Hop til indhold
PS44

Sweet Alice i Glostrup

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af at møde Sweet Alice ude på det kendte sted i Glostrup. Kommunikationen foregik meget nemt via whatsapp og vi fik sat en date op. Hendes billeder og alder passer meget fint men hun har det kønneste ansigt og dejligste øjne hvilket man ikke kan se ud fra hendes billeder. @Beauty Alice er helt igennem en meget lækket petite pige med de frækkeste  små ungpige bryster og en sindsyg lækker krop. Hun er kamp lækker og en meget velplejet ung pige 

Jeg bestilte en time sammen med @Beauty Alice og fortryder så absolut ikke et sekund. Det hele udviklede sig naturligt og meget kærligt med masser af kys, nærvær og berøring. Nu går jeg ikke i detaljer med selve agten men kan blot nævne at det var såden en dejlig oplevelse. 
Mellem runderne gav hun massage og vi hygge snakkede om løst og fast og hun er nem at tale med. Pas på hun kan blive et dyrt bekendtskab på sigt. Min varmeste anbefalinger og sweet Alice er klart et genbesøg værd. Uhyggelig fræk ung pige og gav dejlig lyd fra sig under selve agten. Hendes blow var skønt varierende og sensuelt. 

@Beauty Alice you are true eye candy and Thanks for a lovely visit. See you.

Redigeret af PS44

Del dette indlæg

Link til indlæg
Beauty Alice skrev, for 2 minutter siden:

Thank you so much.<3 i hope to see you again.:wub:

You will :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der ved hvor langt fra offentlig transport den unge dame holder til.

ønsker ikke adressen, men blot en waypoint om gå tiden fra bus /s tog.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig en så 10-15 min i roligt tempo fra Glostrup station - nu trækker en genbesøg hos sweet Alice igen hehe :P:rolleyes: hun er en lille lækker godte.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...