Hop til indhold

Recommended Posts

Det er jeg også i dialog omkring. Jeg er bare forsigtig - her er der tale om en person der ikke leverer meget information om sig sig selv og som siger hun vil mødes på private steder og helst relativt sent om aftenen. Så jeg er ikke helt overbevist om hvor tryg jeg føler mig ved det hele. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den annonce kandiderer da vist til prisen som årets mindst informative. Tager man af sted til hende, må det da vist udelukkende være fordi, at man selv forestiller sig noget bestemt om pigen. På så godt som intet grundlag.

Nu er jeg nok ikke selv typen, der tager voldsomt store chancer (og går måske derfor glip af noget en gang imellem), men jeg ville blive meget overrasket, hvis @jydskfyr fik en positiv oplevelse ud af det.

Redigeret af Den_glade_amatør
Trykfejl rettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Hvad tiltaler dig ved annoncen? Jeg synes den er utiltalende. Der er kun en intetsigende mailadresse. I KBH findes der et hav af muligheder, så forstår ikke du er interesseret i denne, med mindre du tror det er gratis 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...