Hop til indhold
Gæst

Muligt overfald på prostitueret

Recommended Posts

Forhåbenligt har kunden bestilt tid via SMS eller telefon, og derfor nemt for politiet at finde frem til vedkommende.

Ift. straf forventer jeg en retfærdig straf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 4 timer siden:

Dette kunne tyde på, at en prostitueret har været udsat for et kriminelt forhold.

Hun kan også selv være sprunget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

Hun kan også selv være sprunget.

Hvorfor skulle hun være sprunget selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 39 minutter siden:

Måske havde hun taget for meget LSD og troet hun kunne flyve ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, 1 time siden:

Synes, at jeg kan huske en ældre historie om en broder, der var på besøg hos en udenlandsk pige, hvor politiet kom, og hun stak af gennem vinduet.

Prøvede at søge efter historien, men kunne ikke finde den.

Desuden har det vel ikke stået nogen steder, at der overhovedet er tale om en prostitueret i dette tilfælde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bear skrev, for 13 minutter siden:

Er det en adresse man burde kende? ;) 

Burde og burde ;). Det står i artiklen, selvom politiet ikke vil be-afkræfte det. Men jeg kender ejeren af spillehallen i stuen, så jeg er ved, der er et bordel der.

Jeg har aldrig selv været på bordellet, så kan ikke sige om hvorvidt du går glip af noget eller ej :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, 1 time siden:

Desuden har det vel ikke stået nogen steder, at der overhovedet er tale om en prostitueret i dette tilfælde?

Nææ, det nærmeste man kommer er at "naboer oplyser at bygningen huser et bordel", hvilket er rigtigt nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Dinosdk69 skrev, 1 time siden:

Synes, at jeg kan huske en ældre historie om en broder, der var på besøg hos en udenlandsk pige, hvor politiet kom, og hun stak af gennem vinduet.

Prøvede at søge efter historien, men kunne ikke finde den.

Ja, men det var jo ikke fordi, at politiet kom, at hun “sprang”.

Nej, det kan du selvfølgelig have ret i. Men når en kvinde springer ud fra et bordel, så vil jeg mene, at sandsynligheden for, at hun er prostitueret er stor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Gløden skrev, for 1 minut siden:

Nææ, det nærmeste man kommer er at "naboer oplyser at bygningen huser et bordel", hvilket er rigtigt nok.

Det er utvivlsomt et bordel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, Lige nu:

Det er utvivlsomt et bordel.

Jamen det er det. Har selv besøgt det 1 gang, tilbage i 2010, eller 2011 husker det ikke helt nøjagtigt, men jeg kan kende indgangsdøren hvor 2 betjente i videoen går ind

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...