Rolias 537 Skrevet 7. Juni, 2020 (edited) Jeg var fornyeligt ude for noget jeg ikke havde prøvet før, jeg fik en dildo i røven... Nogle af de piger jeg kender kan godt lide at pire lidt forneden og give lidt finger og det syntes jeg er frækt, faktisk kan det gøre at jeg kommer uden att jeg kan kontrollere det. Den anden dag startede det på samme måde, med lidt finger, så hentede hun lidt glidecreme ved siden af sengen- troede jeg, men hun tog også en lille dildo med og den skulle op i min røv.- av for pokker, det havde jeg aldrig prøvet. Jeg troede hun ikke kunne ramme, for det gjorde forbandet ondt...men jeg fik besked på at det gjorde hun og at alt var under kontrol, men for pokker da, jeg kunne mærke det næste morgen. Ja, det var godt nok en oplevelse for når vi boller pigerne i toeren så tænker vi næppe på det. Hvis en pige tidligere samme dag har fået den analt er det intet problem, har hun ikke fået noget skal der naturligvis lidt opvarmning til. Enkelte lidt mere. Jeg er ikke selv så fokuseret på at kneppe i røven, og gør det ikke så tit - syntes faktisk ikke jeg får noget specielt ud af det, ud over at det er frækt, men hvis pigen beder om det så er jeg der naturligvis. Når jeg skriver her er det fordi jeg efter denne oplevelse er blevet i tvivl om hvordan jeg kommer videre. I piger der modtager analt, hvad gør i, hvordan har i trænet toeren op til at kunne modtage I fyre der modtager analt, jeg har set at flere piger/dominarer giver, er der noget jeg skal være opmærksom på Er det noget med at købe en lille dildo, og så bare træne ? forslag til modeller, materialer og udformning Andre gode råd er velkommen Mvh Rolias Redigeret 7. Juni, 2020 af Rolias Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 7. Juni, 2020 Skal den ikke ligge under anmeldelser og hvem gav dig en dildo i røven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 7. Juni, 2020 Godt med glidecreme og så skal ringmusklen have tid til at udvide sig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1313 Skrevet 7. Juni, 2020 Rolias skrev, 1 time siden: for det gjorde forbandet ondt. Gør man det stille og roligt og forsigtigt.. Med tålmodighed og tid.. Så skulle det ikk gøre så ondt som du skriver... Men når det er sagt, så lyder det til hun måske har haft lidt for travlt og det får man ikk noget godt ud af... Og så er det klart du kan mærke det dagen derpå.. Vil man nu nok kunne alligevel, bare ikk på en ondt måde.. Hvis du alligevel gerne vil prøve det igen, så skal det være med en der gør det stille og roligt, og vil du øve selv, så start med at købe en lille glat en.. Det vil være mit forslag.. Go fornøjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 7. Juni, 2020 Tillid, tålmodighed og glidecreme... Massage(og måske en tunge) omkring anus er dejligt og gør at man blir afslappet Når der skal noget ind i noget der er vant til at holde sig stramt lukket, handler det om at slappe af, starte med noget småt og herefter øge. Det kan hjælpe at tage en dyb indånding og så puste ud i det øjeblik der er noget der skal derind. Nogle bruger at presse som man skulle på WC, da det gør at ringmusklen tager lidt bedre imod. Så er der det særlige for mænd, at man helst ikke skal pukke noget ind imens pikken stimuleres(strokes) for i så fald strammes bækkenbunden helt naturligt op. Sidst men ikke mindst handler det om tryghed. Har du prøvet det før, så kan du også slappe af. Derfor en god ide selv at eksperimentere, så man lærer sig selv at kende. Håber du får nogle gode oplevelser med det, jeg er stor fan, dog er det kun en kvinde der får lov at nærme sig mit hul(og nej jeg er ikke bøsseforskrækket, men tænder bare ikke på det). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 7. Juni, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 5 timer siden: Skal den ikke ligge under anmeldelser og hvem gav dig en dildo i røven Nej, det er lagt under hyggesnak fordi jeg har brug for hjælp/Information til en case jeg ikke så komne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 7. Juni, 2020 AalborgLook skrev, for 4 timer siden: Godt med glidecreme og så skal ringmusklen have tid til at udvide sig. Tak, jeg havde det i tankerne, men tak for rådet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 7. Juni, 2020 kvinde 1966 skrev, for 3 timer siden: Hvis du alligevel gerne vil prøve det igen, så skal det være med en der gør det stille og roligt, og vil du øve selv, så start med at købe en lille glat en.. Det vil være mit forslag.. Go fornøjelse Tak, vi bliver nemt grebet af hinanden Jeg har virkeligt tænkt meget over det, og tager fordi Orion i morgen, og ser hvad de kan byde på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1313 Skrevet 7. Juni, 2020 Rolias skrev, Lige nu: Tak, vi bliver nemt grebet af hinanden Jeg har virkeligt tænkt meget over det, og tager fordi Orion i morgen, og ser hvad de kan byde på Ja det kan man blive Go ide 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 7. Juni, 2020 Hun har ikke haft kontrol på det, det bør ikke gøre ondt bagefter. ja glide creme, opvarming og ramme rigtig. Hvis du stadig har ondt kan du høre din læge ellers apoteket om du kan få noget creme der kan hjælpe med at hele der. Og ja der er dildo der er til anal i mange forskellige former og str. Fremover la kun nogle bruge dig anal der har styr på det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 7. Juni, 2020 Anilingus skrev, for 50 minutter siden: Tillid, tålmodighed og glidecreme... Massage(og måske en tunge) omkring anus er dejligt og gør at man blir afslappet Når der skal noget ind i noget der er vant til at holde sig Så er Sidst men ikke mindst handler det om tryghed. Har du prøvet det før, så kan du også slappe af. Derfor en god ide selv at eksperimentere, så man lærer sig selv at kende. Tak, det sidste du siger er super "man lærer sig selv at kende" det havde jeg ikke spekuleret på, kun træning og viden, men at kende sig selv er selvfølgeligt lige så vigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 7. Juni, 2020 Coco Darling skrev, for 2 minutter siden: Hun har ikke haft kontrol på det, det bør ikke gøre ondt bagefter. Enig, jeg tror lige så meget det var mig der blokkerede, det var totalt fremmed og jeg blev overrumplet. Men efter et par dage blev jeg nysgerrig, og kender til det når jeg står på den anden side. Jeg tror en stor del af det var min manglende erfaring og håndtering. Tak for anbefalingen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. Juni, 2020 (edited) Rolias skrev, for 15 timer siden: I piger der modtager analt, hvad gør i, hvordan har i trænet toeren op til at kunne modtage I fyre der modtager analt, jeg har set at flere piger/dominarer giver, er der noget jeg skal være opmærksom på Er det noget med at købe en lille dildo, og så bare træne ? forslag til modeller, materialer og udformning Andre gode råd er velkommen Mvh Rolias Selvom jeg bruger glidecreme og det foregår stille og roligt med udvidelse/indtrængning af det bagerst hul, har jeg ondt i flere dage efter. Det handler ikke om, at de mænd der får lov ikke har styr på det, men om min krop. Måske skal du regne med at du har ondt bagefter ligesom mig, men det skal ikke være smertefyldt. Du kan købe et plug set med 3 forskellige størrelser, som du kan øve dig med. Jeg ser lige om jeg kan finde et link https://www.orion-erotik.dk/produkt/buttplug-saet-liquorice-dip-05223250000?backlink=%2Fkatalog%2Fsextoys%2Fanal-toys%3Fq%3D--24--48--score%3A%3ADESC-- Redigeret 8. Juni, 2020 af Nemtøs Med link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 8. Juni, 2020 Jeg har for nyligt stået i en lidt tilsvarende situation. Hende jeg besøgte havde taget sin strapon på, havde udvidet mig fint med fingre og en mindre dildo, men da hun gik i gang med at kneppe mig med straponen blev det alligevel for meget for mig, selvom jeg var sygt liderlig efter at blive brugt. Nu har man jo kun begrænset tid til rådighed under et besøg, så jeg overvejer da at varme op hjemmefra med en buttplug næste gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9523 Skrevet 10. Juni, 2020 Så lærte jeg noget nyt i dag. Det gør ikke ondt at ligge en stor L, med det kan gøre rimeligt nas, hvis man forsøger at sende den eller noget tilsvarende retur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Juni, 2020 TheVoice skrev, for 4 timer siden: Så lærte jeg noget nyt i dag. Det gør ikke ondt at ligge en stor L, med det kan gøre rimeligt nas, hvis man forsøger at sende den eller noget tilsvarende retur. Du har vist aldrig døjet med hård mave/forstoppelse, den vej kan også være rimelig pinefuld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 13. Juni, 2020 Nemtøs skrev, den 8.6.2020 at 07:11: Selvom jeg bruger glidecreme og det foregår stille og roligt med udvidelse/indtrængning af det bagerst hul, har jeg ondt i flere dage efter. Det handler ikke om, at de mænd der får lov ikke har styr på det, men om min krop. Måske skal du regne med at du har ondt bagefter ligesom mig, men det skal ikke være smertefyldt. Du kan købe et plug set med 3 forskellige størrelser, som du kan øve dig med. Jeg ser lige om jeg kan finde et link https://www.orion-erotik.dk/produkt/buttplug-saet-liquorice-dip-05223250000?backlink=%2Fkatalog%2Fsextoys%2Fanal-toys%3Fq%3D--24--48--score%3A%3ADESC-- Tak, det er en rigtig god idé, kan mærke at jeg efter lidt tid, slapper mere af og så kan jeg måske klare lidt mere, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 13. Juni, 2020 Lauersen skrev, den 8.6.2020 at 08:13: Jeg har for nyligt stået i en lidt tilsvarende situation. Hende jeg besøgte havde taget sin strapon på, havde udvidet mig fint med fingre og en mindre dildo, men da hun gik i gang med at kneppe mig med straponen blev det alligevel for meget for mig, selvom jeg var sygt liderlig efter at blive brugt. Nu har man jo kun begrænset tid til rådighed under et besøg, så jeg overvejer da at varme op hjemmefra med en buttplug næste gang. Rigtig god idé Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 13. Juni, 2020 TheVoice skrev, den 10.6.2020 at 02:06: Så lærte jeg noget nyt i dag. Det gør ikke ondt at ligge en stor L, med det kan gøre rimeligt nas, hvis man forsøger at sende den eller noget tilsvarende retur. Det kan være at det bare er mig der er pudset, eller blev for overrasket og blokerede. Nu træner vi lidt og ser hvordan det går Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg