Hop til indhold
Såholdervi

Lucia Videbæk 0/10

Recommended Posts

https://www.annoncelight.dk/showad/295000

Først og fremmest er det falske billeder. Hun er lige så bred som høj og snakker kun spansk.

Jeg har altid kigget efter anmeldelser herinde, men har idag lavet en bruger fordi jeg aldrig har haft så dårlig en oplevelse hos en pige.

Bestilte en halv time ved hende, nåede knap nok at smide tøjet før at hun trak og hev i pikken som om at hun prøvede at starte græsslåmaskinen.

Hun gad ikke rigtigt at knalde fordi hun fik en ny kunde i telefonen som ville ud til hende.

Jeg indrømmer at jeg nok skulle ha vendt ryggen til da jeg så at det ikke var hende, men prøvede at give det en chance.

0/10 sex (har stadig ondt i pikken)

Bare en heads up.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billederne er falske ja!

En ikke så høj, lidt tæt pige med latina booty - bred røv og store hynder! Der kun taler spansk, så ja det er lidt svært at kommunikere ret meget. Er man ikke selv et sludrechatol så går det nok, og jeg kan ikke genkende at servicen skulle være så dårlig! Jeg nød en halv times superfransk og kys med en ganske glad og varm kvinde! 

Er da ked af at du havde så skuffende en oplevelse! Kommer helt til at tro det var to forskellige bag annoncen, for jeg havde altså en god oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ligner okay på billederne, dog en anelse bredere, men det hører med og passer perfekt til den gode røv.

Prøv at lære nogle spanske fraser og i får en genial god tid. 

Har kun gode oplevelser og gode stunder med hende. Kan heller ikke genkende den første behandling. 
En rigtig varmblodet latina med gode bevægelser ;-)  og en varm kvinde.

Kan klart anbefales herfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Paoblo Escobar skrev, for 54 minutter siden:

Hun ligner okay på billederne, dog en anelse bredere, men det hører med og passer perfekt til den gode røv.

Prøv at lære nogle spanske fraser og i får en genial god tid. 

Har kun gode oplevelser og gode stunder med hende. Kan heller ikke genkende den første behandling. 
En rigtig varmblodet latina med gode bevægelser ;-)  og en varm kvinde.

Kan klart anbefales herfra. 

Godt du oprettede en profil for at rette eventuelle misforståelser. :D:rolleyes:

Hvad koster sådan et spansk kursus? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...