Hop til indhold
Guest Oviedo

Diana Skanderborg love it

Recommended Posts

Guest Oviedo

Kære alle 

Jeg har i dag haft en fantastisk rejse fra Sjælland til smukke Skanderborg hvor dejlige Diana pt har til huse Glæden var ditto ved vores øjenkontakt som gik gennem underlivet på os begge lækker sex kys og kram

nosserne er mega ømme efter Di”s mund og huller

håber på snarlig gensyn fra spanske Diana<3

https://annoncelight.dk/showad/242978

Redigeret af Oviedo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oviedo skrev, for 1 time siden:

Kære alle 

Jeg har i dag haft en fantastisk rejse fra Sjælland til smukke Skanderborg hvor dejlige Diana pt har til huse Glæden var ditto ved vores øjenkontakt som gik gennem underlivet på os begge lækker sex kys og kram

nosserne er mega ømme efter Di”s mund og huller

håber på snarlig gensyn fra spanske Diana<3

https://annoncelight.dk/showad/242978

Hun ser latinamerikansk ud, men kan vel også være  rumænsk sigøjner pige. Spanier er hun ikke.

Underligt at du deltager i tråde med såkaldte spanske piger og har et nick som også er en spansk by.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oviedo skrev, for 17 minutter siden:

Diana er som tidligere nævnt en atypisk men ægte spanier<3

Hun er ikke spanier. Den pige på billederne er ikke hvid men mestizo

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi ikke stoppe med at fluekneppe om hvor spansk hun er, jeg kan så bekræfte at hun er spansk, om der i hendes forfædre måtte findes blod der ikke er fra Spanien er da vel for fanden ligegyldigt. Hun er monster sød, ser i mine øjne ser fantastisk dejlig ud, har altid ydet min den fineste service. Hvis hun ikke falder i "din" smag så find en anden. Jeg er 117nede  generations dansker men der rulle også en lille bitte smule polsk blod i mig men jeg er dansker og Diana er spansk, asta basta bum og nej jeg har ikke så meget som en aktie i hendes forehavende.

Jeg ønsker alle en rigtig dejlig Søndag med netop den GPér I finder aller dejligst, tykke, tynde, blå, hvide, sorte eller noget der imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oviedo

Hej super fint passer perfekt til smukke Diana 

hils når du besøger hende:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oviedo

Hey igen

Hvis du søger på oleo på Al så står det ligger i centrum og City 

og ja det ligger centralt god fornøjelse DI giver der adressen på SMS :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oviedo

Diana 800 dkk for en god halvtime kan lade sig gøre. Men det er op til damen<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak skal du have Oviedo.

Jeg ringede og prøvede at bestille en times tid i morgen - Svaret var hun ikke vidste om hun var der i morgen, jeg spørger så om fredag måske kunne være en mulighed - svaret var det samme : Hun ved ikke om hun er der.

Jeg ved ikke, må erkende det ikke helt lyder som noget jeg har lyst til at støtte.

Hun ser fantastisk ud, men jeg håber da hun selv bestemmer !?

Redigeret af PeterG
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oviedo

Hej Peter

Hun snakkede vist noget om et par fridage. Ærgerligt men prøv lige et ring i morgen Hvis hun nu var “hjemme” God jagt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oviedo

Hej Peter 

Håber for dig at du har fået en ny aftale, i det Diana fortsat er på “pinden” i Skanderborg håbede på genvisit på djæleøen så fortsat jeres pige:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oviedo

Storetrolden har i ugens løb tænkt på dejlige Diana ..Såå pungen måtte op igen og afsted til hulen i Skanderborg Både skoven og pigen var igen indbydende så en god time hos min spanske var yderst perfekt Jeg kunne desværre ikke låne hende med hjem i en uges tid så i har hende endnu 

tak for en dejlig dag knus og isposer på pløkken<3:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oviedo

Diana 800 dkk for en god halvtime kan lade sig gøre. Men det er op til damen<3Det er det hele værd og lidt til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oviedo

Ser lige at den dejlige pige 29 år, som jeg lige sagde til hende, er flyttet til Vejle i løvernes hule:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Notchance skrev, den 15.4.2021 at 23:28:

Har tid hos Diana i morgen, men hvordan er stedet? Det ser lidt “in the middle of nowhere” agtigt ud. Er der rent og pænt eller hvordan?

Stedet er ikke det mest diskrete på en hverdag.. men en stille søndag går det nok. Rent og af nyere dato indvendigt. Diana er det værd. Har besøgt hende ofte og hun er en dejlig kvinde og med et dejligt væsen. Omsorgsfuld og virkelig fræk.. dejlig krop efter min smag - og søde øjne. :x 

Redigeret af Robustmandfolk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Diana i en time i går, og det var en lidt blandet oplevelse synes jeg.

På den ene side var hun virkelig sød, flot (synes jeg) og fokuseret på at give mig en god oplevelse.

På den anden side var der ikke noget Deep throat, som hun ellers skriver i sin annonce er hendes specialitet. Fransk var med kondom, selvom der står superfransk i annoncen. Og analsex sagde hun nej til, selvom vi havde aftalt det på sms og jeg havde betalt for det.

Jeg valgte ikke at diskutere nogle af de emner, og ville bare have det bedste ud af tiden, hvilket jeg også egentligt fik, da hun virkelig er utrolig sød og ellers serviceorienteret. Et andet plus var at hun efterlod sin telefon i et andet rum, så der ikke var nogle vibrationer eller bib-lyde fra den under akten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Montgomery skrev, for 41 minutter siden:

Besøgte Diana i en time i går, og det var en lidt blandet oplevelse synes jeg.

På den ene side var hun virkelig sød, flot (synes jeg) og fokuseret på at give mig en god oplevelse.

På den anden side var der ikke noget Deep throat, som hun ellers skriver i sin annonce er hendes specialitet. Fransk var med kondom, selvom der står superfransk i annoncen. Og analsex sagde hun nej til, selvom vi havde aftalt det på sms og jeg havde betalt for det.

Jeg valgte ikke at diskutere nogle af de emner, og ville bare have det bedste ud af tiden, hvilket jeg også egentligt fik, da hun virkelig er utrolig sød og ellers serviceorienteret. Et andet plus var at hun efterlod sin telefon i et andet rum, så der ikke var nogle vibrationer eller bib-lyde fra den under akten

God og sober anmeldelse, der giver brugbar info. 

Du har betalt for noget du ikke har fået, det er ikke OK, men du undlader at råbe og skrige, men vælger at få det bedste ud af det, jeg kipper med kasketten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...