Hop til indhold
møgsvinet

Maithai massage - Silkeborg

Recommended Posts

Nogen der har været hos Maithai massage i Silkeborg og kan sige lidt om stedet, massagen og pigen/pigerne?

http://maithai-massage.dk/

Det ser jo ret fint og anstændigt ud og trænger til en god gang massage og har da lidt lyst til at prøve et nyt sted ... det ligner jo ikke umiddelbart et sted der tilbyder noget ekstra (udover tilbud om dampbad efter massagen), men nogen der har været der og kan bekræfte det eller måske oplyse om andet - i så fald hvad, og til hvilken pris? Hende det lille nips til venstre på billedet ser sgu ret nuttet ud ... hun må i hvert fald godt polere mit ettal :-p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der har været hos Maithai massage i Silkeborg og kan sige lidt om stedet, massagen og pigen/pigerne?

http://maithai-massage.dk/

Det ser jo ret fint og anstændigt ud og trænger til en god gang massage og har da lidt lyst til at prøve et nyt sted ... det ligner jo ikke umiddelbart et sted der tilbyder noget ekstra (udover tilbud om dampbad efter massagen), men nogen der har været der og kan bekræfte det eller måske oplyse om andet - i så fald hvad, og til hvilken pris? Hende det lille nips til venstre på billedet ser sgu ret nuttet ud ... hun må i hvert fald godt polere mit ettal :-P

Jeg har ikke været der men min mavefornemmelse siger at det er et seriøst sted. De reklamere hverken med tantra eller B2B og de har kun åbent til kl. 18. Så umiddelbart tror jeg ikke du skal sætte forventningerne for højt. Men smut da ind forbi og se hvad de tilbyder ved en gang oliemassage. Det kan man altid ha brug for og det koster kun 350 kr. Så kan du jo smide en anmeldes af dem herinde bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...