Hop til indhold
Guest Oviedo

Diana Skanderborg love it

Recommended Posts

Jeg har lavet en aftale med hende i Randers. Der gik meget lang tid mellem svar på sms'er, men en aftale blev det til. Da jeg så endelig banker på adressen, er der ingen som åbner.

Jeg kan ud fra denne tråd også se at hun har 2 profiler med 2 forskellige telefonnumre....jeg har prøvet at ringe og skrive på begge, men uden held??

Jeg har ikke spurgt efter andet end 30 min. Hun skrev en pris og adresse og det var det. Jeg tror ikke at jeg har fornærmet hende på nogen måde...

Konkluderede at det var en fake profil / profiler....indtil at jeg så denne tråd.

https://annoncelight.dk/showad/242978

https://annoncelight.dk/showad/242925

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes

Har været sammen med hende 3 gange i Randers de sidste 2 år, hun er meget sød og kun tydeligt mærke at hun gerne vil ha at jeg fik en god omgang, det ikke så tydeligt på foto, men hun har faktisk en ret stor og dejlig røv, service er no rush, hun er ca 30år, og hun er i Randers lige for tiden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexes skrev, den 15.8.2022 at 02:48:

Har været sammen med hende 3 gange i Randers de sidste 2 år, hun er meget sød og kun tydeligt mærke at hun gerne vil ha at jeg fik en god omgang, det ikke så tydeligt på foto, men hun har faktisk en ret stor og dejlig røv, service er no rush, hun er ca 30år, og hun er i Randers lige for tiden 

Link? Be om :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...