Lucasberggreen 3 Skrevet 3. Juni, 2020 Jeg er rimelig ny på området, så er der nogle der kan forklare, hvordan B2B massage foregår? Hvad kan jeg forvente at få? Og hvad koster det typisk? Lucas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 3. Juni, 2020 Krop til krop massage. Du er nøgen hun er nøgen også massere hun med olie og kroppen. priserne svinger i Østjylland fra 800 til 1000 de fleste steder. Hvad der sker derefter er vist op til en selv. Hånd, blow, fuldpakke eller ingenting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucasberggreen 3 Skrevet 3. Juni, 2020 Energy skrev, for 17 minutter siden: Krop til krop massage. Du er nøgen hun er nøgen også massere hun med olie og kroppen. priserne svinger i Østjylland fra 800 til 1000 de fleste steder. Hvad der sker derefter er vist op til en selv. Hånd, blow, fuldpakke eller ingenting Hvad er incl i de 800-1000 kr? Hvordan foregår det, tager man bare tøjet af og lægger sig på sengen? Eller er hun med til at tage det af? Må man pille ved hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 3. Juni, 2020 Lucasberggreen skrev, for 5 minutter siden: Hvad er incl i de 800-1000 kr? Hvordan foregår det, tager man bare tøjet af og lægger sig på sengen? Eller er hun med til at tage det af? Må man pille ved hende? Nogen steder for du det hele få de 1000. Andre lidt dyrere. De plejer at bede dig om at tage tøjet af og ligge dig. Så får du fuldkrops massage omkring 30 min og efter det b2b med hendes krop. Nogen vil gerne røres imens nogen vil gerne vente. Tror det er lidt kemi. Syntes du skal prøve en tur. Tag det som det kommer og slap helt af. Fortæl det er første gang du prøver den slags. Det skal nok gå. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg