Hop til indhold
AK69

Sun Thai Massage - no sex..

Recommended Posts

Kære venner.

En lille anmeldelse af "de stuerene". http://www.sunthaimassage.dk/

Der står "No sex" - og det tror jeg passer. Fik ihvertfald ikke anden opfattelse overhovedet. Og med den massage, var tankerne også et helt andet sted en der....

Har igennem lang tid gået med et "træls" knæ - og da ryggen så oveni lavede lidt knuder, besluttede jeg mig for at besøge hende. Var egentlig indstillet på at der skulle "skæres" i knæet, men fortalte hende om problemerne.

Så jeg fik en time hvor jeg blev trukket, knækket, gået på, vredet og drejet. Det gjorde f.... ondt :shock: Helt rundt på gulvet efter en times "smerte", forlod jeg stedet - 300 kr. fattigere.

Men det hjalp sgu :D . Næste dag var både ryg og knæ i orden, og har været det siden. Siden har jeg gentaget seancen bare for at være sikker.

Pigen (indehaveren) er sød, venlig og imødekommende på den sobre måde. Stedet ser lidt slidt ud udefra, men er rent og pænt indenfor.

So guys - damn good massage, if that´s what you need :D

God fornøjelse - AK69.

PS. Jeg har ingen økonomiske interesser, har andel i, i familie med, bagmand for den ovenstående person eller sted. Bare glad for en GOD behandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...