Hop til indhold

Lena, 8920 Randers

Featured Replies

Skrevet

Havde aftale med Lena, jeg mødte til tiden, og en anden kom og sagde at Lena ikke havde tid. Jeg nævnte, at tiden var aftalt for under en time siden. Hun sagde så, at hun kunne massere til Lena var klar. På forhånd vil de ikke nævne priser, så jeg spurgte igen. 500 for massage, 1500 for fp, begge dele er dyrt, andre muligheder blev ikke nævnt, men jeg tænkte, der måske var flere muligheder, så tog massagen. Spøjs oplevelse med handsker og ansigtsmaske på damen :-) Hun spurgte om jeg ønskede Lena bagefter, men jeg syntes det var alt for dyrt i forhold til andre, så jeg nøjedes med massagen, som var nogenlunde, men ikke prisen værd. Der er mindste én mere på stedet https://annoncelight.dk/showad/283589 

Kan ikke anbefales.

Redigeret af fila

Skrevet
fila skrev, for 2 timer siden:

Havde aftale med Lena, jeg mødte til tiden, og en anden kom og sagde at Lena ikke havde tid. Jeg nævnte, at tiden var aftalt for under en time siden. Hun sagde så, at hun kunne massere til Lena var klar. På forhånd vil de ikke nævne priser, så jeg spurgte igen. 500 for massage, 1500 for fp, begge dele er dyrt, andre muligheder blev ikke nævnt, men jeg tænkte, der måske var flere muligheder, så tog massagen. Spøjs oplevelse med handsker og ansigtsmaske på damen :-) Hun spurgte om jeg ønskede Lena bagefter, men jeg syntes det var alt for dyrt i forhold til andre, så jeg nøjedes med massagen, som var nogenlunde, men ikke prisen værd. Der er mindste én mere på stedet https://annoncelight.dk/showad/283589 

Kan ikke anbefales.

tak der redede du lige mit blodtryk fra at gå amok 

hvis jeg havde kørt til randers for sådan en omgang 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.