ClausC 8 Skrevet 9. Juni, 2020 (edited) hun har utalige dårlige anmeldelser herinde på eroguide https://annoncelight.dk/showad/285209 Alle er velkommen til deres egne erfaringer, hun er sød og imødekommende indtil man har betalt - så er hun kold og det kan ikke gå stærkt nok med at få dig afsluttet samtidigt er det billeder af 2 piger - så mon ikke annoncen er falsk Redigeret 9. Juni, 2020 af ClausC 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 159 Skrevet 9. Juni, 2020 Kan kun erklære mig enig. Hun var rigtigt sød ind til pengene kom i hus. Så kunne det ikke gå hurtigt nok. Desuden blev hun ved med at tilbyde sex uden kondom for 1500 mere og blev sur da jeg sagde nej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 366 Skrevet 9. Juni, 2020 Jeps its her advarsel mod Ligia1990 Eller Head h7n i dag Kælder sig. særdeles dårlig oplevelse af hende. @ClausC : skule du ikke nævne hendes nye navn i overskriften ? Det hjælper de andre. Torben 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 9. Juni, 2020 Tak for advarslen. Hun var ellers i mine overvejelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denanonyme 14 Skrevet 10. Juni, 2020 (edited) Altså annoncen er ikke falsk. Ligia kan i nogle situationer være en iskold bitch. Har besøgt hende en håndfuld gange, hvor hun halvdelen af gangene har været til kort for hoved. MEN hun har en fantastisk krop, ikke et gram fedt og store flotte og naturligt hængende bryster - samt utrolig lækker og velsmagende mis. Hvis man får lov til at slikke hende blidt mere end 5-10 minutter - så er hun til at have med at gøre. Brysterne og missen er det hele værd, hvis man kan se sig forbi hendes til tider kolde adfærd. Og bare kneppe hende kynisk. /DA Redigeret 10. Juni, 2020 af Denanonyme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 10. Juni, 2020 Horus skrev, for 21 timer siden: Kan kun erklære mig enig. Hun var rigtigt sød ind til pengene kom i hus. Så kunne det ikke gå hurtigt nok. Desuden blev hun ved med at tilbyde sex uden kondom for 1500 mere og blev sur da jeg sagde nej. 1.500 ekstra for uden kondom..... hun er sandelig ikke ked af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg