Hop til indhold

Recommended Posts

sauer skrev, for 4 timer siden:

Hej

Er det kvinden på billedet som giver massagen

https://annoncelight.dk/showad/292569

Ja - men jeg tør ikke udtale mig om massagen mm., da jeg var der i anden anledning - men det foregår i kælderen, hvor der også er spa-bad - og der skulle vist også være en pige mere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 36 minutter siden:

Ja - men jeg tør ikke udtale mig om massagen mm., da jeg var der i anden anledning - men det foregår i kælderen, hvor der også er spa-bad - og der skulle vist også være en pige mere ;-)

Tør man spørge hvilken anledning? :biggrin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stifmeister skrev, for 2 timer siden:

Damen på billedet er 59 år, ifølge Tinder. Der prøver hun at hyre nye kunder :-) alle kneb gælder.

Jeg fik "match" og tilbudt date i klinikken :-) 

Me too ;-)
Men jeg havde nu ikke lige regnet med at skulle betale for en date - og jeg vil hellere gemme de kr. 400,- som hun tilbød massage for, til jeg igen kommer til Thailand og for de samme penge kan få en sød thaipige hele natten i egen lejlighed og 2 omgange sex incl. "shower together" og CIM ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik trods alt oplyst en adresse da vi aftalte at mødes. Kunne så hurtig google det og konstatere det var en massage klinik. Takkede nej for havde lugtete lunten, hvad hun ville med de her "match"

Lidt mere forledt blev min kammerat, da han kørte de 100 km for en date. De aftalte at mødes vi banegård. Alt var i skønneste orden, men da hun så bare førte ham rundt om hjørnet og ind i klinikken, blev han noget skuffet. Der skal siges at han intet kender til euroguide eller annoncelight, så havde ingen anelse og troede selvfølgelig det var en traditionel cafedate/walkandtalk date.  Så han rullede hjemover men en gonzonæse.

Korrigere: tror hun er 60 faktisk.

Redigeret af stifmeister

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 8/6/2020 at 18:57:

Ja - men jeg tør ikke udtale mig om massagen mm., da jeg var der i anden anledning - men det foregår i kælderen, hvor der også er spa-bad - og der skulle vist også være en pige mere ;-)

Er der nogen der har erfaring med den modne dames ekstra ydelser ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhard

Jeg har været forbi engang - der var mulighed for det hele - som jeg også fik. Dejlig sød moden dame der virkelig nyder sex - det er godt nok et stykke tid siden jeg var der - men dengang - rigtig godt - eneste minus for mig... hun snakker meget .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...