Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have læst en række gode anmeldelser af Mali, som holder til i Sydhavnen hos Tina blev jeg fristet til at besøge hende. Som nævnt er lokationen i Sydhavnen. Vær forberedt på, at vejarbejde forholdsvis tæt på adressen gør, at man bør afsætte lidt ekstra tid til transporten. Til gengæld er både området og lejligheden ret lækker. Det er en privat lejlighed og det virker ganske diskret.

Mali tog smilende imod i lejligheden og virkede allerede fra starten rigtig sød. I annoncens billeder er hun på billede 7 vist i en stribet kjole, og det billede er klart det mest retvisende. De andre billeder må have en del år på bagen, vil jeg mene. Alder er som altid svær at bedømme, men umiddelbart vil jeg skyde hende til at være i slut-trediverne.

Vi gik ind på værelset, hvor der var en massagebriks og et skab og ikke meget andet. Hurtigt fandt vores tunger hinanden, og Mali gættede hurtigt, at jeg var interesseret i den fulde pakke til 1200 kr. for en time. Af med klunset og efter endnu en runde hede kys slikkede vi hinanden på skift. Mali er ikke glatbarberet overalt, men er det ved skamlæberne, og hun smager dejligt. Hun er også ferm til at sutte pik, og jeg fandt det ekstra lækkert, når hun alene brugte munden i et vådt blow og samtidig holdt hyppig øjenkontakt.

I andre tråde er Mali fremhævet for sin service, og jeg er helt enig i dette. Så da jeg på et tidspunkt foreslog, om det var tid til rigtig sex, kiggede hun smilende og spurgte “You want to fuck me now?”. Og det ville jeg jo gerne. Desværre havde hun ikke gjort kondomerne klar på forhånd, så hun måtte over i skabet og finde dem frem, og dernæst få det på min i mellemtiden ikke helt stenhårde pik. Et ærgerligt afbræk, som kunne have været undgået, men det blev da til sex i en del forskellige stillinger både på brikken og med mig stående på gulvet. Sidstnævnte ikke voldsomt snedigt, for sådan et trægulv er altså pænt glat.

Mit samlede indtryk er, at Mali er sød og imødekommende, og hun vil rigtig gerne gøre sine gæster glade. Samtidig virker hun (modsat en del andre thai’er) faktisk til at kunne lide det, når man kæler blidt for hende. Og ja, hun har rigtig dejlige bryster, og jeg er temmelig sikker på, at de ikke er hjulpet på vej.

Er alt så fryd og gammen? Njah, ikke helt for mig, er jeg bange for. Selvom lejligheden og diskretionen er fin, så er Sydhavnen en dårlig lokation for mig. Og selvom Mali er både sød og særdeles serviceminded, så tænder jeg mere på, hvis pigen er liderlig. Men det er jo en personlig præference, om man foretrækker, at pigen har en “du-må-få-mig”-attitude eller en “jeg-vil-have-dig”-attitude. Er man til det første, så er Mali afgjort et godt valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din beskrivelse af hende er spot on. Hun er rigtig sød og serviceminded. Men jeg var lidt skuffet i forhold til billederne som helt sikkert har nogle år på bagen. Jeg er i tvivl om hun skal besøges igen eller om mine surt opsparede fornøjelsesskejser skal smides andensteds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i sidste uge. Dejlige tungekys, og herligt blowjob. Rigtig sød, glad og smilende pige. Jeg var meget tilfreds med mit besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...