Hop til indhold
Guest Indiske Devina

10 ting jeg elsker ved at være gp'er

Recommended Posts

Guest Indiske Devina

Efter en del henvendelser om hvad jeg elsker ved at være gp'er. Kan jeg ikke lade være med at tænke over det. Så for ikke at blive for liderlig ved tanken om det kommer min liste her. Der er forskellige former for sex jeg giver. Men min yngsling er gfe sex. Så denne liste er lavet efter det:)

Jeg vil ikke have at det bliver for kliche agtig som eks ( jeg elsker at få penge og go sex)

Min liste bliver lidt mere detajleret, håber det er okay.

10 ting jeg elsker ved at være gp'er

jeg elsker

spændingen der opstår når man skal til at åbne døren for en ny kunde. (Hvordan ser han ud? Hvordan er hans være måde. Vil jeg kunne li ham og passer vores kemi?)

jeg elsker

at se ham stå nøgen, sårbare og samtidtig med et blik der siger "lad mig tag dig nu" foran mig.

jeg elsker

hvordan vi går fra små kærlige berøringer og tantekys, til vilde sexdyr. Og slet ikke kan komme tæt nok på hinanden. Indtil man bliver kastet ned på sengen af et super liderlig handyr.

jeg elsker

den måde han kærtegner og kysser hver eneste cm af min krop og giver sig god tid. Speciel ved halsen og nakken. Og slutter ved min ekstrem våde fisse på det tidspunkt.

jeg elsker

Jeg elsker at høre hans lækre mandige støn, når jeg leger med han pik. Og samtidig mærke hans hænder i mit hår (uden at prøve at styre mit hoved på nogen måder, kun kærtegner)

jeg elsker

igen den måde, han pludselig stopper mit blowjob, tager fat i mig og ligger mig på ryggen så vi har øjen kontakt. Uhmm bare det at kunne se i hans øjne at lysten har taget fuldstændig over.

jeg elsker

at mærke hans dejlige pik trænge langsom og forsigtigt op i mig. At se nydelsen i hans øjne imens og at han stadig også vil gøre det behageligt for mig.

jeg elsker

at mærke stødene fra han pik oppe i mig. Først langsome og rolige, også begynder de at blive hårdere og hurtigere. Mærker den køre ind og ud i rytmiske bevægelser. indtil vi begge 2 får en multiorgasme samtidig.

jeg elsker

at mærke den dunke indeni mig, efter vi er kommet. at ligge med hoved på hans brystkasse og kærtegne hinanden. Og snakke om alt muligt. Kysse intens, få tøj på og se ham gå ud af døren igen

kort sagt jeg elsker at kunne elske med mine kunder<3

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970

Efter læsning af de liste må jeg indrømme jeg ærgre mig endnu mere over der er så langt over til dig. Sætter virkelig tanker gang om et besøg, men broen er sgù i vejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Svpe1970 skrev, for 27 minutter siden:

Efter læsning af de liste må jeg indrømme jeg ærgre mig endnu mere over der er så langt over til dig. Sætter virkelig tanker gang om et besøg, men broen er sgù i vejen.

Broer er til for at krydse. Jeg krydser gerne en bro for at mødes med min fantastiske gp.:wub:<3

Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
Misjo1 skrev, for 24 minutter siden:

Broer er til for at krydse. Jeg krydser gerne en bro for at mødes med min fantastiske gp.:wub:<3

Misjo1

Ville jeg også gerne, men da jeg kører lille lastbil er det ikke altid nemt. Har haft  taget turen over for et 1. gangsmøde for så at blive brændt af. Selvom vedkommende vidste jeg kørte fra Kbh. Så der blev travlt med at finde en plan B og sådan noget er ikke lige mig. Vil gerne gå og glæde mig og opbygge en god gang hudsult og mærke spændingen op til besøget. Så er det også nemmere for mig at koncentrerer mig om at vi er 2 der skal nyde og ikke kun 1.

Redigeret af Svpe1970

Del dette indlæg

Link til indlæg

Indiske Devina, hvor er du sød - dine 'light my fire' lyder som et rart parforhold - hvem ved for mange med to hjemmegående - det særlige ved betalingsrammen ufortalt - for hvorfor klikker det indimellem bedre eller anderledes - 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 5 timer siden:

jeg elsker

at se ham stå nøgen, sårbare og samtidtig med et blik der siger "lad mig tag dig nu" foran mig.

jeg elsker

Jeg elsker at høre hans lækre mandige støn, når jeg leger med han pik. Og samtidig mærke hans hænder i mit hår (uden at prøve at styre mit hoved på nogen måder, kun kærtegner)

jeg elsker

at mærke den dunke indeni mig, efter vi er kommet. at ligge med hoved på hans brystkasse og kærtegne hinanden. Og snakke om alt muligt. Kysse intens, få tøj på og se ham gå ud af døren igen

kort sagt jeg elsker at kunne elske med mine kunder<3

Tak for fantastisk læsning, det fører en gammel mand tilbage til sine yngre dage hvor man kunne det hele og lidt til

Har tilladt mig at klippe lidt i dine tekst og gemt de ting jeg nyder hos en blid GP

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det ligesom dig Devina. Derfor bliver jeg altid så trist over at høre om mænd, der har haft dårlige oplevelser og om piger som tydeligvis ikke ønsker at være i det her fag. Når nu jeg sidder derude og glæder mig til næste besøg :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
MickeyM skrev, for 4 timer siden:

Tak for at dele:)  Det er en meget fin liste, man bliver jo helt.... morgenlystig:D

Dejligt;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Svpe1970 skrev, for 3 timer siden:

Hehe det kunne ellers være hyggeligt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Afklaretmand skrev, for 1 time siden:

Indiske Devina, hvor er du sød - dine 'light my fire' lyder som et rart parforhold - hvem ved for mange med to hjemmegående - det særlige ved betalingsrammen ufortalt - for hvorfor klikker det indimellem bedre eller anderledes - 

Det var enlig en perfekt måde at beskrive det på:) af personlige årsager fungere jeg ikke i et rigtig forhold, så jeg bruger det her fag til at få det jeg savner i et forhold. Alt det søde og romantiske. Hvor man føler sig nyforelsket så længe mødet vare:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
sn57 skrev, for 1 time siden:

Tak for fantastisk læsning, det fører en gammel mand tilbage til sine yngre dage hvor man kunne det hele og lidt til

Har tilladt mig at klippe lidt i dine tekst og gemt de ting jeg nyder hos en blid GP

Det er bare iorden:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
BBW Emma skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har det ligesom dig Devina. Derfor bliver jeg altid så trist over at høre om mænd, der har haft dårlige oplevelser og om piger som tydeligvis ikke ønsker at være i det her fag. Når nu jeg sidder derude og glæder mig til næste besøg :D 

Jeg har det på samme måde:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
Indiske Devina skrev, for 1 minut siden:

Hehe det kunne ellers være hyggeligt:)

Er jeg sikker på, og overvejer rigtig meget om jeg ikke skulle tage turen. Føler mig sikker på ikke at køre forgæves, men det må vente til vi er kommet igennem dette her. Sex er og bliver bedre med kys, kram, nusse og ligge tæt. Ellers virker det nærmest som maskinsex for mig, og ‘alle’ skal op og ringe her, og da jeg er en ‘gammel mand’ skal der afsættes mindst 1 time så det hele kan nås.

Kan du komme lidt nærmere ind på hvor du kan ses? Send evt PB.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Svpe1970 skrev, for 9 minutter siden:

Er jeg sikker på, og overvejer rigtig meget om jeg ikke skulle tage turen. Føler mig sikker på ikke at køre forgæves, men det må vente til vi er kommet igennem dette her. Sex er og bliver bedre med kys, kram, nusse og ligge tæt. Ellers virker det nærmest som maskinsex for mig, og ‘alle’ skal op og ringe her, og da jeg er en ‘gammel mand’ skal der afsættes mindst 1 time så det hele kan nås.

Kan du komme lidt nærmere ind på hvor du kan ses? Send evt PB.

Jeg er fuldstændig ening:) det står i min annonce når jeg er online der:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970
Indiske Devina skrev, for 23 minutter siden:

Jeg er fuldstændig ening:) det står i min annonce når jeg er online der:)

Må så holde udkig selvom jeg meget sjældent kigger annoncer igennem. Besøger meget få og gerne de/den samme da sex bliver bedre og bedre når man ‘kender’ hinanden. Og hellere kvalitet end kvantitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske off topic og please tilgiv mig oppe ved baren, men kunne man forestille sig, at 'vores' gudinder meldte coronaforsigtige og samtidigt pirrende menuer ud? Jeg mener: 'markedet' sukker vel efter jwg havde nær sagt driftige løsninger - selv (66 år) husker jeg, min faste gp i Lille Farimagsgade i primo firserne pga hivfarens pludselige ankomst satte dutten på Danmark - dengang noget af en forandring, men spænding og leg overvandt 'afstanden'. 

