Hop til indhold

Recommended Posts

Først det obligatoriske link

https://annoncelight.dk/showad/275562
 

Hun har været omtalt før, her på sitet. Nok mest negativt. hvilket jeg ikke er enig i! Bevares oplevelsen med Linda kan da godt føles som en uangangaret handling, men ved man hvad man går ind til, bliver det rent faktisk en dejlig blid oplevelse. Hertil skal det så siges, at Linda har det pæneste sæt, forlygter jeg længe har set. Om de er fikset eller ej er ikke til at sige, men gode det er de! De har en dejlig, naturlig vukkende gang, i missionæren og hænger ikke i doggy:smile:

personligt synes jeg at hun er fantastisk, når hun under, den pirrende massage, “malker” mig mens jeg står på alle fire, hvortil Linda udfører pres på prostata. Det er en fantastisk oplevelse, at se Linda, med de fantastiske bryster, nøgen, siddende i skrædder stilling, bag en, mens hun bare olie massere og mastubere, ens nedre regioner. 

derefter giver et blow, hvor spændingen stiger, da man aldrig ved hvad der sker med de bøjler der, men indtil videre, er der ikke noget, som har sat sig. Hvorefter man kan give den gas i alle stillinger, med hende. 
 

og fik jeg nævnt hvorledes de forlygter der bare falder ind i takten og danser med :P
 

sted. 10-10

diskret 10-10

massage 4-10

pigen 8-10(hvis det er det blide man går efter)

service 7-10 (man skal selv komme med forslagene)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 19 minutter siden:

Thaier er ofte tynd-fede med slasket maveskind

Ja så :D Så har jeg været heldig kan jeg forstå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 3 minutter siden:

Bare bliv i troen.

Eller vælg de rigtige. Jeg har dog sjældent mødt en “tynd fed thai” og det er ikke for at der mangles erfaring inden for de asiatiske piger!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hangaround skrev, for 1 minut siden:

Eller vælg de rigtige. Jeg har dog sjældent mødt en “tynd fed thai” og det er ikke for at der mangles erfaring inden for de asiatiske piger!

Jeg har nok mødt for få :) For kigger jeg på annoncebilleder så har de fleste en lille topmave

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du tager nu ikke fejl. Kan tælles på en hånd dem jeg har besøgt de sidste par år, som har været helt stramme og har trods alt besøgt en del. De faste skribenter herinde er generelt lidt overdrevent positive om pigernes ydre.

Er meget naturligt med deres små deller på maven, når man ved hvor madglade thaier er, plus de generelt er lidt dovne. Ikke mange der går i fitness eller er vant til at gå eller cykle når de skal rundt. Dog er de sjældent decideret overvægtige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 11 timer siden:

fleste en lille topmave

Ja det har de fleste kvinder, men først skrev du slasket maveskin, og en topmave er ikke slasket maveskin. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikky skrev, for 13 timer siden:

Du tager nu ikke fejl. Kan tælles på en hånd dem jeg har besøgt de sidste par år, som har været helt stramme og har trods alt besøgt en del. De faste skribenter herinde er generelt lidt overdrevent positive om pigernes ydre.

Er meget naturligt med deres små deller på maven, når man ved hvor madglade thaier er, plus de generelt er lidt dovne. Ikke mange der går i fitness eller er vant til at gå eller cykle når de skal rundt. Dog er de sjældent decideret overvægtige.

Ingen motion - kun på madrasserne og en eller to fødsler ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikky skrev, for 23 timer siden:

Du tager nu ikke fejl. Kan tælles på en hånd dem jeg har besøgt de sidste par år, som har været helt stramme og har trods alt besøgt en del. De faste skribenter herinde er generelt lidt overdrevent positive om pigernes ydre.

Både mht til deres ydre og deres evner.  Men overdrevent brug af købesex har åbenbart visse konsekvenser  for den kritiske sans ;)  

mikky skrev, for 23 timer siden:

Er meget naturligt med deres små deller på maven, når man ved hvor madglade thaier er, plus de generelt er lidt dovne. Ikke mange der går i fitness eller er vant til at gå eller cykle når de skal rundt. Dog er de sjældent decideret overvægtige.

De fleste har topmave og slasket maveskind. De to ting følges ofte ad og specielt for egentlig tynde piger der ingen motion får og spiser for meget.

Min kommentar til hende her var at hun ser ganske perfekt ud, og kunne  det nu passe?

Jeg bemærkede flad mave  og lille rund navle i modsætning til stor rund navle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sol30 skrev, den 10.6.2020 at 14:56:

I hvilken del af byen ligger stedet? Er det diskret beliggenhed? 

Lige ved banegården...

Del dette indlæg


Link til indlæg
sonic skrev, den 14.6.2020 at 06:01:

Lige ved banegården...

Taler Linda med bøjlerne dansk?

Som jeg forstår det, skal man ikke læne sig tilbage og forvente at blive serviceret. Man skal måske ligefrem "tage hende"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 10 timer siden:

Taler Linda med bøjlerne dansk?

Som jeg forstår det, skal man ikke læne sig tilbage og forvente at blive serviceret. Man skal måske ligefrem "tage hende"?

Nej, hun taler ikke dansk.... det kan være du skulle prøve det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panko

 

sonic skrev, den 16.6.2020 at 08:30:

Nej, hun taler ikke dansk.... det kan være du skulle prøve det...

Er det sundhedsmæssigt sikkert at slikke hendes fisse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første indspark fra mig :)

I 1986 købte jeg en Ford Sierra. Det var egentligt mest i trods - folk sagde ... der går sgu ikke længe inden den er rådnet op og bagfjedrene ligger på baghylden :shock:. Ja - okay .. det gjode de så. Men dengang kunne man ordne meget, med en uhøvlet lægte, sort spaymaling og en større mængde gaffa tape. 

Nå - udgangspunktet var, at jeg må prøve det som andre er utilfredse med. Altså måtte jeg en tur omkring Linda. Naturligvis med tanke for, at møde en snerp  - uengageret , ligeglad , små sur  og egentligt mest interessert i, at få mig ud ad døren igen. 

Det var bare så SLET IKKE det jeg mødte :). I døren, det største smil og den varmeste velkomst - en super empatisk pige som snakkede og spurgte ind . Det var en blanding af Dansk og Engelsk .. jeg forsøgte med lidt Tysk :) og vi blev enige om, at den Danske sprog er en svær en!. 

Døren lukket! 

Det vil jeg ikke pensle ud

Dør åben!

Jeg gik ud af døren i Struer - jeg gik med en følelse af "woow" ... Så indlevende, så omsorgsfuld, så givende.

Jo - måske, så er jeg som person den "styrende" , så der var ikke et behov for hun tog teten. Men jeg oplevedede hende bestemt ikke som passiv - tværtimod. 

Sammenfatningen må være :) Super super sød pige  - så betyder 30 minutter fra Herning intet :).

 

Ha en skøn weekend allesammen og pas på hinanden derude !

Pope

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pope skrev, den 17.7.2020 at 14:16:

Første indspark fra mig :)

I 1986 købte jeg en Ford Sierra. Det var egentligt mest i trods - folk sagde ... der går sgu ikke længe inden den er rådnet op og bagfjedrene ligger på baghylden :shock:. Ja - okay .. det gjode de så. Men dengang kunne man ordne meget, med en uhøvlet lægte, sort spaymaling og en større mængde gaffa tape. 

Nå - udgangspunktet var, at jeg må prøve det som andre er utilfredse med. Altså måtte jeg en tur omkring Linda. Naturligvis med tanke for, at møde en snerp  - uengageret , ligeglad , små sur  og egentligt mest interessert i, at få mig ud ad døren igen. 

Det var bare så SLET IKKE det jeg mødte :). I døren, det største smil og den varmeste velkomst - en super empatisk pige som snakkede og spurgte ind . Det var en blanding af Dansk og Engelsk .. jeg forsøgte med lidt Tysk :) og vi blev enige om, at den Danske sprog er en svær en!. 

Døren lukket! 

Det vil jeg ikke pensle ud

Dør åben!

Jeg gik ud af døren i Struer - jeg gik med en følelse af "woow" ... Så indlevende, så omsorgsfuld, så givende.

Jo - måske, så er jeg som person den "styrende" , så der var ikke et behov for hun tog teten. Men jeg oplevedede hende bestemt ikke som passiv - tværtimod. 

Sammenfatningen må være :) Super super sød pige  - så betyder 30 minutter fra Herning intet :).

 

Ha en skøn weekend allesammen og pas på hinanden derude !

Pope

 

Det var også det jeg prøvede at forklare, da jeg oprettede indlægget. Men @Pope er meget bedre til at få budskabet frem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hangaround skrev, for 5 timer siden:

Det var også det jeg prøvede at forklare, da jeg oprettede indlægget. Men @Pope er meget bedre til at få budskabet frem. 

Det var nu bestemt ikke ment som en "trumf" på dit indlæg @Hangaround og jeg tænker, at du fint fik budskabet frem. Jeg ville blot komme med min vinkel og det var absolut - som din - en positiv oplevelse. Vi skal naturligvis heller ikke være blinde for det faktum. Nogle tager helst moderen - andre datteren og så er der det sidste segment som gerne tager dem begge :P.  

Ha en skøn aften og tak for, at jeg måtte blande mig i debatten. 

Pope

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dc0306 skrev, den 21.7.2020 at 10:28:

Har prøvet at ringe til hende men ingen kontakt til mobil. Har hun skiftet nummer eller har hun lukket

SIdste fredag var der både svar på telefonen og åben dør. Så mon ikke bare hun holder fri :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...