TommyHansen 2972 Skrevet 1. Juni, 2020 Jeg er simpelthen så ulykkelig. I mange år har jeg gemt alle invitations-PDF-filerne fra de dejlige GB i Vejle i min mailbox. Jeg drømte om en dag at få tid til at få dem downloadet og printet ud, men tiden løb fra mig. Pludselig en dag skete der en katastrofe og min mailbox slettede alle de gamle mails, som jeg ellers har hæget om i så lang tid. Det er sikkert helt vanvittigt at spørge, om der ude i det danske land skulle være en GB-nørd, der har haft den samme passion som mig for at gemme filerne, men som har været så klog at få dem downloadet i tide? Skriv gerne en PB - og jeg er villig til at belønne en relevant henvendelse med både blomster, vin og chokolade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 1. Juni, 2020 TommyHansen skrev, for 8 minutter siden: Jeg er simpelthen så ulykkelig. I mange år har jeg gemt alle invitations-PDF-filerne fra de dejlige GB i Vejle i min mailbox. Jeg drømte om en dag at få tid til at få dem downloadet og printet ud, men tiden løb fra mig. Pludselig en dag skete der en katastrofe og min mailbox slettede alle de gamle mails, som jeg ellers har hæget om i så lang tid. Det er sikkert helt vanvittigt at spørge, om der ude i det danske land skulle være en GB-nørd, der har haft den samme passion som mig for at gemme filerne, men som har været så klog at få dem downloadet i tide? Skriv gerne en PB - og jeg er villig til at belønne en relevant henvendelse med både blomster, vin og chokolade. Kom til at tænke på alle disse arrangementer. Regner med du tænker på ham der også afholdt på Sjælland. Der deltog jeg mange gange og har netop kigget mine 2 mailadresser igennem for at se om jeg havde gemt nogle af disse filer. Fik nemlig også dem vedrørende Vejle. Indtil videre har jeg ikke kunnet finde nogen, men jeg mangler at få tjekket min gamle laptop hvor jeg også gemte dem. Skal lige i kælderen og hente den og se om jeg kan få den startet op. Ca 6 måneder siden sidst... Skal nok holde dig orienteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 1. Juni, 2020 Svpe1970 skrev, for 1 minut siden: Kom til at tænke på alle disse arrangementer. Regner med du tænker på ham der også afholdt på Sjælland. Der deltog jeg mange gange og har netop kigget mine 2 mailadresser igennem for at se om jeg havde gemt nogle af disse filer. Fik nemlig også dem vedrørende Vejle. Indtil videre har jeg ikke kunnet finde nogen, men jeg mangler at få tjekket min gamle laptop hvor jeg også gemte dem. Skal lige i kælderen og hente den og se om jeg kan få den startet op. Ca 6 måneder siden sidst... Skal nok holde dig orienteret. Du drømmer ikke om hvor lykkelig jeg vil blive, hvis du kunne hjælpe mig med genvinde en del af de gamle filer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 1. Juni, 2020 TommyHansen skrev, for 45 minutter siden: Du drømmer ikke om hvor lykkelig jeg vil blive, hvis du kunne hjælpe mig med genvinde en del af de gamle filer. Er i fuld gang med at lede, dog uden at have fundet filerne endnu. Tænker de måske er flyttet over på en af mine slæb bare harddiske. Er ved at finde dem frem, men har desværre 5, 6 stykker men giver ikke op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 1. Juni, 2020 Svpe1970 skrev, for 27 minutter siden: Er i fuld gang med at lede, dog uden at have fundet filerne endnu. Tænker de måske er flyttet over på en af mine slæb bare harddiske. Er ved at finde dem frem, men har desværre 5, 6 stykker men giver ikke op. Jeg værdsætter din indsats helt enormt meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9592 Skrevet 1. Juni, 2020 Kunne det mon tænkes at den eller dem, der i sin tid sendte de invitationer, stadig har dem liggende, og vil kunne hjælp hvis de vil? Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asmodeus 285 Skrevet 1. Juni, 2020 Jeg ser frem til at høre hvilke bevæggrunde trådstarter har til i første omgang at gemme og i anden omgang at "sætter himmel og hav i bevægelse" for at fremfinde invitationer til allerede afholdte GB-arrangementer. Der er nok en helt fornuftig begrundelse som jeg bare ikke i min hjerne har kunnet finde frem til. Fortsat god mandag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 1. Juni, 2020 Asmodeus skrev, for 55 minutter siden: Jeg ser frem til at høre hvilke bevæggrunde trådstarter har til i første omgang at gemme og i anden omgang at "sætter himmel og hav i bevægelse" for at fremfinde invitationer til allerede afholdte GB-arrangementer. Der er nok en helt fornuftig begrundelse som jeg bare ikke i min hjerne har kunnet finde frem til. Fortsat god mandag. Forklaringen er ganske simpel: Nostalgi. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 1. Juni, 2020 TommyHansen skrev, for 23 minutter siden: Forklaringen er ganske simpel: Nostalgi. Husker at vi skrev sammen da du kørte afsted første gang. Du var jublende spændt. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asmodeus 285 Skrevet 1. Juni, 2020 (edited) 8000 skrev, for 8 minutter siden: Husker at vi skrev sammen da du kørte afsted første gang. Du var jublende spændt. 8000 @TommyHansen var naturligvis spændt op til li'r - og sådanne nostalgiske begivenheder skal genopfriskes af og til så man ikke glemmer Redigeret 1. Juni, 2020 af Asmodeus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 2. Juni, 2020 8000 skrev, for 8 timer siden: Husker at vi skrev sammen da du kørte afsted første gang. Du var jublende spændt. 8000 Fantastisk at du kan huske det. Det er jeg meget imponeret over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 2. Juni, 2020 TommyHansen skrev, for 12 timer siden: Jeg værdsætter din indsats helt enormt meget. Har desværre ikke nogle gode nyheder. Den sidste harddisk kan jeg ikke få gang i. Har prøvet forskellige værktøjer uden held. Skal her til formiddag ned til en af mine kollegaer (mega nørd) og så vil han se på den. Kan han ikke komme ind tror jeg ikke der er nogen der kan. Jeg er selv lige pludselig blevet endda meget nysgerrig for hvad der gemmer sig på den. Og en ting har jeg da lært af dette her indtil videre. Lad være med at lade harddiske, og specielt gamle, så urørt hen for længe. Data fra de øvrige er ny overført til USB nøgler. Håber det bedste, frygter det værste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 2. Juni, 2020 Svpe1970 skrev, for 10 timer siden: Har desværre ikke nogle gode nyheder. Den sidste harddisk kan jeg ikke få gang i. Har prøvet forskellige værktøjer uden held. Skal her til formiddag ned til en af mine kollegaer (mega nørd) og så vil han se på den. Kan han ikke komme ind tror jeg ikke der er nogen der kan. Jeg er selv lige pludselig blevet endda meget nysgerrig for hvad der gemmer sig på den. Og en ting har jeg da lært af dette her indtil videre. Lad være med at lade harddiske, og specielt gamle, så urørt hen for længe. Data fra de øvrige er ny overført til USB nøgler. Håber det bedste, frygter det værste. Tak for din indsats. Den værdsætter jeg meget. Det er imponerende, at du orker at gøre den store indsats. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 7. Juni, 2020 @TommyHansen Var nede hos min kammerat i går aftes. Ikke særlig opløftende. Den disk jeg ikke kunne få adgang til er meget beskadiget. Det lykkes ham ikke at få alle filerne trukket ud, og der var ikke de PDF filer jeg håbede på. Desværre, havde selv glædet mig til minderne nu du bragte det op. Beklager. Men hvis du på en eller anden måde får fat i dem må du meget gerne skrive til mig. Måske som foreslået kontakte den mail der blev brugt dengang. Måske den er i brug stadigvæk? Men held og lykke derude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 7. Juni, 2020 Svpe1970 skrev, for 13 timer siden: @TommyHansen Var nede hos min kammerat i går aftes. Ikke særlig opløftende. Den disk jeg ikke kunne få adgang til er meget beskadiget. Det lykkes ham ikke at få alle filerne trukket ud, og der var ikke de PDF filer jeg håbede på. Desværre, havde selv glædet mig til minderne nu du bragte det op. Beklager. Men hvis du på en eller anden måde får fat i dem må du meget gerne skrive til mig. Måske som foreslået kontakte den mail der blev brugt dengang. Måske den er i brug stadigvæk? Men held og lykke derude. Tak for din store indsats. Jeg værdsætter meget alt det, som du har gjort. Det bliver desværre nok lidt problematisk at kontakte den oprindelige mailkontakt, for der er gået en del år, og der er sket en del i mellemtiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg