Hop til indhold
reply

Mini GB (2 personer) med mellemøstlig pige

Recommended Posts

Guest Svpe1970
bomelum skrev, for 49 minutter siden:

Kan ikke skrive privat til dig? Jeg er på!

Der går 24 timer fra oprettelse til du kan sende besked. Bare så du ved hvorfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reply skrev, den 3.6.2020 at 21:14:

Drømmer du om sex med en  27 årig mellemøstlig pige på 167 cm og 63 kg, så har du nu chancen. 

Pigen er amatør og har kun prøvet sex med sin ex-mand. Vi søger derfor kun to deltagere - jeg vil være den tredje person 

Det kommer til at foregå på sjælland en times kørsel fra København i vestgående retning.. (nærmere info følger senere)

For at deltage skal en række krav være opfyldt.

1. højst 35 år

2. Du skal være en blid gentleman

3. respektere et nej

4. Du skal se godt ud

5. Du skal være helt eller delvis omskåret - hun tænder ikke på forhud

Jeg besvarer kun seriøse henvendelser. 

Skriv derfor " jeg er omskåret i emnefeltet" 

Beskeder, der ikke er navngivet "jeg er omskåret" vil ikke blive læst. 

årsagen hertil er, at jeg vil være sikker på, at I har læst hele annoncen og opfylder hendes krav. 

Tilmelding sker ved besked til mig

Hej er du  selv omskåret i der er omskåret hvordan føles  pikhoved så er der utrolig følsomt eller er det blevet mindre følsom tænker om det bliver mere eller mindre  følsom  fortæl det      syntes hun selv skulle skrive efter fyre

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 6 timer siden:

Hej er du  selv omskåret i der er omskåret hvordan føles  pikhoved så er der utrolig følsomt eller er det blevet mindre følsom tænker om det bliver mere eller mindre  følsom  fortæl det      syntes hun selv skulle skrive efter fyre

Hvad mener du

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 14 timer siden:

Hi are you yourself circumcised in what is circumcised how dick head feels then is it incredibly sensitive or has it become less sensitive thinking about it becoming more or less sensitive tell it she thought she should write for guys

i think it becomes more sensitive im not sure but because extra skin is removed from Tip. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LetsDoThis skrev, for 14 timer siden:

i think it becomes more sensitive im not sure but because extra skin is removed from Tip. 

It's the opposite.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LetsDoThis skrev, for 8 timer siden:

Really? well i thought it becomes more sensitive lol

It's a controversial issue, with little and dubious research. Some say no change, others say reduced sensitivity.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 16 minutter siden:

It's a controversial issue, with little and dubious research. Some say no change, others say reduced sensitivity.

For me it's the last. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

For me it's the last. 

Everybody I have ever heard from, who where circumcised when they were old enough to have had experience with the sensitivity, says the same. But some research says no statistical difference. I have a very hard time believing it, but I cannot reject it completely.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 10 timer siden:

Everybody I have ever heard from, who where circumcised when they were old enough to have had experience with the sensitivity, says the same. But some research says no statistical difference. I have a very hard time believing it, but I cannot reject it completely.

Not to turn this thread in to a discussion about circumcision and sensitivity, but one benefit for me was that since the sensitivity has gone down for me, i can last for so much longer now.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Clockwise skrev, for 5 timer siden:

Jeg kan heller ikke sende en PB :(

Opfylder ellers kravene, og kunne være spændende! 

@Clockwise du kan ikke sende besked før efter 24 timer fra du oprettede din profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det vertikale smil skrev, den 6.6.2020 at 22:00:

Mange gamle ræve i denne tråd, der synes, at rønnebærerne er sure... Jeg synes, at arrangementet lyder frækt og ville ønske, jeg kunne komme i betragtning, men er desværre for gammel og kan næppe nå at blive omskåret i tide. Men god fornøjelse til ts og pigen!

Wow - den dummeste kommentar i strengen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 17.6.2020 at 00:02:

Everybody I have ever heard from, who where circumcised when they were old enough to have had experience with the sensitivity, says the same. But some research says no statistical difference. I have a very hard time believing it, but I cannot reject it completely.

Tror nu ærlig talt, at det der bekymrer forskerne indenfor dette emne, er del de omskæringer der går galt, og hvor barnet enten vansires for livet eller dør! Herudover er der også spørgsmålet om fratagelsen af barnets ret til at afvise denne dybt, dybt vanvittige sædvane blandet muslimer og jøder. Endelig, er der altså også en del som påstår at deres sexliv er ødelagt af mishandlingen.

Og så mener jeg iøvrigt, at enhver annonce, der forudsætter at der blevet, eller skal begås, vold mod et menneske, burde være forbudt på dette board! Erindrer i denne forbindelse en anmeldelse fra, tror det var Tyskland, hvor en af deltagerne i et gruppearrangement havde oplevet at en pige fik tæsk, fordi hun ikke havde lyst til den form for sex, en anden deltager krævede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det vertikale smil skrev, den 6.6.2020 at 22:00:

Mange gamle ræve i denne tråd, der synes, at rønnebærerne er sure... Jeg synes, at arrangementet lyder frækt og ville ønske, jeg kunne komme i betragtning, men er desværre for gammel og kan næppe nå at blive omskåret i tide. Men god fornøjelse til ts og pigen!

Så du vil lade dig omskære for at komme i betragtning til et GB som måske/måske ikke bliver til noget.
Så har jeg hørt det med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, den 19.6.2020 at 07:46:

Tror nu ærlig talt, at det der bekymrer forskerne indenfor dette emne, er del de omskæringer der går galt,

Det er begge dele.

Pogo skrev, den 19.6.2020 at 07:46:

denne dybt, dybt vanvittige sædvane blandet muslimer og jøder.

Og amerikanere, sydøstasiater samt sorte afrikanere - uafhængigt af religion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Det er begge dele.

Og amerikanere, sydøstasiater samt sorte afrikanere - uafhængigt af religion.

Yep! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 22 timer siden:

Så du vil lade dig omskære for at komme i betragtning til et GB som måske/måske ikke bliver til noget.
Så har jeg hørt det med...

Ahhh. Mon ikke det var et forsøg på at være morsom? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...