Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Det er jeg også i dialog omkring. Jeg er bare forsigtig - her er der tale om en person der ikke leverer meget information om sig sig selv og som siger hun vil mødes på private steder og helst relativt sent om aftenen. Så jeg er ikke helt overbevist om hvor tryg jeg føler mig ved det hele. 

Skrevet

Den annonce kandiderer da vist til prisen som årets mindst informative. Tager man af sted til hende, må det da vist udelukkende være fordi, at man selv forestiller sig noget bestemt om pigen. På så godt som intet grundlag.

Nu er jeg nok ikke selv typen, der tager voldsomt store chancer (og går måske derfor glip af noget en gang imellem), men jeg ville blive meget overrasket, hvis @jydskfyr fik en positiv oplevelse ud af det.

Redigeret af Den_glade_amatør
Trykfejl rettet

Skrevet

Hvad tiltaler dig ved annoncen? Jeg synes den er utiltalende. Der er kun en intetsigende mailadresse. I KBH findes der et hav af muligheder, så forstår ikke du er interesseret i denne, med mindre du tror det er gratis 

Redigeret af Pophair

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.