Men måske værdigt til en anden tråd: à la 'opbrud'

indiske Devina - vi venter!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Afklaretmand skrev, for 2 timer siden:

Måske off topic og please tilgiv mig oppe ved baren, men kunne man forestille sig, at 'vores' gudinder meldte coronaforsigtige og samtidigt pirrende menuer ud? Jeg mener: 'markedet' sukker vel efter jwg havde nær sagt driftige løsninger - selv (66 år) husker jeg, min faste gp i Lille Farimagsgade i primo firserne pga hivfarens pludselige ankomst satte dutten på Danmark - dengang noget af en forandring, men spænding og leg overvandt 'afstanden'. 

Men måske værdigt til en anden tråd: à la 'opbrud'

indiske Devina - vi venter!!! 

Hej undskyld men jeg tror desværre ikke at jeg  forstår hvad det er du skriver og mener:) kan du omformulere dig:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Afklaretmand skrev, for 8 timer siden:

kunne man forestille sig, at 'vores' gudinder meldte coronaforsigtige og samtidigt pirrende menuer ud?

Piger, der tænker i Coronaforsigtige menuer har helt sikkert skrevet det på deres profiler og i annoncerne ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søde @Indiske Devina , jeg elsker alle de 10 ting som du nævnte, så snart så muligt skal du finder sig i  min besøg og overbevise mig om det som du nævnte ;), selvfølgelig jeg tror på dig meeeeen jeg vil bevises 

Godt søndag til dig 

Sebmus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 18 timer siden:

Hej undskyld men jeg tror desværre ikke at jeg  forstår hvad det er du skriver og mener:) kan du omformulere dig:)

Jeg tænker blot, at der kommer coronasikre menuer - jaja intet er sikkert men - på gudindernes udhængsskilte à la dengang i firserne med hiv, omend det var gummi overvejende, der kom på - på med dutten, Danmark hed et af mange slogans - selv har jeg ikke forslag - men måske 'I' har, selvom 'I' mindst er lige så forskellige som 'vi' - 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Afklaretmand skrev, for 38 minutter siden:

Jeg tænker blot, at der kommer coronasikre menuer - jaja intet er sikkert men - på gudindernes udhængsskilte à la dengang i firserne med hiv, omend det var gummi overvejende, der kom på - på med dutten, Danmark hed et af mange slogans - selv har jeg ikke forslag - men måske 'I' har, selvom 'I' mindst er lige så forskellige som 'vi' - 

Jeg er ked af det men jeg forstår det stadig ikke:) jeg er nok den forkerte at spørge, da jeg er meget bogstavelig og har nemt ved at misforstå tingene. Så det skal siges uden omsvøb til mig:)

Vi er jo ikke en restaurant, så vi har hvis ikke menuer? 

Eller mener du hvad vi gør for at andre ikke bliver smittet eller hvad kunderne skal gøre? 

Jeg håber de andre gp'er forstår det bedre og kan give dig et ordentlig svar:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, 1 time siden:

Jeg er ked af det men jeg forstår det stadig ikke:) jeg er nok den forkerte at spørge, da jeg er meget bogstavelig og har nemt ved at misforstå tingene. Så det skal siges uden omsvøb til mig:)

Fortvivlet ikke, jeg opfatter det heller ikke som et skarpt formuleret spørgsmål som @Afklaretmand kommer med:)

Da HIV ramte os i 1980'erne blev vores sexuelle vaner ændret, vi begyndte at bruge kondom, og det har holdt ved lige siden.

Som jeg læser @Afklaretmands indlæg, spørger han om, om du tror at coronankrisen vil ændre jeres måde at være sammen med jeres gæster på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Afklaretmand skrev, for 2 timer siden:

Vi kan ikke betjene jer bag en plastikskærm, så der kommer ingen "Corona menu". Du vælger selv om du tør tage chancen og besøge os, om du vil vente, eller om du helt vil stoppe. Men vi kan ikke gøre det store for at mindske smitterisikoen andet end gå højere op i rengøring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Men vi kan ikke gøre det store for at mindske smitterisikoen andet end gå højere op i rengøring.

Et møde en til en er forholdsvis sikkert. Er der corona til stede, vil smittekæden kun starte langsom op og kan hurtigt inddæmmes.

Derimod kan en fest med 100 personer, hvor der er coronasmitte tilstede, hurtigt blive til en meget alvorlig sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...