intet med nogen person at gøre der truer nogen og har aldrig truet dig med noget, så stop venligst med at skrive sådan noget Du sætter annoncen på eg med en profil og svarer længere nede i tråden med en anden profil? Det er godt nok en dumhed af format , nu er jeg sikker på du ryger ud Eroguide undersøger dig, de kan se hvilken ip adresse det kommer fra, kommer de fra dig er du på røven. I og med du ikke laver andet end være luder får du jo nok Penge fra det offentlige, hvad vil du gøre hvis dem du skrev om har anmeldt dig? Redigeret 9. Juni, 2020 af Malou00 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 10. Juni, 2020 Malou00 skrev, for 20 timer siden: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 10. Juni, 2020 Malou00 skrev, for 20 timer siden: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg