Hop til indhold
ClausC

så er hun tilbage - desværre

Recommended Posts

hun har utalige dårlige anmeldelser herinde på eroguide 

https://annoncelight.dk/showad/285209

Alle er velkommen til deres egne erfaringer, hun er sød og imødekommende indtil man har betalt - så er hun kold og det kan ikke gå stærkt nok med at få dig afsluttet

samtidigt er det billeder af 2 piger - så mon ikke annoncen er falsk

Redigeret af ClausC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun erklære mig enig. Hun var rigtigt sød ind til pengene kom i hus. Så kunne det ikke gå hurtigt nok. Desuden blev hun ved med at tilbyde sex uden kondom for 1500 mere og blev sur da jeg sagde nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeps its her

advarsel mod Ligia1990 Eller Head h7n i dag Kælder sig.

særdeles dårlig oplevelse af hende.

@ClausC : skule du ikke nævne hendes nye navn i overskriften ? Det hjælper de andre.

Torben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså annoncen er ikke falsk. Ligia kan i nogle situationer være en iskold bitch. Har besøgt hende en håndfuld gange, hvor hun halvdelen af gangene har været til kort for hoved. 
MEN hun har en fantastisk krop, ikke et gram fedt og store flotte og naturligt hængende bryster - samt utrolig lækker og velsmagende mis.
Hvis man får lov til at slikke hende blidt mere end 5-10 minutter - så er hun til at have med at gøre.

Brysterne og missen er det hele værd, hvis man kan se sig forbi hendes til tider kolde adfærd. Og bare kneppe hende kynisk.

/DA

Redigeret af Denanonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
Horus skrev, for 21 timer siden:

Kan kun erklære mig enig. Hun var rigtigt sød ind til pengene kom i hus. Så kunne det ikke gå hurtigt nok. Desuden blev hun ved med at tilbyde sex uden kondom for 1500 mere og blev sur da jeg sagde nej.

1.500 ekstra for uden kondom..... hun er sandelig ikke ked af det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...