jydskfyr 98 Skrevet 2. Juni, 2020 Hej, er der nogen der har erfaringer med denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/296761 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun 65 Skrevet 2. Juni, 2020 Du må afsted og tage en for holdet, så kan vi andre følge efter hvis det er OK! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydskfyr 98 Skrevet 2. Juni, 2020 Det er jeg også i dialog omkring. Jeg er bare forsigtig - her er der tale om en person der ikke leverer meget information om sig sig selv og som siger hun vil mødes på private steder og helst relativt sent om aftenen. Så jeg er ikke helt overbevist om hvor tryg jeg føler mig ved det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4639 Skrevet 2. Juni, 2020 (edited) Den annonce kandiderer da vist til prisen som årets mindst informative. Tager man af sted til hende, må det da vist udelukkende være fordi, at man selv forestiller sig noget bestemt om pigen. På så godt som intet grundlag. Nu er jeg nok ikke selv typen, der tager voldsomt store chancer (og går måske derfor glip af noget en gang imellem), men jeg ville blive meget overrasket, hvis @jydskfyr fik en positiv oplevelse ud af det. Redigeret 2. Juni, 2020 af Den_glade_amatør Trykfejl rettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 2. Juni, 2020 (edited) Hvad tiltaler dig ved annoncen? Jeg synes den er utiltalende. Der er kun en intetsigende mailadresse. I KBH findes der et hav af muligheder, så forstår ikke du er interesseret i denne, med mindre du tror det er gratis Redigeret 2. Juni, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg