Guest tvr Skrevet 7. Juni, 2020 den stiveste skrev, for 4 minutter siden: Det kunne jo være at du har et stort lækkert ur med en som kræver den ekstra knap. Næste gang du bruger skjorten, har du måske ikke uret på. Og så er det rart at have den ekstra knap Og det er præcis derfor skjorterne laves sådan, hvilket er svaret på trådstarters spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 7. Juni, 2020 tvr skrev, for 1 time siden: Og det er præcis derfor skjorterne laves sådan, hvilket er svaret på trådstarters spørgsmål. Betyder det så, at hvis man har ur på venstre håndled skal man bruge den yderste knap i venstre side og inderste i højre side. Og visa versa hvis man har uret på højre hånd (det gælder så dem der har et bevægelses handicap i form af at være kejthåndet.... (Ups... Nu får jeg nok på puklen).... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 7. Juni, 2020 Da jeg aldrig selv går med armbåndsur, havde jeg slet ikke tænkt tanken, men det lyder som en plausibel forklaring på toknapsmysteriet... Nu kan jeg sove roligt i nat. Tak for de mange fine svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 8. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 14 timer siden: Da jeg aldrig selv går med armbåndsur, havde jeg slet ikke tænkt tanken, men det lyder som en plausibel forklaring på toknapsmysteriet... Nu kan jeg sove roligt i nat. Tak for de mange fine svar. Kære MIckeyM, du skulle fjerne din frygt, og besøge den Fynske skønhed, du ved hvem, så vil du aldrig, som i absolut aldrig bekymre dig mere om noget så banalt som knappe i ærmerne, de eneste knapper du vil tænke på, er dem der skal til for at besøge hende igen og igen.., og køb så Poloer for fremtiden Div ven MIsjo! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RNHammer 48 Skrevet 8. Juni, 2020 @MickeyM når du knapper manchetten, så skal der være plads til ca to fingre mellem dit håndled og manchetten. Den knap som kommer tættest på dette er den som skal bruges. Du kan vælge at lade den anden sidde, eller klippe den af og gemme den som reserve. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RNHammer 48 Skrevet 8. Juni, 2020 @MickeyM som @Nemtøs nævner er det et lidt anderledes valg. Nu kender vi ikke festens tema eller hvilken slags. Men generelt kan man sige at lyse farver til skjorten bliver brugt til glædelige fester, og mørke/sort til sørgelige fester. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 8. Juni, 2020 Godt trådstarter fik svar mit råd til alle der går i skjorte manchet skjorter og manchet knapper eventuelt med monogram af initialerne fra ens navn - Ret så stiligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 8. Juni, 2020 Alkoholikeren skrev, for 17 minutter siden: mit råd til alle der går i skjorte manchet skjorter og manchet knapper eventuelt med monogram af initialerne fra ens navn - Ret så stiligt. Det råder jeg såmænd også over, men nu var der tale om en familieudflugt som blandt andet indebar mad over bål, så jeg ville ikke lige iføre mig mit stiveste puds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 8. Juni, 2020 RNHammer skrev, for 43 minutter siden: @MickeyM som @Nemtøs nævner er det et lidt anderledes valg. Nu er jeg så heldig, at jeg ser brandgodt ud i de fleste farver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 8. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 9 minutter siden: Det råder jeg såmænd også over, men nu var der tale om en familieudflugt som blandt andet indebar mad over bål, så jeg ville ikke lige iføre mig mit stiveste puds Meget fint at du klæder dig efter lejligheden i mine unge dage holdt garden party - idag griller vi i haven En ung velopdragen mand stillede i blazer og slips Fandme stilfuldt men måske han burde have taget et Safari sæt på som de øvrige gæster Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 9. Juni, 2020 issen skrev, den 7.6.2020 at 10:36: Hvem køber langærmet skjorte om sommer Hellere købe langærmet skjorte og smøge ærmerne op end at købe kortærmet. Det er kun Hawaii skjorter jeg nogensinde ville købe som kortærmet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
K som Karsten 21 Skrevet 9. Juni, 2020 RNHammer skrev, den 8.6.2020 at 18:39: @MickeyM når du knapper manchetten, så skal der være plads til ca to fingre mellem dit håndled og manchetten. Den knap som kommer tættest på dette er den som skal bruges. Du kan vælge at lade den anden sidde, eller klippe den af og gemme den som reserve. Nemlig!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg