Svendsenaalborg 918 Skrevet 1. Juni, 2020 Nå, som forventet, og vel egentlig i overensstemmelse med boardets regler, fik jeg en advarsel og blev banned fra tråden, hvor andre, tilsyneladende uden følger, kalder hele grupper af mennesker de værste ting. Inden jeg blev banned, skrev jeg en pæn henvendelse til moderatorerne om hele sagen. Mit spørgsmål var stort set det samme, som nemtøs stiller i den pågældende tråd, og en opfordring til at tydeliggøre reglerne og baggrunden for regelpolitikken. Jeg skal ikke blande mig i, hvordan man som moderator prioriterer tiden; det er muligt, at det synes vigtigere at få banned mig end at besvare kritiske spørgsmål. Men jeg glæder mig nu til at høre svaret alligevel Jeg må jo i hvert fald konstatere, at alkoholikerens udgydelser er ok, siden han lystigt kan fortsætte sine skriverier. Skriverier som, uden at jeg kalder nogen noget, er udtryk for et menneskesyn og en opførsel, som er ulækker og dum, og som det er pinligt for ethvert nogenlunde seriøst board at lade stå uimodsagt. Det forventer jeg, hvis nogen skulle være i tvivl, absolut heller ikke, at dette board vil nedværdige sig til Men vi jo se (?). Det, jeg foreløbigt vil tage med mig fra sagen, er, at hvis man nu sviner en større gruppe mennesker til, så er det ok. Også selv om denne gruppe egentlig ikke har lagt op til noget selv, men faktisk bare eksisterer. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Juni, 2020 Der bliver skrevet mange grimme upassende ord, og fordomme lever i bedste velgående herinde. Mit bedste råd, ignorere de værste brugere. Jeg forsøger, at følge mit eget råd, men det lykkes ikke altid. Jeg håber naivt, at der er flere der vil tage afstand. Inden jeg laver aftaler med en bruger herinde, tjekker jeg hvad der er skrevet, og hvis brugerens skriverier er langt fra mine holdninger og et grimt sprog..bliver brugeren fravalgt. Det håber jeg andre også vil gøre. Alt kan ikke bare købes, og slet ikke hvis man opfører sig som et uintelligent svin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 1. Juni, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 32 minutter siden: Nå, som forventet, og vel egentlig i overensstemmelse med boardets regler, fik jeg en advarsel og blev banned fra tråden, hvor andre, tilsyneladende uden følger, kalder hele grupper af mennesker de værste ting. Inden jeg blev banned, skrev jeg en pæn henvendelse til moderatorerne om hele sagen. Mit spørgsmål var stort set det samme, som nemtøs stiller i den pågældende tråd, og en opfordring til at tydeliggøre reglerne og baggrunden for regelpolitikken. Jeg skal ikke blande mig i, hvordan man som moderator prioriterer tiden; det er muligt, at det synes vigtigere at få banned mig end at besvare kritiske spørgsmål. Men jeg glæder mig nu til at høre svaret alligevel Jeg må jo i hvert fald konstatere, at alkoholikerens udgydelser er ok, siden han lystigt kan fortsætte sine skriverier. Skriverier som, uden at jeg kalder nogen noget, er udtryk for et menneskesyn og en opførsel, som er ulækker og dum, og som det er pinligt for ethvert nogenlunde seriøst board at lade stå uimodsagt. Det forventer jeg, hvis nogen skulle være i tvivl, absolut heller ikke, at dette board vil nedværdige sig til Men vi jo se (?). Det, jeg foreløbigt vil tage med mig fra sagen, er, at hvis man nu sviner en større gruppe mennesker til, så er det ok. Også selv om denne gruppe egentlig ikke har lagt op til noget selv, men faktisk bare eksisterer. Jeg er helt enig med dig. Det er den forkerte det blev banned - efter min mening. Detdu gjorde var at reagere på diskrimination - hvilket du skal have tak for - og ikke straffes for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 1. Juni, 2020 Det er også et godt råd, nemtøs. Nu har jeg det sådan, at jeg egentlig synes, det er ret interessant at se, hvad nogle mennesker vælger at bruge deres tid og energi på. Derfor vil jeg kun sætte nogen på ignore, hvis de decideret generer mig fx i personlige beskeder. Hvis nogen generer mig i en åben tråd, bør alle kunne se det; så slipper jeg også for selv evt at skulle forklare, at de er nogle fjolser. Den her holdning kan jeg selvfølgelig kun tillade mig at have, fordi jeg selv sidder i den gunstige situation, som de ærgerlige og små mennesker i visse tråde, også sidder i. Jeg er godt beskyttet bag et alias og en skærm. Som gp fx er man noget mere udsat; en af de her typer kunne fx kontakte jer, og I kan ikke gemme jer på helt samme måde. En ban fra en side, som er ude af stand til at opretholde et minimum af anstændighed, vil heller ikke have den store betydning for mig; jeg henter ikke (og det er selvfølgelig bare et tænkt eksempel) nogen afstivning af et lavt selvværd eller bizar tilfredsstillelse ved at håne andre. Så ser jeg bare på fra sidelinjen og tænker, at karma nok rammer alle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 1. Juni, 2020 (edited) Jeg så godt starten af tråden, og tænkte det var dejligt der var kommet lidt frodige side 9 piger. Men det var først da jeg læste denne tråd af dig, at jeg kiggede ind og så Alkoholikerens svar. Jeg forstår ikke hvorfor han får så lang tråd i forhold til mange andre brugere. Da jeg satte mig med røven i klapse-højde, så var den ordstyrer der tog sig af det så sød, fordi jeg netop ikke er en der normalt laver ballade herinde. Han gav mig selvfølgelig en advarsel og bannede mig fra tråden (hvilket jeg fortjente). Alkoholikeren går jævnligt langt over stregen, og alligevel får han lov til det igen og igen uden andet end et løftet øjenbryn fra ordstyrerne. Det er utrolig grimt at han får lov. Nu har jeg lavet et svar i den omtalte tråd, kun for at give ham kvalme, når han læser hvordan mænd nyder min krop. Så kan han sidde med en spand og kaste op, mens jeg æder is og bliver endnu større. Nogle gange skal han provokeres retur, og det blev han forhåbentligt nu. Redigeret 1. Juni, 2020 af Christina ssbbw Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 1. Juni, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 5 timer siden: Nå, som forventet, og vel egentlig i overensstemmelse med boardets regler, fik jeg en advarsel og blev banned fra tråden, hvor andre, tilsyneladende uden følger, kalder hele grupper af mennesker de værste ting Ja, jeg tror netop, at det var grunden, du gik efter en enkeltperson, han gik efter en hel gruppe... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 1. Juni, 2020 @Christina ssbbwforhåbentlig er både isen og hævnen sød Der er sådan set to problemer i det her, tænker jeg. Det ene er selvfølgelig, at nogle bare får lov at skrive deres vrøvl. Det er temmelig mærkeligt ift moderatorerne; hvorfor i alverden vil man tillade det? Ift. skribenterne selv, tja, så er der bare nogle, som ikke er helt hjemme foroven, men de burde jo så netop bare lukkes ned, når deres rablerier går ud over andre. De kan sikkert ikke gøre for det, så man kan egentlig ikke rigtig bebrejde dem. Det andet store problem er de personer, som hopper med på vognen. Dem, som ikke kan se, at problemet er formen i dialogen og manglen på respekt, og som derfor straks springer til at forsvare retten til at sige sin mening. Selv det mest usle indlæg kan i sidste ende koges ned til et spørgsmål om smag og behag, men det er et spørgsmål om, hvordan vi diskuterer det. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 2. Juni, 2020 (edited) Svendsenaalborg skrev, for 11 timer siden: @Christina ssbbwforhåbentlig er både isen og hævnen sød Der er sådan set to problemer i det her, tænker jeg. Det ene er selvfølgelig, at nogle bare får lov at skrive deres vrøvl. Det er temmelig mærkeligt ift moderatorerne; hvorfor i alverden vil man tillade det? Ift. skribenterne selv, tja, så er der bare nogle, som ikke er helt hjemme foroven, men de burde jo så netop bare lukkes ned, når deres rablerier går ud over andre. De kan sikkert ikke gøre for det, så man kan egentlig ikke rigtig bebrejde dem. Det andet store problem er de personer, som hopper med på vognen. Dem, som ikke kan se, at problemet er formen i dialogen og manglen på respekt, og som derfor straks springer til at forsvare retten til at sige sin mening. Selv det mest usle indlæg kan i sidste ende koges ned til et spørgsmål om smag og behag, men det er et spørgsmål om, hvordan vi diskuterer det. Det er jo egentlig et interessant emne at debattere - det med ytringsfrihed. Er ytrings frihed det samme som ytrings ret? Har man friheden til at ytre sig er det så det samme som at have retten til at sige hvad som helst på en hvilken som helst måde? Vi kender alle termen frihed under ansvar . Det tænker jeg også gælder for ytrings friheden. Der ligger et ansvar når man har en frihed. Et ansvar for at forvalte den frihed på en ordentlig og anstændig måde. Dvs. Du får friheden til at ytre dig men med friheden ligger der et ansvar - er du voksen nok til at forvalte det ansvar eller skal friheden tages fra dig? Husk at det at du har en frihed betyder ikkke at du har en ret. Ikke alle kan leve op til det ansvar og der vil altid være nogle der misbruger en frihed der er blevet dem givet. Redigeret 2. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 2. Juni, 2020 Lady C skrev, for 28 minutter siden: Er ytrings frihed det samme som ytrings ret? Har man friheden til at ytre sig er det så det samme som at have retten til at sige hvad som helst på en hvilken som helst måde? Nope, og ytringsfrihed er heller ikke ytringspligt! Men det er til gengæld retten til at fornærme - men selvfølgelig ikke pligten til at fornærme. I virkeligheden er det jo som regel små (og forsmåede) mennesker der har et behov for at nedgøre andre. Så an de sikkert føle sig som overmennsker, der ikke ses ned på, som det sikkert gøres naturligt, siden de ser behovet. Det er selvfølgelig synd for dem, men små mennesker (og her tænker jeg jo ikke på højden) findes der jo en del af, og man bliver så træt af dem....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 3. Juni, 2020 Ytringsfrihed er netop friheden til at ytre sig under ansvar; ansvar for hvad man siger. Og et værn mod censur. Du kan altså sige, hvad du vil, men både folk og domstole kan (be)dømme dig Når folk hverken kan eller vil erkende, at brugen af værdiladede ord har en indflydelse på deres kommunikation eller indrømme, når de har trådt over stregen, ja, så er det sgu op ad bakke at forklare dem det Sørgeligt og sølle; desværre findes de mennesker. Mest skuffende er dog moderatorerne i det her. Dem, som fortsat lader den uprovokerede og brede nedgørelse af bestemte grupper, få en stemme i den oprindelige tråd. Måske tænker de, at de her ærgerlige typer bare udstiller deres egen idioti endnu mere, men signalværdien er nu bare dårlig Jeg savner stadig et svar på min henvendelse til dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9523 Skrevet 3. Juni, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 15 timer siden: Ytringsfrihed er netop friheden til at ytre sig under ansvar; ansvar for hvad man siger. Og et værn mod censur. Du kan altså sige, hvad du vil, men både folk og domstole kan (be)dømme dig Når folk hverken kan eller vil erkende, at brugen af værdiladede ord har en indflydelse på deres kommunikation eller indrømme, når de har trådt over stregen, ja, så er det sgu op ad bakke at forklare dem det Sørgeligt og sølle; desværre findes de mennesker. Mest skuffende er dog moderatorerne i det her. Dem, som fortsat lader den uprovokerede og brede nedgørelse af bestemte grupper, få en stemme i den oprindelige tråd. Måske tænker de, at de her ærgerlige typer bare udstiller deres egen idioti endnu mere, men signalværdien er nu bare dårlig Jeg savner stadig et svar på min henvendelse til dem Hvis du har læst retningslinjerne ville du nok vide hvorfor du blev udelukket af den pågældende tråd Citat 1.3 Der accepteres ikke personlige angreb mod andre brugere af Eroguide.dk. Overtrædelser kan medføre sanktioner. Jeg er bestemt enig i, at hans sprogbrug var fordømmende. Nu er jeg så ikke moderator. Man var jeg ville jeg nok udelukke jer begge fra tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 3. Juni, 2020 Syntes allerede at man kan fornemme at det politiske forum er lukket, da nogle af de mest ivrige debattør der fra er begyndt at sive ud i de øvrige fora. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 4. Juni, 2020 TheVoice skrev, for 8 timer siden: Hvis du har læst retningslinjerne ville du nok vide hvorfor du blev udelukket af den pågældende tråd Jeg er bestemt enig i, at hans sprogbrug var fordømmende. Nu er jeg så ikke moderator. Man var jeg ville jeg nok udelukke jer begge fra tråden. Hvis du har læst mit første indlæg i denne tråd, ville du nok vide, at jeg godt ved, hvorfor jeg blev udelukket Eller selve indlægget i den pågældende tråd for den sags skyld... Det har jeg da aldrig stillet spørgsmålstegn ved. Svendsenaalborg skrev, den 1.6.2020 at 16:16: Nå, som forventet, og vel egentlig i overensstemmelse med boardets regler, fik jeg en advarsel og blev banned fra tråden, hvor andre, tilsyneladende uden følger, kalder hele grupper af mennesker de værste ting. [...] I øvrigt står der jo kun, at det “kan” medføre sanktioner... Jeg mener stadig, at min oprindelige udtalelse er rimelig ift. det indlæg, jeg reagerede på Jeg mener absolut, at det var en situation, hvor det var rimeligt ikke at sanktionere, jf. 1.3. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9523 Skrevet 4. Juni, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden: Hvis du har læst mit første indlæg i denne tråd, ville du nok vide, at jeg godt ved, hvorfor jeg blev udelukket Eller selve indlægget i den pågældende tråd for den sags skyld... Det har jeg da aldrig stillet spørgsmålstegn ved. I øvrigt står der jo kun, at det “kan” medføre sanktioner... Jeg mener stadig, at min oprindelige udtalelse er rimelig ift. det indlæg, jeg reagerede på Jeg mener absolut, at det var en situation, hvor det var rimeligt ikke at sanktionere, jf. 1.3. Fair nok At dømme på antallet af dine likes, er der nok en del, der har undret sig over, at du blev udelukket fra tråden, hvor imod det ikke fik konsekvenser for @Alkoholikeren Jeg håber så ikke, at de mange likes er et udtryk for. at man generelt synes det er helt ok, at man direkte omtaler en bestemt person som idiot, at personen må være syg osv, hvis omtalte person har skrevet noget stærk generealiserende (i fordømmende, nedsættende tone, krydret med et nedladende sprog) Man kan sagtens give udtryk for, at man er stærk uenig, uden at kalde folk idioter mv. Som allerede skrevet, havde jeg valg at smide jeg begge ud af tråden, hvis jeg indgik i moderator-teamet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. Juni, 2020 Det er ikke ok at skrive du er xxxxx og xxxx, men det er vel ok at skrive sine fravalg af cxxxx fordi det giver xxxxxx, og bruge en metafor for at ...... med en xxxxx. At personer kan opleve sig personligt ramt af andres preferencer er jo ærgerligt, men hvis hvergang at x skriver y og samtidig skal tage hensyn til at B oplever dig ramt så bliver kommunikation en svær ting - det vil jo blive umuligt at lave en anmeldelse og eksempelvis udtrykke ulyst til at købe tid/ydelse med en alt xxxx fordi.... håber min tilkendegivelse er forståelig og giver mening og nej den er ikke møntet på nogen og er ikke tænkt “egnet til at krænke nogen” skulle nogen opleve sig krænket så send en pb dbh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 4. Juni, 2020 Alkoholikeren skrev, 1 time siden: Det er ikke ok at skrive du er xxxxx og xxxx, men det er vel ok at skrive sine fravalg af cxxxx fordi det giver xxxxxx, og bruge en metafor for at ...... med en xxxxx. At personer kan opleve sig personligt ramt af andres preferencer er jo ærgerligt, men hvis hvergang at x skriver y og samtidig skal tage hensyn til at B oplever dig ramt så bliver kommunikation en svær ting - det vil jo blive umuligt at lave en anmeldelse og eksempelvis udtrykke ulyst til at købe tid/ydelse med en alt xxxx fordi.... håber min tilkendegivelse er forståelig og giver mening og nej den er ikke møntet på nogen og er ikke tænkt “egnet til at krænke nogen” skulle nogen opleve sig krænket så send en pb dbh Alko Ærlig talt... mener du, at bare man bruger en metafor, så suspenderes al værdi i ordene? Helt ærligt? Du kan simpelthen ikke lave en anmeldelse uden at bruge værdiladede ord? Din tilkendegivelse giver ikke mening for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. Juni, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 19 minutter siden: Din tilkendegivelse giver ikke mening for mig Nå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden: Det er ikke ok at skrive du er xxxxx og xxxx, men det er vel ok at skrive sine fravalg af cxxxx fordi det giver xxxxxx, og bruge en metafor for at ...... med en xxxxx. At personer kan opleve sig personligt ramt af andres preferencer er jo ærgerligt, men hvis hvergang at x skriver y og samtidig skal tage hensyn til at B oplever dig ramt så bliver kommunikation en svær ting - det vil jo blive umuligt at lave en anmeldelse og eksempelvis udtrykke ulyst til at købe tid/ydelse med en alt xxxx fordi.... håber min tilkendegivelse er forståelig og giver mening og nej den er ikke møntet på nogen og er ikke tænkt “egnet til at krænke nogen” skulle nogen opleve sig krænket så send en pb dbh Alko En lille opgave til dig : Her kommer to udmeldelser som begge siger det samme men de fleste vil nok give mig ret i at der er stor forskel på dem alligevel. Jeg er spændt på at læse om du kan se forskellen : " jeg tænder personligt på petit kvinder. Det er dem jeg opsøger og betaler for at have sex med. Det betyder at jeg ikke tænder på store kvinder. Det siger mig intet og derfor besøger jeg dem ikke" Og / eller " jeg frastødes af store kvinder. De giver mig kvalme. Alene det at skulle se på dem er kvalmende. De ligner fedttønder, så selvfølgelig besøger jeg dem ikke. Føj for pokker" Hvilken af udtalelserne tror du er sårende? Og kan du se forskellen på de to udtalelser? Eller er det same same for dig? P. S. Ordene er nogle du selv har brugt Redigeret 4. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 4. Juni, 2020 Lady C skrev, for 15 minutter siden: En lille opgave til dig : Her kommer to udmeldelser som begge siger det samme men de fleste vil nok give mig ret i at der er stor forskel på dem alligevel. Jeg er spændt på at læse om du kan se forskellen : " jeg tænder personligt på petit kvinder. Det er dem jeg opsøger og betaler for at have sex med. Det betyder at jeg ikke tænder på store kvinder. Det siger mig intet og derfor besøger jeg dem ikke" Og / eller " jeg frastødes af store kvinder. De giver mig kvalme. Alene det at skulle se på dem er kvalmende. De ligner fedttønder, så selvfølgelig besøger jeg dem ikke. Føj for pokker" Hvilken af udtalelserne tror du er sårende? Og kan du se forskellen på de to udtalelser? Eller er det same same for dig? P. S. Ordene er nogle du selv har brugt Når han ikke kan se noget galt i at besøge en han synes er kvalmende, så tror jeg ikke han har empati nok til at klare opgaven. Klarer han den alligevel, så tror jeg kun det vil være fordi han har set størstedelens vrede over hans ord, og derfor gætter sig frem efter de ord han genkender. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 4. Juni, 2020 Lady C skrev, for 29 minutter siden: En lille opgave til dig : Her kommer to udmeldelser som begge siger det samme men de fleste vil nok give mig ret i at der er stor forskel på dem alligevel. Jeg er spændt på at læse om du kan se forskellen : " jeg tænder personligt på petit kvinder. Det er dem jeg opsøger og betaler for at have sex med. Det betyder at jeg ikke tænder på store kvinder. Det siger mig intet og derfor besøger jeg dem ikke" Og / eller " jeg frastødes af store kvinder. De giver mig kvalme. Alene det at skulle se på dem er kvalmende. De ligner fedttønder, så selvfølgelig besøger jeg dem ikke. Føj for pokker" Hvilken af udtalelserne tror du er sårende? Og kan du se forskellen på de to udtalelser? Eller er det same same for dig? P. S. Ordene er nogle du selv har brugt Christina ssbbw skrev, for 10 minutter siden: Når han ikke kan se noget galt i at besøge en han synes er kvalmende, så tror jeg ikke han har empati nok til at klare opgaven. Klarer han den alligevel, så tror jeg kun det vil være fordi han har set størstedelens vrede over hans ord, og derfor gætter sig frem efter de ord han genkender. Der er desværre nogle mennesker der mener at det er deres ret at bruge nedsættende udtryk om andre, uanset hvor såret modtagerne bliver. Der er nok ikke så meget at gøre ved dem, andet end at pointere det første gang og så ignorere dem fremadrettet hvis de bliver ved. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. Juni, 2020 (edited) Lady C skrev, 1 time siden: En lille opgave til dig : Her kommer to udmeldelser som begge siger det samme men de fleste vil nok give mig ret i at der er stor forskel på dem alligevel. Jeg er spændt på at læse om du kan se forskellen : " jeg tænder personligt på petit kvinder. Det er dem jeg opsøger og betaler for at have sex med. Det betyder at jeg ikke tænder på store kvinder. Det siger mig intet og derfor besøger jeg dem ikke" Og / eller " jeg frastødes af store kvinder. De giver mig kvalme. Alene det at skulle se på dem er kvalmende. De ligner fedttønder, så selvfølgelig besøger jeg dem ikke. Føj for pokker" Hvilken af udtalelserne tror du er sårende? Og kan du se forskellen på de to udtalelser? Eller er det same same for dig? P. S. Ordene er nogle du selv har brugt Den mest sleske er jeg tænder på..... Den mest ærlige er jeg frastødes af.... Det er jo op til den enkelte der læser teksten at tolke og vælge at starte et korstog, af moralisering og vælge at lade irrationelle følelser styre en. Jeg anser for min part drøftelsen slut uanset østtogenstormen. Med andre ord reagere jeg ikke på flere henvendelser om hvem der dårer hvem med retorik om hint og hisset. god dag Alko Redigeret 4. Juni, 2020 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 4. Juni, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 time siden: Når han ikke kan se noget galt i at besøge en han synes er kvalmende, så tror jeg ikke han har empati nok til at klare opgaven. Klarer han den alligevel, så tror jeg kun det vil være fordi han har set størstedelens vrede over hans ord, og derfor gætter sig frem efter de ord han genkender. Nogen gange er det bedre bare at ignorere folk, som skriver/siger ting man ikke bryder sig om. Ligesom når man opdrager. Giv opmærksomhed til det gode der bliver gjort og sagt og fjern opmærksomheden fra det dårlige. Lady C skrev, for 1 time siden: En lille opgave til dig : Her kommer to udmeldelser som begge siger det samme men de fleste vil nok give mig ret i at der er stor forskel på dem alligevel. Jeg er spændt på at læse om du kan se forskellen : " jeg tænder personligt på petit kvinder. Det er dem jeg opsøger og betaler for at have sex med. Det betyder at jeg ikke tænder på store kvinder. Det siger mig intet og derfor besøger jeg dem ikke" Og / eller " jeg frastødes af store kvinder. De giver mig kvalme. Alene det at skulle se på dem er kvalmende. De ligner fedttønder, så selvfølgelig besøger jeg dem ikke. Føj for pokker" Hvilken af udtalelserne tror du er sårende? Og kan du se forskellen på de to udtalelser? Eller er det same same for dig? P. S. Ordene er nogle du selv har brugt Jeg forstår godt at i gerne vil lære ham hvad han gjorde forkert. Men efter alt det der er blevet skrevet pt, har det ikke ændret noget. Nogen gange er det bedre bare at trække på skulderne og sig pyt. Jeg gider ikke bruge min energi på det her;) Jeg ved godt det er 1 time siden i har skrevet sidst, håber det er okay at jeg kommenterede:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 4. Juni, 2020 tvr skrev, den 2.6.2020 at 10:49: Nope, og ytringsfrihed er heller ikke ytringspligt! Men det er til gengæld retten til at fornærme - men selvfølgelig ikke pligten til at fornærme. I virkeligheden er det jo som regel små (og forsmåede) mennesker der har et behov for at nedgøre andre. Så an de sikkert føle sig som overmennsker, der ikke ses ned på, som det sikkert gøres naturligt, siden de ser behovet. Det er selvfølgelig synd for dem, men små mennesker (og her tænker jeg jo ikke på højden) findes der jo en del af, og man bliver så træt af dem....... Det er derfor, der er så meget lort på Fjæsbogen og instergram. Her kan man frit udlade sin gylle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 6. Juni, 2020 Indiske Devina skrev, den 4.6.2020 at 16:54: Nogen gange er det bedre bare at ignorere folk, som skriver/siger ting man ikke bryder sig om. Ligesom når man opdrager. Giv opmærksomhed til det gode der bliver gjort og sagt og fjern opmærksomheden fra det dårlige. Hvis alle altid havde ignoreret dårlig opførsel havde det stadig været socialt accepteret, at køre spritkørsel, at chikanere seksuelt på arbejdspladsen, at slå børn, kvinde og lærlinge, find selv på mere.... Selvfølgelig skal man sige fra, hvis man oplever dårlig opførsel. Ingen skal udskammes pga krop, hudfarve, køn eller seksualitet. Og da slet ikke herinde, hvor der burde være rummelighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 6. Juni, 2020 Liv skrev, for 9 minutter siden: Hvis alle altid havde ignoreret dårlig opførsel havde det stadig været socialt accepteret, at køre spritkørsel, at chikanere seksuelt på arbejdspladsen, at slå børn, kvinde og lærlinge, find selv på mere.... Selvfølgelig skal man sige fra, hvis man oplever dårlig opførsel. Ingen skal udskammes pga krop, hudfarve, køn eller seksualitet. Og da slet ikke herinde, hvor der burde være rummelighed. QFT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg