Hop til indhold

Recommended Posts

For gud ved hvilken gang var jeg forbi syndens gade i Istedgade.

Som sædvanlig forbi Abel Catrines gade og lavede aftale med en relativ smuk ung dame.

Jeg erindrer at det var 1000 kr. for en time og 300 kr. for tilhørende anal, hvilket jeg valgte.

Som sædvanligt kysser jeg ikke og slikker ikke - og videre har jeg et lavt forventningsniveau.

Da vi var færdige spurgte jeg om det var muligt at blive længere.

Det var det for en pris for 700 kr. for 20 minutter. Da jeg var lystig endte jeg med at betale dette.

Hele seancen blev generelt leveret uden indlevelse eller større personlighed.

Men jeg klager egentlig ikke, da det var nogenlunde ud fra mine forventninger.

Og mange gange er det sikkert forventningerne der ikke bliver indfriet.

Efter mit besøg i Abel Catrines gade, gik jeg videre op til Istedgade hvor jeg stødte på en dansk glædespige, som de fleste måske ville kendetegne som misbruger.

Til spørgsmålet om en time, var svaret 800 kr. og jeg sagde ja, men gav hende 1000 kr.

Vi gik til en sidegade som har værelser for 300 kr. for en time. Da vi havde være i lokalet ca. 20 minutter ville hun efter kokain og spurgte om vi skulle splejse. Men da jeg ikke tager dette stads, sagde jeg at hun måtte tage det selv. Jeg gav hende ca. 800 kr. at købe for, og sagde at jeg ville vente på hende.

Hun gik og tiden gik og jeg måtte købe en time mere. På et tidspunkt kom hun tilbage for at fortælle at hun snart kom tilbage, og at hun ikke var ”en af dem der bare blev væk”. Da der var gået endnu en time mere tænkte jeg at nu var tiden gået og tog hjem.

Alt i alt en udmærket aften/nat som kostede mig omring 5000 kr. men uanset hvad, hyggede jeg mig.

Dog tænker jeg at gå til mere professionelle næste gang og få en smule mere service.

• Synes godt om 3
  • Haha 9
  • Forvirret 2
  • Sørgelig 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

kunne godt bruge det beløb meget bedre end på de snuskede gader i KBH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 7 timer siden:

Vi gik til en sidegade som har værelser for 300 kr. for en time.

Hvordan var værelset?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg erindrer at det var 1000 kr. for en time og 300 kr. for tilhørende anal, hvilket jeg valgte

Hvilken af pigerne var det, der er jo 5 at vælge imellem? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
average joe skrev, 1 time siden:

De ligner nogle af dem som også sælger på gaden, 

Været forbi istedgade i andre sammehæng og lagde mærke til der er meget få der trækker på gaden

Ja, og Skelbækgade er helt tom. Godt det samme. Det var noget andet for år tilbage, hvor DANSKE husmødre gik derhen for at tjene til terminen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 11 timer siden:

Sku den ik ha været i hyggesnak eller en anden fiktions-kategori? 

Unge ven. Du hører hjemme i brok-kategorien.  Find dog noget fornuftigt at tage dig til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobwhite skrev, den 7.6.2020 at 08:26:

Finn, det er en vild historie, ihvertfald i min bog. Ecce homo. Har du et Jesus komplex?

Jeg er faktisk i en religiøs krise... Jeg har fundet ud af at jeg ikke selv er gud..! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, den 8.6.2020 at 11:49:

Unge ven. Du hører hjemme i brok-kategorien.  Find dog noget fornuftigt at tage dig til.

Jeg brokker ikke.. Stiller bare et spørgsmål. Men tak for at bidrage i den positive ånd til dette site! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, den 7.6.2020 at 00:51:

Alt i alt en udmærket aften/nat som kostede mig omring 5000 kr. men uanset hvad, hyggede jeg mig.

Ja, du forstår da virkelig at bruge penge, du må jo komme nemt til dem

481401812_Whatcomeseasywontlastforlong.thumb.png.cb6725d8048ff709c6439f7e08dc5ec2.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...