Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Jab Krasai & FP hos Sarah fra Frihedens Thai Welness

Recommended Posts

Så fik jeg også en tur med Jab Krasai med Sarah. Hun taler kun engelsk, men mutter Dao taler helt dansk så det er let af få en aftale i stand. Jeg ville have Jab Krasai og FP, og det var ikke noget problem. Sarah lagde ud med en finger op bagi, og da den indbød til mere kom der to fingre op, og efter et stykke tid og lidt arbejde så hele hånden, så det blev til en fisting. Det var rigtigt godt, og med hendes lille hånd oppe kunne prostata få en god gang massage. Den anden hånd kunne så tage sig af pung og pik, og jeg fik så en kæmpe orgasme. Efter lidt afslapning kunne jeg så nyde alm. sex med Sarah og det var også meget fint. Stedet ligger diskret og der er gode parkeringsmuligheder udenfor eller på villavejene ved siden af.

Stedet og servicen kan varmt anbefales!

Del dette indlæg


Link til indlæg
morfar1 skrev, den 15.7.2020 at 15:52:

Så fik jeg også en tur med Jab Krasai med Sarah. Hun taler kun engelsk, men mutter Dao taler helt dansk så det er let af få en aftale i stand. Jeg ville have Jab Krasai og FP, og det var ikke noget problem. Sarah lagde ud med en finger op bagi, og da den indbød til mere kom der to fingre op, og efter et stykke tid og lidt arbejde så hele hånden, så det blev til en fisting. Det var rigtigt godt, og med hendes lille hånd oppe kunne prostata få en god gang massage. Den anden hånd kunne så tage sig af pung og pik, og jeg fik så en kæmpe orgasme. Efter lidt afslapning kunne jeg så nyde alm. sex med Sarah og det var også meget fint. Stedet ligger diskret og der er gode parkeringsmuligheder udenfor eller på villavejene ved siden af.

Stedet og servicen kan varmt anbefales!

Er der andre en Sarah der give FP I Friheden? Eksempelvis Dao??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
doggingkbh skrev, for 3 timer siden:

Er der andre en Sarah der give FP I Friheden? Eksempelvis Dao??

Jeg ved ikke om Dean er der længere, men der var FP også muligt.
"Normalt" plejer det at være muligt med dem der arbejder der, men lige præcis med Dao selv, er det ikke min opfattelse at det er muligt.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...