los calientes 16 Skrevet 3. Juni, 2020 Har læst med på sidelinjen i et stykke tid, men dette er min første anmeldelse. Har ikke besøgt så mange GP'er, men har længe haft Black Angel i kikkerten, om hvem denne anmeldelse er om: https://annoncelight.dk/showad/278026 Kontakten til Black Angel AKA Melinda, som jeg vil kalde hin fremadrettet, forgik uden problemer og blev besvaret hurtigt. Fik en aftale i hus til da jeg havde fået fri fra arbejde og kørte til Holsted hvor hun husere i øjeblikket. 60 minutter med hele pakken og så spurgte jeg om hun ville tage en nederdel eller kjole på, hvilket ikke var noget problem. Stedet er ikke så diskret, med indgang ud til vejen, men ellers var der rent og pænt. Blev taget imod i døren af Melinda selv, der som jeg havde ønsket havde taget en lille lyserød kjole på Det er 100% Melinda på billederne, men virkeligheden overgår dem Melinda er en super flot og naturlig pige, tynd men stadig med en rund flot røv og små flotte bryster, mere solbrun ind på hendes billeder og langt sort hår med en lyserød farvet stribe. Hun har også nogle flotte læber, men tilbyder desvære ikke kys på grund af COVID-19 Desvære går jeg med et lille erektions problem, hvilket er super frustrerende når man er i selvskab med sådan en flot pige som Melinda. Men her skinner Melinda's personlighed virkelig igennem, i stedet for at dette kunne gøre hele seancen lidt akavet og pineligt, formåede hun hele tiden at holde stemningen kørende og spurgte ind til hvad jeg ønskede. Er umådeligt glad for at slikke en pige, og fik lov til at bruge en masse tid på at slikke Melinda (ca. 30 minutter), hvilket gik over i en 69 og så kom der liv i pikken Melinda har den dejligeste lille velduftende fisse, med nogle flotte læber og så smager hun himmelsk Melinda overgik virkelig alle mine forventninger og alle aftalte ydelser blev efterkommet, og man kan ikke lade værd med at blive en lidt små forelsket i hendes feminine søde og omsorgsfulde væsen Som i nok kan fornemme har jeg kun positivt at berette om Melinda som jeg håber på snart at besøge igen i Holsted, ellers må jeg sku kører til Holstebro hvor hun efterfølgende tager til. Som Melinda selv kalder sig, så er hun en Angel, sød og super chamerende at være sammen med, og hvis man behandler hende som en dronning, så behandler hun dig som en konge Håber snart det her COVID-19 er ovre så næste besøg kan blive med kys, det var sku det eneste jeg manglede 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 4. Juni, 2020 Kanon skøn anmeldelse synes jeg, og kan kun sige at jeg også synes hun er absolut skøn. Kan også se at der er 4 andre end dig der har de samme oplevelser med hende, da der er oprettet hele 5 solo indlæg som anmeldelser på hende bare på side 1 i anmeldelser. Kan godt se du er helt ny, men er lidt sjovt at der pludseligt kommer så mange solo anmeldelser ny oprettede på den samme pige. Normalt så går folk ind på en allerede eksisterende anmeldelse af samme pige, og fortæller deres oplevelse, så i stedet for 5 stk, så havde der været 1 hvori alle 5 havde anmeldt pigen Bar så lækkert at høre du havde det skønt med Melinda, og er da vist også næsten umuligt andet med hende. Hun er bare så mega sød og smilende og giver en skøn oplevelse på alle måder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg